Työkokemuksia Ikeasta

Onkos täällä henkilöitä jotka ovat olleet töissä Ikealla tai hommissa siellä parhaillaan? Minkälaisia kokemuksia on jäänyt? Mikä on tehtäväsi ja onko tällä kustannussäästöfirmalla myös nihkeät palkat?

Kiinnostaa, sillä tähän lähettyville avataa noin vuoden päästä uusi Ikea ja aikamoinen henkilöstömäärä sinnekin palkattaneen. Voisi kuvitella myös olevan jonkin näköisiä etenemismahdollisuuksia, kun yrityksellä on kohtuullisesti kokoa ja kansainvälistä toimintaakin sopivasti:)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Voi paska :( Mä oisin toivonut että vaikka Lahteen niin olisi ollut vähän lyhyempi matka ostoksille, tosin eipä tuo reilu tunnin ajomatka nytkään haittaa.

Jahas, niitä on siis tulossa useampia ilmeisesti...

Elchubagabra sanoi:
Tornioon. Usko tai älä. Tai onko se sit Haaparannan puolella. Sinne kuitenkin.
[bs]Tornion puolelle se mun käsittääkseni tulee.[/bs] Pitää sit sieltä roudata itelle uudet kalusteet... :)

edit. Tarkistin asian. Tuohon rajallehan se tulee, mutta Haaparannan puolelle se kuitenkin loppujen lopuksi jää.

Mä oon päättäny, että meille ei tule enää yhtään Ikean muovipäällysteistä lastulevyrotiskoa. Mieluumin nukun vaikka lattialla.

Taha sanoi:
Mä oon päättäny, että meille ei tule enää yhtään Ikean muovipäällysteistä lastulevyrotiskoa. Mieluumin nukun vaikka lattialla.
Pakkoko sieltä on just ne muovipäällysteiset lastulevyrotiskot ostaa?

BadHair sanoi:
Pakkoko sieltä on just ne muovipäällysteiset lastulevyrotiskot ostaa?

No ei oo. Ikean kamat on joskus ihan ok ja saahan sitä lastulevyskeidaa ns. normaalikaupoistakin ja vielä kolminkertaiseen hintaan Ikeaan nähden.

Tornio ja Haaparanta ovat "EUROCITY"... Ikea tulee "Eurocityyn" :lol2:
(Kotikaupunkiylpeyttä:david: )

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom