Ajattelin tässä aloittaa topicin, josta löytyisi lyhyesti lisäravinteet, joihin rahoja kannattaa upottaa tutkitusti. Myynnissä on satoja tuotteita irrallisista aminohapoista testo buustereihin, mutta käytännössä kourallinen, joilla on tähän asti hyötyjä voitu oikeasti näyttää. Jos löytyy tietoa tai omia kokemuksia näistä tuotteista niin laitetaan alle, jolloin jokainen voi miettiä omia ravinteitaan ja mitä kannattaa käyttää mitä ehkä ei.
Seuraavista olen itse huomannut olevan hyötyä ja pitäisi olla perussettiä, joilla tutkittua näyttöä löytyy:
1. Hyvä hiilari esim osmo carbs, vitargo tai itsellä uutena nutriworksin sekoitus jossa myös dextroosia jne..
2. Puhdasta Bcaa:ta ilman mitään makuaineita lisäaineita.. Eaa olisi vielä parempi, mutta mennään tällä.
3. Heraisolaatti.
4. Kreatiini jaksotetusti muutama kuukausi kerrallaan
5. Beta-alaniini, yhdessä kreatiinin kanssa.
6. Msm jauhe.
8. Suola.
Onkos tietoa mitä satsiin kannattaisi mahdollisesti lisätä? Esim vapaa HMB on mielenkiintoinen, mutta löytyykö selviä näyttöjä vieläkään?
Seuraavista olen itse huomannut olevan hyötyä ja pitäisi olla perussettiä, joilla tutkittua näyttöä löytyy:
1. Hyvä hiilari esim osmo carbs, vitargo tai itsellä uutena nutriworksin sekoitus jossa myös dextroosia jne..
2. Puhdasta Bcaa:ta ilman mitään makuaineita lisäaineita.. Eaa olisi vielä parempi, mutta mennään tällä.
3. Heraisolaatti.
4. Kreatiini jaksotetusti muutama kuukausi kerrallaan
5. Beta-alaniini, yhdessä kreatiinin kanssa.
6. Msm jauhe.
8. Suola.
Onkos tietoa mitä satsiin kannattaisi mahdollisesti lisätä? Esim vapaa HMB on mielenkiintoinen, mutta löytyykö selviä näyttöjä vieläkään?