Tuska Open Air Metal Festival 2010

Huomenna Alkoon ja illalla jaffapullojen täyttö. Ei vaan mitään hajua kuinka monta pulloa koko viikonloppuun tarvitsee tai millä suhteilla...Jos sitä laittais viinaa 1/4 ja ottaa reput täyteen ettei ainakaan kesken loppuis. Eikös siellä ollut joku narikkasysteemi?

Tässä vaiheessa on taaskin ihan turha kattella noit sää tiedoituksia, kun ne muuttunvat joka päivä. Mutta toivottavasti aurinko porottaa kunnolla. Tänä vuonna kyllä herkkua luvassa. Nevermore-kamelot-overkill-megadeth-obituary.
Pitääkin kaivaa tyhmät festari hatut esiin.

MEGADETH! Täytyykin tänään veivata läpi putkeen Rude awakening & that one night. Kyllä odotus on niin pirun kova, settilista nyt hieman jää harmittamaan tod.näk., jos vaan samalla mennään. Rip-tourikin kesti suunniteltua pitempään ni olis omiaan ollut venyttää vähän vielä lisää kun kerta pääesiintyjä on.

Huhhuu, 27 sunnuntaille... Ollapa taas Mustainen veroinen koirapehko päässä. Voi aika tuskaista olla.

Tilasinpa tuossa tiketit myös siihen Ronnie James Dion muistokonserttiin. Nää pdf-liput oli mulle ihan täysin uusi tuttavuus.

On se pirunmoinen kunnianosoitus kun tästä maasta parhaat laulajat on Koivusia ja Hietaloita. Tosta nyt enää olisi puuttunut se, että joku käärii tuohta taskuunsa.

Tämän tuskan kuumimman ja hienoimman festarihatun teet seuraavilla ohjeilla:
[/IMG]
Haha. Olisihan tuokin aika kova. :D
Täytyykin tänään veivata läpi putkeen Rude awakening & that one night
Rude awakening on ehkä yksi huonoin live DVD mitä olen ikinä nähnyt. Mutta tuo toinen on jo aika tiukka. Pitääkin tästä itse varmaan pistää se pyörimään ja ruveta hieman fiilistelemään. Jos siinä samalla katselisi Nevermoren keikkaa. Tällä hetkellä on 25 astetta luvannut. toivottavasti ei iske nestehukka kesken keikan.:rolleyes:

Sisälle ei jaksa maksaa mennä, mutta ainakin perjantai-alkuillasta lähettyville jonnekin nurtsille hengaamaan. Saa tulla morjestamaan jos tunnistaa. Voi olla että sama homma lauantainakin. Hoidetaan nesteytys kuntoon tyttöjen kesken. :D

Mulla on joko lyhyt leopardi-kuvioinen mekko tai sitten pitkä musta mekko (ellei jopa molemmat)! :D

Tänään käytiin kaverin kanssa hakemassa fiilistä Kaisaniemen puistossa. Lievästi mustanpuhuvaa kansaa oli liikkeellä, muttei niin paljon kuin olisi odottanut. Oletan ja odotan että huomenna enemmän. :D

Mukavaa festariviikonloppua kaikille osallistuville! :)

Perkele, Satyricon heitti hyvän keikan.

Perkele, Satyricon heitti hyvän keikan.

KYLLI.

Tykkäsin myös Rytmihäiriön setistä. TESTAMENT on toki aina kova.

Huomenna on sitten paha valinta. TUSKA VS Grillibileet ja jalkapallon MM- puolivälierä Argentina - Saksa. Paskimpaan mahdolliseen aikaan, siis kello 17 olisi tuo peli. Mutta Mutta. Lauantain esiintyjät ei hirveästi vakuuta. Ainoastaan Overkill ja Bloodbath kiinnostaa ja ne on samaan aikaan. Noihinhan ehtii vielä pelin jälkeenkiin 19.45, jos meneepi autolla.:D

Pidin siis lauantaina välipäivää ja tänään taas mestoilla.

W.A.S.P Oli hyvä. Paljon vanhaa tuotantoa. NILE tykittii asiallisesti.

CANNIBAL CORPSE oli törkeän brutaali. Ei ole mitään mainstream huttua. HYVÄ NIIN .Ei varmaan kovin moni asialle vihkiytymätön, voi sanoa settilistasta mitään. :D Tykkäsin toki.

Sitten se viikonlopun huipennus. "Jalkapallotermiä" lainaten : Ensin soitettiin kolme päivää ja sitten Dave tulee ja voittaa. YKSI SANA : MEGADETH !!!:rock::rock::rock:

Tuska 2010 Takana ja vaan yksi lokki paskansi paidalle. Kivaa oli, ensi vuonna taas uudestaan. Tässä kohtaa kaunis kiitos KAISANIEMELLE...

... Kaikki hyvä loppuu aikanaan. Ensi vuonna uudet kujeet.

http://www.hs.fi/kulttuuri/artikkeli/Tuska+t%C3%A4ytti+Kaisaniemen+viimeist%C3%A4+kertaa/1135258349991?ref=rss

olo on ryytynyt ja onnellinen :D ääni käheä ja jalat puutuneet. Olipa taasen mukavat kekkerit, paljon tuli soittoa kateltua. Kiitos ja kumarrus, ensi vuotta odotellessa.

DAVE on VITTU JUMALA! Oli kyllä kova lopetus viikonlopulle.

I master magics Live!

Rude awakening on ehkä yksi huonoin live DVD mitä olen ikinä nähnyt. Mutta tuo toinen on jo aika tiukka.

Voi sun kansas. Tossa one nightissa kun olis krapulaista yleisöä ja vähän hillitymmässä menossa niin sekin olisi sysipaska. Sen verta onneton kokoonpano ja Daven ääni on aika määkivä. Tosin taisi mennä dvd:t sulla sekaisin. :)

Kyllä loppui pirun lyhyeen, ainakin siltä tuntui. Geelitukat pisti menemään, mitä nyt lähti siis kurkusta. Kaveri oli vähän tuskissaan, se kun vielä vähemmän on keikkoja/festareita kolunnut. Yksi helvetin paviaani änkesi väkisin kesken keikan tietysti ahtaimpaan väliin mitä on, ja tietysti ihan kaatokunnossa. Meinasi kaatuskella päälle, ja kun koitti heiluttaa tukkaansa niin pyllisti siten et vei kolmen ihmisen tilan vähintään. Ja samalla perse hinkkasi mun jormaa.

Possessed with hellish torment! I master magics five!

Satyricon oli kyllä perkeleen kova. Lyhyillä hiuksilla ja melko normivaatteillakin voi olla täysin uskottava murisija. Satyr vaan kertoi eleettömästi miten asiat ovat. Oli kyllä kova.

Lauantai oli kyllä vaisu päivä. Hypcrisy ja Sotajumala oli pakko nähdä, mutta muuten olis voinut lähteä katsomaan futista.

Sunnuntaina oli parhaat bändit, ja itselleni kolahti parhaiten Cannibal Corpse ja Finntroll. Wowittajat varmaan huomasivat CC:n murisijan Horde-tatuoinnin :D

Megadeth soitti tiukasti, mutta Daven "laulu"ääni on kyllä niin hanurista ettei mitään rajaa. Hyvät biisit pilaantuu heti kun herra avaa suunsa.

Turmion Kätilöt, Satyricon ja Cannibal Corpse :haart: Toki moni muukin mutta nuo saavat sydämen läpättämään. Saatoin olla hieman humalassa 3 päivää putkeen (mutta fiksusti loivensin joka päivä, perjantai tykitti snadisti liian kovaa)...

Aivan vitun sama mitä bändejä Tuskassa on (esim tänä vuonna mikään Devin tai Megadeth ei mua vakuuta, olen huomattavasti raskaamman musiikin ystävä), mutta Tuska on sellainen MUST juttu. Vaikka siellä olisi ollut mun mielestä kaikki bändit paskoja, olisin mennyt silti. Ihan noin niinku fiiliksen ja frendien takia. Ikinä ei oo Tuskassa ollut tylsää ja tämäkin vuosi oli PARAS IKINÄ.

Back
Ylös Bottom