tutun hakeminen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja palmu
  • Aloitettu Aloitettu
Pitäisi etsiä yksi tuttu, en tiedä missä hän asuu mutta, tiedän missä hän on asunut (kunnan), etunimen tiedän ja sukunimessä oli 10 kirjainta, mutta muistan vain kolme ensinmäistä, miten kannattaisi etsintä aloittaa? vai unohdanko koko homman? muistan että se harrasti bodausta ,mutta täällä ei saa varmaa saa ruveta huutelee? Ja olisi aika tärkeää löytää hänet.
p.s. Onko netissä jotain paikkaa mistä näkisi kaikki suomen sukunimet aakkosjärjestyksessä?
p.s.2 pliis ei mitään et "koita googlee!11!1" koitin jo 3h.
p.s.3 sille kuka auttaa oleellisesti iso :worship:
p.s.4 aika paljon p.s:sii :evil: :nolo:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
VTJ. Kysypä maistraatista tai poliisilaitokselta jos ne innostus sulle selailemaan noita katkaistulla haulla. Vähän kyllä epäilyttää, mutta eksyvähän ei tieltä kysy.

keijo s sanoi:
Vähän kyllä epäilyttää

Vähintääki, noh jos siellä vaikka metsästetää kadonnutta rakkautta :evil: :hyper: :love:

Muistelet kaikki muut tuttus jotka tiesi tän tutun ja sitte soitat niille. Kyllä joku sen sun tutun nimen muistaa...T: Tuttu :D

palmu sanoi:
Pitäisi etsiä yksi tuttu, en tiedä missä hän asuu mutta, tiedän missä hän on asunut (kunnan), etunimen tiedän ja sukunimessä oli 10 kirjainta, mutta muistan vain kolme ensinmäistä:

Aika paha.
Minä aloittaisin esim fonectafinderistä tms puhelihakupalvelusta. Esim kokeilisin "Regina Linnanheimoa" hakea Regina Lin*, eli tuon pitäis hakea kaikki Lin - alkuiset.
Sitten on olemassa mm. koulukaverit.com. Mieti, kuinka vanha se sun kissas oli ja katsele sen paikkakunnan kouluja läpi suunnilleen siitä ikäluokasta.
Jos sulla on aavistus (kin) mitä se kaunotar duunaa työkseen, niin etsi ( toivottavasti pieni paikkakunta ) sen alan lafkat läpi siltä paikkakunnalta.
Keinoja on monia, mutta tuossa jokunen. Toivottavasti auttoi. Nuo voit tehdä, ilman tuttavaa, joka on duunis jossakin virastossa...

.

-tun hakeminen

Tuohon alkuperäiseen aiheeseen palatakseni, miten monelle tulee (tai miten moni suostuu myöntämään) näitä vastuttamattomia tarpeita kaivaa millä keinolla tahansa esiin joku ammoin unohdettu tyttöystävä, josta jäi mieleen lähinnä etunimi ja se, että jollain käsittämättömällä tavalla se oli ihanampi kuin kukaan sitä ennen tai sen jälkeen. (Tässä vaiheessa ei tietenkään kannata jäädä pohtimaan sitä ristiriitaa, että miksi ko. misusta on pääst(ett)y irti, jos se kerran oli niin ihana.)

Ittellä yleensä n. viikko kaks aina kulloisenkin eron jälkeen on Fonecta Finder tiukassa käytössä. :säälittävää: :D

palmu sanoi:
Ei ole mikään kisu. Yks vanha tuttu kuka on mul 50€ velkaa. :curs:
Ok ja tuo siis on se tärkeä syy. :lol2:

No ehkä meillä on vähän eri käsitykset siitä, minkä takia kannattaa alkaa nähdä noin paljon vaivaa. Meinaat siis, että se muistaa vielä sen velkansa ja maksaakin sen, vaikka sinä et edes muista sen nimeä. No saahan sitä aina yrittää, jos on liikaa aikaa...

palmu sanoi:

Ite en ehkä lainais kaverille vittäkymppiä jos en etes nimee tietäis, mutta ei se toki tarkoita sitä että sä et nin sais tehdä.

amf sanoi:
Ite en ehkä lainais kaverille vittäkymppiä jos en etes nimee tietäis, mutta ei se toki tarkoita sitä että sä et nin sais tehdä.
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis. Tuli velat mieleen kun koitan saada rahaa uusiin (pakkiksen) lisäravinteisiin. Jalo käyttötarkoitus siis :D

ja kauankohan tästä velasta on aikaa :D mun mielipide on että unohda koko juttu, menee nimittäin hirveesti aikaa kun alat selvittelee. Mutta tee mitä teet.

Suurinpiirtein siitä asti ku tuli eurot käyttöö.
pakko kuitenkin köyhän opiskelijan on rahaa saatava lisäravinteisiin.

Pitää kyllä tunnustaa, että itsekkin tuli alennuttua siihen, että netin palveluita (IRC, Googlea ja Fonecta finderia) käyttämällä seurasin exän elämää salaa noin vuoden päivät. Fonecta kun vielä toimii työpaikalla ilmaiseksi. Ei nyt tietenkään kokoaikaa, vaan joskus luppoajalla. Ehkä kerran kuussa tilannekatsaus. Alussa heti eron jälkeen useammin.

Yllättävän paljon voi saada irti tietoa, kun on kekseliäs. Mm. exän uusi poikaystävä samasta koulusta, ja niiden ero puolen vuoden päästä. Tämän siis sai selville siten, kun ensin sai selville nickin, jolla se tyyppi on IRC-galleriassa. Nickin sai selville roikkumalla taustahenkilönä IRC:ssä, jossa exä kirjoitteli. Ja se, että eron jälkeen exä vaihtoi koulua (google) ja muutti toiseen kaupunkiin (Fonecta).

Sick? Eikai :)
Mutta sitten löytyi uusi kulta, ja loppui mielenkiinto...

Tervettä touhua, vielä terveempää touhua että kertoo siitä itse muille. Nyt sä jätit itse tunnustuksen nettiin kyttäämisestä joka jää googletettavaksi ikuisiksi ajoiksi. ;)

palmu sanoi:

Kappas, koronkiskurit ovat siirtyneet nettiaikaan:D
Mahtaa olla hyvä keskustelu Palmun ja herra X:n välillä:
X: haloota
Palmu: terve, oletkos sä X
X: joo, kuka kysyy
Palmu: no mä oon Palmu, muistatko? Lainasin sulle 50e neljä vuotta sitten, eipä oo paljoo kuulunut.
X: jaa, no emmä oikein muista tollasta. ehkä oon lainannut ehkä en. ei mulla oo rahaa maksaa. hei hei.

Kerrohan sitten jos löydät tämän tyypin, että miten kävi!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom