Tuskaan pukeutuminen.

Ikä
36
Tänään kun Tuska Open Air Festival alkaa ja hevarit, gootit sun muut luolahirmut (niinku minä), lähtee kuuntelemaan metallia, mutta myös esittelemään itseään. Jos pakkislaisia on Tuskaan menossa, niin mitäs te puette päällenne? Sää on kuuma, aurinko paistaa, eihän sitä pysty pitkässä nahkatakissa jossa on niittejä, maihareissa ja mustisssa housuissa olemaan.
(vaikka minä nyt olenkin) :D

^Eli mitä ihmiset pukevat päälleen tänään?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Shortsit ja t-paita. Ei vanha kehtaa ruveta virittelemään. En tosin viritellyt nuorempanakaan, ei oo mun juttu. Diskoon mennessä joskus pyyhkäsen korpsepaintit naamaan.

29v Ei nyt mikään vanha ole. Oon mä nähny siellä paljon vanhempia heppuja joilla on mustat hiukset (persvakoon asti), niittirannekkeet yms. Se tuo tunnelmaa Tuskaan.

Mitä vitun tunnelmaa. Jos kuuntelee heavyä niin pitääkö olla joku vitun kaulapanta et pääsee tunnelmaan mugaa

NOT

Kattoos jos laittaisi tänä vuonna sen kaavun taas päälle.. ulkonäön takia nyt voi vähän kärsiä, naama toki valkoiseksi myös. En oo vielä päättänyt otanko miekan vai tapparan mukaan.

Disclaimer: on mahdollista, että osa ylläolevasta ei ole vakavasti sanottua.

skuge sanoi:
Mitä vitun tunnelmaa. Jos kuuntelee heavyä niin pitääkö olla joku vitun kaulapanta et pääsee tunnelmaan mugaa

NOT

Ei se sitä ainakaan huononna. :D
Se on yllättävän hassun näköstä kun joku sotanorsu hikoilee kokovartalolateksihaalarissa ja pitelee jotain sen alastonta miesystävää kaulapannasta :lol2: Sille voi ainakin nauraa.
Eihän se nyt mikään pakko ole pukeutua että pääsis meininkiin mukaan, mut on se mun mielestä hauskaa....

ZeiZei sanoi:
Kattoos jos laittaisi tänä vuonna sen kaavun taas päälle.. ulkonäön takia nyt voi vähän kärsiä, naama toki valkoiseksi myös. En oo vielä päättänyt otanko miekan vai tapparan mukaan.

Disclaimer: on mahdollista, että osa ylläolevasta ei ole vakavasti sanottua.

Haha. tollasia siellä kun näkee niin päsee ainakin nauramaan. Larppigootteja :lol2: Mä en niitä kyllä ymmärrä niin yhtään...
BTW.... Ite laitan mustat farkuista tehdyt shortsit, Slayer paidan, Nahkatakin jossa on 100 niittiä, ja maiharit. (ja ketjuja tietenkin :D)

Pulunkuristaja sanoi:
Haha. tollasia siellä kun näkee niin päsee ainakin nauramaan. Larppigootteja :lol2:
.
.
Ite laitan mustat farkuista tehdyt shortsit, Slayer paidan, Nahkatakin jossa on 100 niittiä, ja maiharit. (ja ketjuja tietenkin :D)
Molemmat yllä mainitut pukeutusmistyylit huvittaa suunnattomasti.

Tomi sanoi:
Molemmat yllä mainitut pukeutusmistyylit huvittaa suunnattomasti.

No hyvä! sittenhän kaikilla on hauskaa. "tavikset" nauraa kaikille :D
"hevati" nauraa larppigooteille.
"larppigootit" nauraa itelleen...tjt :D

Vaalea pikkutakki ja suorat housut. Tosin, jos on näin kuuma niin vain kauluspaita ja suorat housut.

Tuska-Passilla luot oikean tunnelman. Sillä vaan hieman väri kulmiin, niin kyllä Tuska parahtaa!!!!

Cthulhu sanoi:
Tosin, jos on näin kuuma niin suorat housut.

Vittukun ei noi hymiöt toimi jostain syystä(paska duunin kone, toimii million sattuu). eli tarkoitus oli laittaa pelkkä tollanen leukojen loksahdus.

: EEK! :

Eikö pakkiksella todellakaan ole yhtään "megahevaria"? Eikö ole yhtään joka repii päälleen nahkaa ja lateksia helteisenäkin päivänä, eikö yhtään jonka ulkokuori on niittien, naulojen ja muun raudan peittämä? Eikö yhtään hevaria joka oksentaa verta, syö raakaa lihaa ja menee jokaiseen moshpittiin mitä näkee?

Pulunkuristaja sanoi:
Eikö pakkiksella todellakaan ole yhtään "megahevaria"? Eikö ole yhtään joka repii päälleen nahkaa ja lateksia helteisenäkin päivänä, eikö yhtään jonka ulkokuori on niittien, naulojen ja muun raudan peittämä? Eikö yhtään hevaria joka oksentaa verta, syö raakaa lihaa ja menee jokaiseen moshpittiin mitä näkee?

Mike,tällä on sulle asiaa

:D :lol2:

Taitaa jäädä työt vähemmälle kun nyt jo kuuluu jotain ölinää sieltä suunnalta.

Naene sanoi:
Taitaa jäädä työt vähemmälle kun nyt jo kuuluu jotain ölinää sieltä suunnalta.

Niinhän sen pitääkin olla! Luolahirmut keräääntyvät tapahtumapaikalle vetämään perseitä, että voisivat mesota ja rällästää rauhassa. :D
Ja kai niitten pitää hieman ääntään avata... :lol2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom