Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Ei se Indica kyl ole. Indica on kuitenkin näissä hommissa oikealla puolella. Liekö joku AKV reinkarnaatio?
Joo, tuskin toi Indica on, mut tuli ekana mieleen, kun on tullu tässä louskutettua leukoja kaverille...siitä jännä, että oon tonne Halliksen vieraskirjaan kirjottanu tasan 2 viestiä, joissa molemmissa vain linkkausta iltiksen sivulle...mut ehkä mulla on joku ihana ihailija tällä palstalla.

Uskoisin, että viestissä on kyse piilotetusta himosta Rankkurin vartaloa kohtaan. :D Ja myös Cthulhun...

Indicalla on sentään joku taso säilyny jutuissa, mut toi posti oli pakko laittaa tänne, oli sen verran himokasta palautetta.

Unohdin hakea vähäiset veronpalautukset nordean konttorista (sieltä ne olis pitänyt hakea, kun ei verotoimistolla ollut mun tilinumeroa) ja nyt ne on ilmeisesti lähetetty takasin lähettäjälle. Pitääkö mun vaan soittaa verotoimistoon ja sitä kautta lähteä selvittämään, miten saan ne lunastettua, vai onko siihen joku yksinkertasempi keino?

Kattelin äsken tilitapahtumia, mun tililtä on nostettu 60egee 26.1.2009 eli tänään, no se vähä häiritsee, että ei voi olla mitenkään mahollista koska oon ollu töissä tänää ellen oo sit unissani yöllä käynny ajaas autonkaa kaupungille ja nostannu rahaa...voiko se olla esim, että lauantaina oon nostannu 60 mut se näytetään että ois nostettu tänään?

Kattelin äsken tilitapahtumia, mun tililtä on nostettu 60egee 26.1.2009 eli tänään, no se vähä häiritsee, että ei voi olla mitenkään mahollista koska oon ollu töissä tänää ellen oo sit unissani yöllä käynny ajaas autonkaa kaupungille ja nostannu rahaa...voiko se olla esim, että lauantaina oon nostannu 60 mut se näytetään että ois nostettu tänään?

voiko olla että olet nostanut:hyvä: keittolinjalla ollaan siis oltu:D
Juu varmaan viikonlopulta, jos esim kuittia löytyy lompakosta niin siitä selviää.

voiko olla että olet nostanut:hyvä: keittolinjalla ollaan siis oltu:D
Juu varmaan viikonlopulta, jos esim kuittia löytyy lompakosta niin siitä selviää.
no prkl, kiinni jäin :D mut tästä tekee viel hauskempaa se että ei oo mitää 60kuittia, eli voi olla myös että oon heittänny sen helvettii...kun vaan ei muista

no prkl, kiinni jäin :D mut tästä tekee viel hauskempaa se että ei oo mitää 60kuittia, eli voi olla myös että oon heittänny sen helvettii...kun vaan ei muista

No sepä se:D Kysy kavereilta?

Vinkkejä kuinka kirjoitan sukunimen ä-kirjaimet erään kaavakkeen kenttiin? Ei hyväksy ae, a tai ihan normaalisti näppiksellä kirjoitettua ä:tä. Mestan asiakaspalveluun en jaksa ottaa yhteyttä, kun sieltä vastauksia ei tule ikinä tai ne tulevat päivien viiveellä.

Vinkkejä kuinka kirjoitan sukunimen ä-kirjaimet erään kaavakkeen kenttiin? Ei hyväksy ae, a tai ihan normaalisti näppiksellä kirjoitettua ä:tä. Mestan asiakaspalveluun en jaksa ottaa yhteyttä, kun sieltä vastauksia ei tule ikinä tai ne tulevat päivien viiveellä.

Oletko kokeillut käyttää tuota "umlaut" näppäintä. Eli *-näppäimen yläpuolella olevaa näppäintä painat kerran ja sitten a:ta? Toinen tapa tuottaa merkkejä on laittaa NUM-LOCK päälle, jonka jälkeen ALT-näppäintä pohjassa pitämällä voit näppäillä numeronäppäimillä halutun merkin ASCII-arvon. Ison Ä-kirjaimen ASCII-arvo on 142 ja pienen ä-merkin arvo on 132.

Tai kirjoita nimi notepadiin (muistioon) ja käytä copy-paste ominaisuutta?

Onnistuiskohan se sillä nappulalla, millä saadaan u -> ü?

edit. meikäläisen näppiksessä enterin ja Å:n välissä...

edit2. Perhana olin hidas:( olis pitäny päivittää sivu ennen ku kirjottelee...

Miten Firefoxilla saa avattua aukiolevan välilehden uuteen välilehteen? Siis sama kuin exploderissa ctrl+n.
Ottaa välilehdestä kiinni ja siirtää Ctrl-nappi pohjassa välilehden "viereen". Samalla tavalla siis kuin välilehtiä järjestystäkin muutettaessa, mutta pitää vaan Ctrl-napin pohjassa

Oletko kokeillut käyttää tuota "umlaut" näppäintä. Eli *-näppäimen yläpuolella olevaa näppäintä painat kerran ja sitten a:ta? Toinen tapa tuottaa merkkejä on laittaa NUM-LOCK päälle, jonka jälkeen ALT-näppäintä pohjassa pitämällä voit näppäillä numeronäppäimillä halutun merkin ASCII-arvon. Ison Ä-kirjaimen ASCII-arvo on 142 ja pienen ä-merkin arvo on 132.

Tai kirjoita nimi notepadiin (muistioon) ja käytä copy-paste ominaisuutta?

Ei toiminut umlautit, ascii:t tai numepadit, mutta kiitos kuitenkin. Jos joku muu tästä nyt sattuisi hyötymään niin pistetään ratkaisu: ã¤

Voi olla. Riippuu ihan niiden PH:sta, jotkut makeutusaineet aiheuttavat hampaille huonon PH:n. On mm. ollut paljon puhetta light-limuista ja -mehuista koska ne euvät aina ole "hammasystävällisiä".

Joo, tuskin toi Indica on, mut tuli ekana mieleen, kun on tullu tässä louskutettua leukoja kaverille.
Indicalla on sentään joku taso säilyny jutuissa, mut toi posti oli pakko laittaa tänne, oli sen verran himokasta palautetta.

On mulla sen verta huumorintajua

Ei se Indica kyl ole. Indica on kuitenkin näissä hommissa oikealla puolella. Liekö joku AKV reinkarnaatio?

Jep, en oo toistaiseksi vielä liittynyt vasemmistoliittoon tai vihreisii:) Ja jos liityn, niin selkeesti sen merkki että latausta oon vailla;)

tietääks kukaan mitä kuuluu urheiluhullu_jkl:n suhteelle :D? vai mikä sen tyttö monnarilla-ketjun perustajan nickki olikaan..

Back
Ylös Bottom