Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Ruskeahko, hieman punertava.

Onko tuo vaikeakin homma toteuttaa?

No siis en mä pysty sitä näin netin välityksellä sanomaa, se pitää blondata ensin ja kattoo sit kuinka sitkee se keltanen pigmentti on ... jos haluaa puhtaan vaaleeta ni se on aina haastavaa, sillä luonnollisesti pohja jää aina vähän keltaseks. Sitä sitte täytyy tosiaan taittaa vasta värillä, mutta se missä suhteessa sitä laittaa ja kauanko se vaikuttaa ni riippuu tapauksesta. Kotona ku näitä tehdään ni yleensä se tukka vetää sit siniseks/harmaaks ku sitä väriä taitetaan liikaa. Voin sanoa että näin ammattilaisellekki tuo on aina vaikee homma ;)

Voiko blenderin kannun pestä pesukoneessa? Kannu on siis muovia. Mites terän kanssa?
Koneessa olen omani pessyt. Terä on pysynyt hyvänä, mutta muut terän "kannassa" olevat metalliosat ovat alkaneet kukkia. Mistälie on tuo oma teräni tehty, mutta ruostetta tuo kukkiminen ei siis ole. Kaiketi vain jokin ohut koristepinnoite on lähtenyt irti.

Jos kannussa on jonkinlaiset kumiset tiivisteet, niin kannattaa varmaan ottaa pesun ajaksi pois. Haperoituvat materiaalista riippuen viikkojen tai vuosien varrella.

miks joillain vanhoilla mummoilla heiluu pää bussissa vasemmalle ja oikealle sillain vähän niinkuin pakkoliikkeenä
Lähemmäs sadassa vuodessa sitä ehtii tulla melkoisen monta eri vaivaa, joten paha sanoa.

Koita vaikka tuosta selailla ja arvuutella, mikä tauti mummoa vaivaa.

Miksi kaverini xbox 360 kuuluu aivan saatananmoista jyrinää kun levy pyrii? Jos site sitte painaa hieman siitä kohdasta missä cd-asema on ni jyrinä loppuu, mutta heti ku päästää ni taas älytön "chhrrrrrrr". Ihan saatanan ärsyttävä pelaa jotain GOW2:sta ku ei kuule ees laukaukset sen mölyn takia. xboxi on varsin uusi, kaveri osti sen vissii joku 2kk sitte, et ei pitäs olla paskana. Voiko johtua siitä että se on pystyasennossa, ja siin cd-levyssä on joku homma vituillaan että se kolahtelee painovoiman takia? Onko kellään ollu samaa ongelmaa?

Edit: Plus että pelit pyörii hyvin, eikä se hirnu millään muulla pelillä tietääkseni ku GOW2:sella.. :O

Muistaako kukaan Late Night With Conan O'Brien:in Klopoti-hevosta, joka lähti aina tekemään itsaria haulikolla, mutta palasi sitten hengissä takaisin juttelemaan Conanille (ampui aina jotain muuta kuin itseään)? Selitin siitä yhdelle kaverilleni ja haluaisin löytää Klopotista kuvan tai videon, mutta en muista sen englanninkielistä nimeä...

Olen viime viikosta lähtien kutsunut sitä ilmiötä, "kun oli jo hyvästellyt ja lähdössä johonkin mutta palaa selittämään vielä jotain kaverille" ilmauksella "tein klopotit" (välittämättä siitä tajuavatko mahdolliset sivulliset mitä tarkoitan - riittää kun kaveri on huvittunut). Olen jo tartuttanut ilmauksen kaveriini, mutta olisi kivaa jos se käytännössä tietäisi Klopotin - on se vaan niin huippu :dance2:

Jos mahdollista, selittäkää kuin pikkulapselle. En vaan jostain syystä saa pieneen päähäni ajatusta siitä, millainen on jalat maassa -ihminen. Eikö kaikilla kuitenkin ole ainakin usein ne jalat maassa? Ihan konkreettisia esimerkkejä kiitos!:D

Kyllä jalat maassa on vähän eri asia mun mielestä.

Maanläheinen tuo mulle mieleen sellasen perusasioita arvostavan, käytännöllisen ja luonnonmukaisuudesta pitävän ihmisen.

Jalat maassa taas tarkoittaa rauhallista tyyppiä, jolla ei nouse kusi päähän jos tulee vähän menestystä, tai ei muutenkaan intoile turhan paljon asioista.

Edit: Niin esimerkkejä piti olla. :)
Maanläheinen = joku tavallinen suomalainen maaseudulta kuokkimassa perunamaalla.
Ei maanläheinen = Paris Hilton

Jalat maassa = yleensä suomalaiset urheilijat antavat aikalailla jalat maassa kuvan ainakin tv-haastatteluissa: "parhaani teen, katotaan mihin se riittää" Suomalainen mentaliteetti yleensäkin. Jos ei ole nöyrä, katotaan pahalla.
Ei jalat maassa = Vaikka jotku ulkomaalaiset kamppailu-urheilijat jotka uhoaa lehdistötilaisuuksissa.

Muistaako kukaan Late Night With Conan O'Brien:in Klopoti-hevosta, joka lähti aina tekemään itsaria haulikolla, mutta palasi sitten hengissä takaisin juttelemaan Conanille (ampui aina jotain muuta kuin itseään)? Selitin siitä yhdelle kaverilleni ja haluaisin löytää Klopotista kuvan tai videon, mutta en muista sen englanninkielistä nimeä...

Olen viime viikosta lähtien kutsunut sitä ilmiötä, "kun oli jo hyvästellyt ja lähdössä johonkin mutta palaa selittämään vielä jotain kaverille" ilmauksella "tein klopotit" (välittämättä siitä tajuavatko mahdolliset sivulliset mitä tarkoitan - riittää kun kaveri on huvittunut). Olen jo tartuttanut ilmauksen kaveriini, mutta olisi kivaa jos se käytännössä tietäisi Klopotin - on se vaan niin huippu :dance2:

Cloppy - A depressed and suicidal horse whose name is a reference to the "clop-clop" sound he makes as he slowly walks offstage to shoot himself. In one interview, actor Nicolas Cage expresses his fondness of Cloppy. Subsequent editions of "Cloppy" have included mentions to Cage's endorsement of the sketch.

-wikipedia

Mikä on taloudellisin tapa kiivetä tai laskeutua (tavallisia esim. kerrostalon)rappusia?
:rolleyes:

Lääkäri pisti minulle puoliväkisin vuoden vapautuksen kutsunnoista noin 6 kk sitten ja nyt olis huomenna kutsunnat...Soitin jo terveyskeskukseen kysyäkseni, että mitä tämä vapautus nyt sitten käytänössä tarkoittaa, mutta vastaukseksi tuli pelkkää arvelua, mutta kehottivat silti menämään paikalla.

Eli siis joku asiasta tietävä:

1. Pitääkö minun mennä kutsuntoihin?
2. Ja jos pitää mennä huomenna, niin ilmeisesti ei sitten tarvitse sinne enää ensi vuonna olla menemässä uudestaan?

Lääkäri pisti minulle puoliväkisin vuoden vapautuksen kutsunnoista noin 6 kk sitten ja nyt olis huomenna kutsunnat...Soitin jo terveyskeskukseen kysyäkseni, että mitä tämä vapautus nyt sitten käytänössä tarkoittaa, mutta vastaukseksi tuli pelkkää arvelua, mutta kehottivat silti menämään paikalla.

Eli siis joku asiasta tietävä:

1. Pitääkö minun mennä kutsuntoihin?
2. Ja jos pitää mennä huomenna, niin ilmeisesti ei sitten tarvitse sinne enää ensi vuonna olla menemässä uudestaan?
Onko sinulle tullut kutsua noihin kutsuntoihin? Jos kyllä, niin siellä pitää käydä esittelemässä ne lääkäriltä saadut paperit koskien tuota vapautusta ja mahdollisesti muuta terveydentilaa.

Back
Ylös Bottom