TV ilmaiseksi suorana verkossa!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
:dance::dance::dance::dance::dance::dance::dance:
:rock: onhan tuota odotettukin

EDIT: tulee näköjään 5sek viiveellä.

Ei prkl mä oon tätä toivonu jo usemamman vuoden. olisin jopa voinut maksaakin tästä pari euroa kuukaudessa jos ei olisi tarvinnut hankkia mitään pikku dikipokseja koneeseen!:dance:

Hieno palvelu! Mutta kauankohan tää kerkii olla pystyssä ennen kuin ajetaan alas? Toinen mitä hieman epäilen on mitenköhän serverit kestää ruuhkan ku linkki alkaa leviimään aika nopeesti.

Hieno palvelu! Mutta kauankohan tää kerkii olla pystyssä ennen kuin ajetaan alas? Toinen mitä hieman epäilen on mitenköhän serverit kestää ruuhkan ku linkki alkaa leviimään aika nopeesti.

Sitä tuossa juuri itsekkin mietin ja samalla kirosin, että menin teille jakamaan linkkiä:)

YLE:llä jälleen kerran ongelmia digilähetysten kanssa, sillä kaikissa Ylen kanavoissa esiintyy pientä pikselöitymistä paikoitellen. Ei pahasti, mutta esim. välillä ilmestyy tollasia vihreitä pikseleitä.

Muilla kanavilla en huomannut moista ongelmaa. Mutta ei pidä valittaa noi pienestä ongelmsta jos ilmaseksi saa. Ja vika on todennäköisesti Ylen päässä jolle streamin-tarjoaja ei voi tehdä yhtään mitään.

no en kyllä mistään piratismista puhuis. jos tv-lupa on maksamatta niin on se fyysisenkin näköradion katsominen laitonta.

Siis tuo rubba tarjoaa pelkästään playlist-tiedoston joka sisältää linkit tv-lähetyksen striimeihin. Se on taas ihan eri firman toimintaa.

Harva viitsii harrastaa piratismia näin avoimesti, mutta ei kai siinä mitään jos on munaa. Itselleni ei ainakaan ihan heti tulisi mieleen jakaa Kate Perrya ja muita mp3-tiedostoja tuolla tavalla.

http://rubba.wippiespace.com/sekalaista/

Harvemminpa tuollaisesta pienimuotoisesta laittomasta jakamisesta mitään varoitusta kummempaa jakajalle tulee, yleisin käytäntö täällä Suomessa on että tekijänoikeuden haltija ottaa yhteyttä palveluntarjoajaan joka toimittaa sivutilan ja palveluntarjoaja poistaa laittoman materiaalin kuten lain mukaan kuuluu (ns. ilmoitusmenettely).

Itse asiaan, loistojuttu mutta kuvan/äänenlaadussa on parantamisen varaa. Toistaiseksi tulee vielä katsottua ihan oikeasta töllöstä ohjelmat. :)

Siis tuo rubba tarjoaa pelkästään playlist-tiedoston joka sisältää linkit tv-lähetyksen striimeihin. Se on taas ihan eri firman toimintaa.
Nautiluksen linkissä oli paljon .mp3 biisejä, joita pystyy suoraan tallentaa koneelle tuolta jos haluaa.

Edit: Tosin kaikki biisit on vissiin jonkun sortin remixei, joista kukaan ala mitään kyselemään.

Ihan kiva, mutta kuka päättää esitettävän kanavan? :jahas:
Toi tyyppi vois striimata vaikkapa mtv3maxia mulle tänne Saksaan :D

No eiköhän toi katoa verkosta aika pian kun linkki lähti leviämään.

EDIT: Ai sainkin jo tuon purettua auki ja kaikki kanavat :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom