Työasemien kloonaus yritys/laitoskäytössä - kysely

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mixu
  • Aloitettu Aloitettu

Mixu

Ei vain tajua
Hei!

Teen yritykselleni opinnäytetyötä, jossa tutkin erilaisia levykloonausohjelmistoja, joiden avulla voi etänä asentaa valmiin, puhtaan mutta esiasennetun käyttöjärjestelmäpaketin vaikka 30 koneelle käymättä itse edes luokassa. Tällaisia ohjelmistoja kehtitää mm. Symantec, Altiris ja Phoenix.

Käytetäänkö sinun firmassasi tällaista kloonaussoftaa tai oletko ehkä jonkin oppilaitoksen ATK-vastaava, jolle asia on tuttu?

Arvostaisin paljon, mikäli voisit joko vastata tähän threadiin tai sitten kirjoittaa minulle sähköpostia osoitteeseen tammit11 [ät] netsonic.fi (sähköposti tietty parempi vaihtehto, jos et välttämättä halua palstalla kehua, missä oot töissä) ja kertoa

- firmasi/koulusi nimen, (tätä en paljasta eteenpäin edes opinnäytetyössäni, mutta se on oltava mainittu, edellytys että tieto luokitellaan "viralliseksi" tms. )
- softan, jota käytätte,
- Käytättekö boottilevykkeitä, vai asennatteko verkon yli sekä
- about konemäärän, mikä teillä on hallittavana

Saatte myös halutessanne kertoa, mikäli niskallanne on asentaa joka viikko 30 konetta uusiksi EIKÄ teille siltikään ole annettu firman puolesta kloonaussoftaa. Nimiä ei kerrota eteenpäin, pääsette vain osaksi tilastoa kloonauksen käytöstä Suomessa.

Kiitos vastauksistanne!

-Mixu

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Edit. Pieni muutos, jonka joku ahkera mode saa, jos jaksaa, editoida tuohon viestiin. Siis firman nimeä ei vaadi mikään lakipykälä jotta voisin käyttää antamaasi tietoa virallisesti, mutta jos et halua kertoa firman nimeä, niin kerro nyt ainakin, onko se pk, vai suuri firma. Tämä on itse asiassa olennaisempi tieto.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom