Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Onko Classic Body Buildingissä roinaaminen kielletty vai riittääkö, että mahtuu painorajoihin? Jos on kiellettyä, testataanko kilpailijoita?

Kielletty ja testataan.

ainakin classic bodybuildingissa

Nyt on vaan ensimmäistä kertaa NIIN SAATANAN VITTUMAINEN banneri, että en sitä jaksaisi katsella yhtään enempää.
Kyllä. Muutenkin bannerit latautuu viimesenä, niin kun klikkaat vaikka linkkiä niin juuri klikkaushetkellä banneri ilmestyy sivun ylälaitaan ja klikkaatkin väärää linkkiä. :curs:

miksi suurin osa naisista on hobitteja?
Wiki Quote:

Hobitit ovat kaukaista sukua ihmisille, mutta Hobitit olivat lähtöisin vuorien itäpuolelta, kenties Anduinin suistosta, Synkmetsän ja Sumuvuorten välissä. Silloin oli olemassa kolme erilaista hobittiheimoa. Karvajalat olivat suurin heimo, ja he olivat pieniä ja lyhyitä, ruskeaihoisia hobitteja; väkevät eivät pelänneet ihmisiä yhtä paljon kuin muut ja pitivät soutelusta ja uimisesta, ja he asuivat Anduinin varrella pisimpään ja muuttivat karvajalkojen jälkeen pohjoiseen. Helokiesit olivat vähälukuisin heimo, ja heillä oli läheiset suhteet haltioihin. He olivat hobiteista kaikkein seikkailunhaluisimpia. Jossakin vaiheessa Kolmatta aikaa he muuttivat tuntemattomasta syystä Sumuvuorten yli. Muutamat väkevät jäivät sinne asumaan. Hobitit kulkivat eri reittejä lännemmäs ja tulivat viimein Baranduin-joen (jota hobitit alkoivat kutsua nimellä "Rankkivuo") lähettyville ja asettuivat sinne. Noin vuonna 1600 Kolmatta aikaa kaksi helokiesiveljestä päätti ylittää Rankkivuon ja asettua sen toiselle puolelle asumaan. Moni hobitti seurasi heitä, ja uusi maa, johon he asettuivat asumaan, sai nimen Kontu. Tästä eteenpäin hobitit laskivat vuodet konnunlaskuna. Konnussa hobitit vannoivat liiton Arnorin valtakunnan viimeisten kuninkaiden kanssa; vaatimuksina olivat vain Arnorin vallan tunnustaminen, viestien nopeuttaminen sekä siltojen ja teiden pitäminen hyvässä kunnossa. Fornostin Taistelussa Angmaria vastaan hobitit lähettivät jousimieskomppanian sotaan, mutta siitä ei ole mitään merkintää. On mahdollista, että tuo väite on vain huhu. Taistelun jälkeen Arnor hajosi, ja hobitit valitsivat Thainin johtamaan heitä.

miksi suurin osa naisista on hobitteja?
Ehkä meidän pitäisi roudata tänne lisää niitä pitkiä tummia komeita miehiä ulkomailta niin saataisiin enemmän pitkiä ja kauniita naisia tähän maahan. Ei tarviis kattella noita suomalaisten miesten siittämiä pönäköitä hukkapätkiä.

(;))

Kyllä voi! Enemmän voi pierettää, mut mitä sitten.. :D

Oon lähössä normaalille hengailulomalle viikoksi Espanjaan + kaks päivää Italiassa. Mitään vakuutuksia ei tällä hetkellä ole olemassa. Mikä olisi paras eli halvin matkavakuutus vain tuota yhtä matkaa varten?

edit: kallista rompetta ei ole mukana eli matkatavaravakuutusta tms. ei vissiin kannata turhaan ottaa?

Oon lähössä normaalille hengailulomalle viikoksi Espanjaan + kaks päivää Italiassa. Mitään vakuutuksia ei tällä hetkellä ole olemassa. Mikä olisi paras eli halvin matkavakuutus vain tuota yhtä matkaa varten?

edit: kallista rompetta ei ole mukana eli matkatavaravakuutusta tms. ei vissiin kannata turhaan ottaa?

Mä taas oon aina ensisijaisesti vakuuttanut roippeet. Vaikka ei "mitään erityistä" olisikaan mukana, on kivempi mun mielestä olla ku tietää ett joku muu maksaa uuden vaatevaraston, jos laukku varastetaan. Tai jos joku kompastuu mun kameraan tai varastaa rahat. Matkatavaravakuutus maksaa muutaman kympin, kannattaa vertailla omavastuuosuuksia.

Kuitenkin matkatavaravakuutus maksaa sen verran, että kannattaa melkein ostaa kotivakuutus, koska se yleensä kattaa myös maks. 3kk reissut koti- ja ulkomailla.

Kertoisiko mulle, minkä ihmeen takia täytyy maksaa päivähoitomaksuja koko kuukaudelta, kun lapset ovat kyseisessä kuussa olleet hoidossa tasan 3pv ja tästä on ilmoitettu etukäteen? Tiedän että tämä on joku yleinen käytäntö, mutta ihmetyttää ja vituttaa silti!

Halvin on aina kotivakuutuksen yhteydessä oleva jatkuva matkavakuutus. Yhtiöiden välisistä hintaeroista en tiedä.

Kertoisiko mulle, minkä ihmeen takia täytyy maksaa päivähoitomaksuja koko kuukaudelta, kun lapset ovat kyseisessä kuussa olleet hoidossa tasan 3pv ja tästä on ilmoitettu etukäteen? Tiedän että tämä on joku yleinen käytäntö, mutta ihmetyttää ja vituttaa silti!

Ehkä oli retorinen kysymys, mutta: koska heillä on hoitopaikka eikä tilalle oikein voi ottaa kuukaudeksi ketään toista, joten on reilua maksaa hoitopaikasta. Sillähän ne päiväkodit elävät...

Ehkä oli retorinen kysymys, mutta: koska heillä on hoitopaikka eikä tilalle oikein voi ottaa kuukaudeksi ketään toista, joten on reilua maksaa hoitopaikasta. Sillähän ne päiväkodit elävät...

Joo, mutta jos kyseessä on heinäkuu niin sitten saa jotain alennuksia. Ok, ymmärrän toisaalta, mutta ketuttaa silti:rolleyes:

Back
Ylös Bottom