Työmotivaatio loman jälkeen

Neuvostoliitto

Pertti
VIP
Ikä
46
Ei hemmetti kun ei kiinnosta pätkääkään olla duunissa hikoilemassa loman jälkeen. Mikä ihme siinä on että menee aina se 2-3 viikkoa loman jälkeen että alkaa työt maistua. Tykkään normaalisti duunistani kuin :david: rintakarvoistaan, mutta nyt tökkii. Uni meinaa tulla silmään koko ajan, kahvi ei maistu, perse hikoaa, ei huvita heittää läppää, työkaverit mököttää, ei jaksa siivota työpöytää, kone vittuilee jne..jne...

Sain just päähäni tilata matkan talvilomaksi ja olen ollut duunissa nyt 1,5 päivää loman jälkeen. Tulisipa jo kylmää, pimeää ja räntää niin aika kuluis nopeammin odollessa lomaa...:itku: :itku: :itku:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ihan sama homma. Ei neljän viikon loman jälkeen kiinnosta yhtään työnteko, viime viikolla saanu mitään aikaan :(

Ehkä se lähtee tästä vielä, hope so :kippis1:

Jep perseestä on, vaikka jo toinen työviikko loman jälkeen menossa , se on tää kuumuus joka ahdistaa.

Mutta kyllä tää tästä :kippis1:

Mukava oli palata töihin! Tosin tämä tunne meni ohi ensimmäisen päivän jälkeen ja nyt kolmannella viikolla alkaa taas päästä täysillä hommiin kiinni.
Onneksi jään kohta taas lomille:D

Originally posted by Dopey
Minkä loman :eek:?

5 viikon kesäloman. Päätin just että en enää koskaan pidä lomaa...

Se että työt ei maistu, tarkoittaa sitä että sulla on vapaa-ajalla liian kivaa. Laitappa kotielämä perseelleen niin viihdyt taas töissä :thumbs:
Ja nyt lottoamaan, jos vaikka sais kerrankin kunnon "vähän" normaalia pidemmän kesäloman.

Lotto on muuten jännä juttu, vaikka koskaan siitä mitään ei saa, niin aina jaksaa painaa töissä yhden viikon lisää, kun tietää että hyvällä tsäkällä työt loppuu seuraavana lauantaina :)

töihin ei ollut mukava palata, koska loma oli liian lyhyt (2 viikkoa). Lomalla kylläkin huomasin ettei mulla ole muuta vapaa-ajan viettotapaa kuin sali :rolleyes:

Originally posted by tommih
Saatana. Tiistaina viikon kuluttua alkaa taas vuoden aherrus koulussa. Ei :david: :itku:
Hahhaa!! Sulla taitaa olla vielä peruskoulu kesken! muah!!

Mä meen ainakii ihan hyvällä mielellä amiksee, koska ite oon valinnu linjan ja se kiinnostaa.

Originally posted by Jorkka
Hahhaa!! Sulla taitaa olla vielä peruskoulu kesken! muah!!

Mä meen ainakii ihan hyvällä mielellä amiksee, koska ite oon valinnu linjan ja se kiinnostaa.

Saatanan amikset! :lol2:

Originally posted by Raven
Ei pidä mitään lomia, niin sillä siitä selviää. :)

Juuri näin! Koulun kesä- yms lomat ollaan töissä, jotta taas pärjää rahallisesti pitkän uuvuttavan lukukauden! Kyllä tämä opiskelijaelämä on riemullista:lol2:

Jee, kyllä on mukava kun pääsi takas töihin lepäämään. :D Lomalla on aina niin rasittavaa...

Originally posted by tommih
Saatana. Tiistaina viikon kuluttua alkaa taas vuoden aherrus koulussa. Ei :david: :itku:
Ai? Musta taas tässä vaiheessa kesää töistä opiskelujen pariin palaaminen alkaa kummasti kiinnostaa. Ei tartte herätä joka päivä kahdeksaks, voi kävästä kotona kesken päivän, tai sit muuten vaan viettää rokulipäivää ilman mitään selityksiä :D (... tosin varautua pitänee myös iltaopiskeluun, harkkojen yötä myötä vääntämiseen, viikonloppuisin tenttiin lukemiseen ja muuhun ei-niin-kivaan toimintaan :( )

Muutenkaan en oikein koko kesän aikana sopeutunut perinteiseen 8-16 virastotyöhön ja näytön ja näppäimistön eessä istumiseen. Edelliset kesät kun on menneet 3-vuorotyössä, oikeita töitä tehdessä. Saas nähä, tuleeko meikäläiselle vielä alanvaihdos eteen, jos ei di:n hommat houkuttele... :rolleyes:

Joka tapauksessa, valtion hommissa on se hyvä puoli, että lomia ei saa rahana, joten kerrankin pääsen loman viettoon ilman huonoa omatuntoa rahanmenetyksestä. Kun lauantai koittaa, niin Espanja kutsuu! :kippis1:

Merimiehillä on kivaa ku on vaikka 2kk merillä niin on 1-2kk lomaa. Ei tarvi kesälomista murehtia, ku on lomia vähä väliä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom