Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Vieläkö kaupassa myydään rieseneitä? :D Ei ole tullut pitkään aikaan syötyä karkkia ja voisi repäistä ostamalla pussin noita, jos niitä vielä on.

Myydään.

Seuraavaksi tahdot kai yhden Rieseneistäni?

Myydään.

Seuraavaksi tahdot kai yhden Rieseneistäni?

Tai sitten ei.:(

Ärrän myyjä tarkisti jopa tilauslistasta eikä Rieseneitä näkynyt. Sieltä olen aiemmin Riesenini ostanut.Myyjä ei osannut sanoa, että myytäisiinkö suklaakarkkeja isommissa kaupoissa. Käy Marza tarkistamassa, mä pidän peukkuja.

jarkkou: jatkossa joudun tyytymään pelkkiin urheilusivuihin.:(

Oh brother Mutta elkääs kuitenkaan gurut suuttuko tollaselle lapaselle, ei se voi tietää

Minkä takia kyseinen lause on kirjoitettu jo moneen ketjuun?

Mikähän mahtaa olla rajana, että kuinka kipeä saa olla, että uskaltaa treenata? Torstaina iski kurkkukivun, perjantaina ja launantaina sitten räkä valui huolella yms. Tänään vain pientä köhää ja räkä liikkuu jonkin verran, mutta nenä ei ole tukossa. Kuumetta ei ole ollut. Huomena vaan alkais dieetti ja pitäis aamulla sotkee kuntopyörää:D

Periaatteessa ei kait yhtään kannattaisi olla kipeä kun treenaa. Itsellä juuri tänään alkoi voimakas kurkkukipu enkä varmaan treenaa ainakaan viikkoon, yhtään. (Mulla näistä tulee aina vähintään sen pituisia..) Tunteehan sen olotilan itsekin? Jos syke on koholla tai nousee helposti kun vähänkin liikkuu niin se kait kertoo jotain senhetkisestä kunnosta. Liikkumalla liian aikaisin voinee myös pitkittää paranemista?

Mikä idea on tehdä kamalaa runkkupenkkiä pompautuksella ja perse katossa? Nyt en siis puhu mistään egoilijateinipojista tai penkkisarjan viimeisestä tiukasta toistosta, vaan joskus näkee ihan oikeesti vahvojen ja oikeitten urheilijoitten harrastavan tuota. Esim. viimeksi kun olin salilla penkkaamassa, eräs yleisurheilijaneitokainen teki vieressä perse katossa sarjaa 70 kilolla. Onko tuossa jotain järkeäkin, jota tällainen sunnuntaivoimailija ei oikein ymmärrä? Muutenkin on tullut näitä suorituksia nähtyä... Siis onhan noilla yleisurheilijoilla ja muilla oikeilla urheilijoilla syynsä tehdä mitä tekevät, mutta mikä se sitten oikein on, kiinnostaisi tietää.

Mikähän mahtaa olla rajana, että kuinka kipeä saa olla, että uskaltaa treenata? Torstaina iski kurkkukivun, perjantaina ja launantaina sitten räkä valui huolella yms. Tänään vain pientä köhää ja räkä liikkuu jonkin verran, mutta nenä ei ole tukossa. Kuumetta ei ole ollut. Huomena vaan alkais dieetti ja pitäis aamulla sotkee kuntopyörää:D

Hyvä peukalosääntö: jos pitää miettiä voiko treenata, niin ei kannata treenata.

Sun dietti ei tasan tarkkaan kaadu jos seuraavat 1-5(kin) päivää annat itses parantua. Mutta sinä voit kaatua pitkäksi aikaa jos treenaat väärään aikaan.

Olo on kyllä koko päivän ollut hyvä, joten täytyy huomena ainakin vähän kokeilla miltä se pyöräily tuntuu ja jättää se jos tuntuu pahalta.

Mikä idea on tehdä kamalaa runkkupenkkiä pompautuksella ja perse katossa? Nyt en siis puhu mistään egoilijateinipojista tai penkkisarjan viimeisestä tiukasta toistosta, vaan joskus näkee ihan oikeesti vahvojen ja oikeitten urheilijoitten harrastavan tuota. Esim. viimeksi kun olin salilla penkkaamassa, eräs yleisurheilijaneitokainen teki vieressä perse katossa sarjaa 70 kilolla. Onko tuossa jotain järkeäkin, jota tällainen sunnuntaivoimailija ei oikein ymmärrä? Muutenkin on tullut näitä suorituksia nähtyä... Siis onhan noilla yleisurheilijoilla ja muilla oikeilla urheilijoilla syynsä tehdä mitä tekevät, mutta mikä se sitten oikein on, kiinnostaisi tietää.

Kans en ite ymmärrä kun nään voimannostajien tekevän välillä ihan samaa :eek:

Back
Ylös Bottom