Twinlabin patukat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja -ASTR-
  • Aloitettu Aloitettu
Inter Sportissa oli myytävänä Twinlabin proteiinipatukoita (protua 17,9g hinta 1,70e) Makuja banaani ja joku jugurtti, kannattaako moisia ostaa ja kuinka usein ja milloin noita pitäisi syödä?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kai ne menee siinä missä muutkin protskupatukat. Ihan kiva vaikkakin kallis välipala vaikka matkalle.

Ajattelin siis että voiko noita käyttää esim. palautumiseen? Tai välipalaprotskuna? Patukat on kumminkin tässä vaiheessa ainoat lisäravinteet mitä voisin alkaa käyttää.

Njuu, mutta eipä toi mun mielestä matkalle otettavaks välipalaks niin kovin kallis oo.

Kysyithän sä muun muassa, että "kannattaako moisia ostaa?" ?

kohtis sanoi:
Kysyithän sä muun muassa, että "kannattaako moisia ostaa?" ?

Joo, mutta nyt koko topic on mennyt hinnasta kinasteluksi. Tarkotin siis lähinnä että onko noista jotain hyötyä esim. palautumiseen.

jos mä olisin 14v ja mun pitäis ostaa noita viikkorahoilla niin en ostais. Kotisafkalla pärjäät ihan yhtä hyvin muutaman vuoden. Jos nyt kuitenkin on kauhee hinku protskupatukoita ostaa niin noi on ihan jees. Koska sanoit että muita lisämössöjä ett aijo ostaa niin vaikka treeniin päätteeksi tommosen vetäset ja vähän vihanneksia lisäksi.

Kyllä noita kannattaa/voi hyvin vedellä silloin tällöin välipaloina missä vaan! Kunhan nyt ei kaikkia välipaloja nuilla korvaa!

Porkkanaraastin sanoi:
kannattaa tehdä itse. saa mitä haluaa ja halvemmalla.

Kuinka ihmeessä teet protskupatukan itse?

Ajattelin vetästä tommosen treenipäivänä välipalalla rahkan tai raejuuston kanssa. Tai sitten puntti/nyrkkeily treenin jälkeen. Ei noita menis ku 2-3 viikossa, ni ei pitäis liian kalliiks tulla.

paremmaksi ja halvaksi palautusmöhnäksi käy vaikkapa ylikypsä banaani. noissa spadduissa on jonkin verran tavallisa protskua ja hiilareita, muttei ne juuri mainioita palautusjuttuja niistä tee. mutta hyviähän ne on :) ite suosin noita bodyboostin 50g pötkylöitä... namia ja halapaa :)

Kato resepteistä esim. Big Fellan patukoitten ohje... Jos ei halua nuin paljon rasvaa kuin niissä on, niin mukauttelee ressuu vähäsen... Improvisoi hyvä mies!

-ASTR- sanoi:
Kuinka ihmeessä teet protskupatukan itse?

Ajattelin vetästä tommosen treenipäivänä välipalalla rahkan tai raejuuston kanssa. Tai sitten puntti/nyrkkeily treenin jälkeen. Ei noita menis ku 2-3 viikossa, ni ei pitäis liian kalliiks tulla.

Rahka+pari banskuu on ihan ok palauttava ateria

-ASTR- sanoi:
Inter Sportissa oli myytävänä Twinlabin proteiinipatukoita (protua 17,9g hinta 1,70e) Makuja banaani ja joku jugurtti, kannattaako moisia ostaa ja kuinka usein ja milloin noita pitäisi syödä?

Pari kertaa oon erehtynyt ostamaan laatikollisen. (edit: siis vähän kalliimpia patukoita 30g prot/patukka)
3-4 päivää ja kaikki on syöty. Autossa työmatkalla, työpäivänlomassa, välipalana... yöllä..
Maistuu niin hyvältä, että pitää saada kokoajan :D

Oiskohan nuo samoja patukoita kuin Eiseltin tai NutriSportin vastaavat? Ainakin hinta, maut ja proden määrä näyttäis täsmäävän. Nuo jogurtti-omena -patukat on kyllä parasta mitä ihminen voi suuhunsa pistää :kuola:

noi ite tehdytkin on kyl hyviä. tuppaavat vaan tarttuun hampaisiin ja kitalakeen, jos laittaa liikaa protskua :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom