Tuska-festivaali TV:ssä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ruhl
  • Aloitettu Aloitettu
Juu katotaan. Toivottavasti en itse ole joutunu kuvaan, en ainakaan muista.:rolleyes:

Jep. CoB on varmaan kovin livebändi (metallican lisäksi) mitä on olemassa. Noiden jätkien esiintymisessä on sitä oikeaa asennetta!!!

OoDee

Aikalailla näytti olevan Aleksi Laihon show tuo SoB, mutta toimi joka tapauksessa. Ja Arch Enemyn naissolisti oli itse pirutar :evil:

Aika huono oli ohjelma. Jotenkin sellasta perustavanlaatuista YLEmäisyyttä. Olis ollu kivempaa saada flashbackejä nähdessään myös itse festivaalikansaa ja hauskoja ihmisiä jne. Kyllä Arch Enemy ja Rotten Sound oli vitun kovia. Ainoa mikä jäi harmittamaan oli Soulfly. 10 sekuntia!!! Mitä persettä se nyt on olevinaan???

Tuli tossa mieleen ku näin ruman t-paidan kaupassa että top-2 huonointa
t-paitaa mitä olen ikinä nähny on:
1) tammerfesteillä jollain urpolla päällä piraatti niskalaukaus paita jossa
lukee selässä "voi hitsi mikä soppa".
Voi hitsi mitkä URPO.

2) Tänään tapsantorilla "I SURVIVED LAKE BODOM"
Niinku, jaa onko tää henkilö käyny uimassa siellä järvessä vai mitä vittua
tässä ny on tapahtunu. Selkeesit se on ainaki selvinny siitä koska se kävelee
hervannassa ruma t-paita päällä, ois melko outoa nähdä kuollu jannu
tapsantorilla pelaamassa hedelmäpeliä ja selässä sit lukis että "I didn't
survive lake bodom". Tai no ei se oikeestaa varmaa hervannassa juuri edes
yllättäis.
Vai viitataankohan tässä niihi Bodom järven murhiin mitkä tapahtu ennekö tämä
kaveri oli edes syntyny luultavasti, voiski tehdä paidan jossa lukis että "I
SURVIVED KYLLIKI SAAREN MURHA" tai jotain muuta, "I SURVIVED KENNEDY
ASSASSINATION".
-pahvi

Joissain Bodomin paidoissa on kyllä hölmöjä tekstejä. Itselläni on sellainen huppari jonka toisessa hihassa lukee: "Please read the instructions from other sleeve". Ja toisessa hihassa lukee sitten: "Before you look at my shirt I'd suggest you go fuck yourself and Die, please" Selässä lukee siististi viikatteiden keskellä "Led by the Reaper..."
:)

Olis saanut olla kunnon kooste. Pituutta lisää. Vitutti se Soulflyn osuuden lyhyys.

Originally posted by Force
Joissain Bodomin paidoissa on kyllä hölmöjä tekstejä. Itselläni on sellainen huppari jonka toisessa hihassa lukee: "Please read the instructions from other sleeve". Ja toisessa hihassa lukee sitten: "Before you look at my shirt I'd suggest you go fuck yourself and Die, please" Selässä lukee siististi viikatteiden keskellä "Led by the Reaper..."
:)

Semmoisen paidan olen nähnyt missä luki selässä "i survived the lake Bodom". Aika siisti, meinaako tuo nyt sitä että on se murhaaja vai se joka jäi hädintuskin henkiin?

Joissain Bodomin paidoissa on kyllä hölmöjä tekstejä.
Mun kaverilla on COB:n paita missä lukee hihassa "Haistakaapa vittu!" Muistaakseni 11-vuotta oli kun osti paidan. Ihme, että sai pitää ala-asteellakin, kun kuitenkin kiroilu oli kielletty.

Originally posted by Mike
Siinä on muuten sitten tyylikäs nainen, asenne kohdallaan ja aikasta seksikäskin.:kippis1:

Öööörhh...KILL! Ööööörh...DIE! Öööööörhh...SATAN! Ööörh..SLAVE! Ööööörh...DEATH! Ööööörhh...FUKA JUU!!

Mullakin on vitusti potentiaalia hyväksi death-metal-solistiksi! Mulla asenne kohdallaan.. Mulla on mekkokin päällä..oon aika seksikäs.. Tulkaa keikoille kattomaan onko ukko vaiko akka..

Originally posted by paistijauheliha
Öööörhh...KILL! Ööööörh...DIE! Öööööörhh...SATAN! Ööörh..SLAVE! Ööööörh...DEATH! Ööööörhh...FUKA JUU!!

Joo mä tiedän ton biisin, sairaan kova juttu! Oisko Mr. Paistijauhelihan saanut festareille jos Jukka Kuoppamäki olisi ollut lämmittelemässä bändejä ja laulattamassa festivaalikansaa?
:D

Originally posted by muffy
Joo mä tiedän ton biisin, sairaan kova juttu! Oisko Mr. Paistijauhelihan saanut festareille jos Jukka Kuoppamäki olisi ollut lämmittelemässä bändejä ja laulattamassa festivaalikansaa?
:D

Mun keikat kestää yleensä n. minuutin. Ja yksi keikka maksaa sellaset mellevät 50 000€. Eli kyllä mut rahalla saa vaikka hirteen.. :D

Back
Ylös Bottom