Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Originally posted by XairaX
VITTU! Menipä tuokin sitten ohi...
Originally posted by Force
Joissain Bodomin paidoissa on kyllä hölmöjä tekstejä. Itselläni on sellainen huppari jonka toisessa hihassa lukee: "Please read the instructions from other sleeve". Ja toisessa hihassa lukee sitten: "Before you look at my shirt I'd suggest you go fuck yourself and Die, please" Selässä lukee siististi viikatteiden keskellä "Led by the Reaper..."
![]()
Mun kaverilla on COB:n paita missä lukee hihassa "Haistakaapa vittu!" Muistaakseni 11-vuotta oli kun osti paidan. Ihme, että sai pitää ala-asteellakin, kun kuitenkin kiroilu oli kielletty.Joissain Bodomin paidoissa on kyllä hölmöjä tekstejä.
Ja Arch Enemyn naissolisti oli itse pirutar :evil: [/B]

Originally posted by Mike
Siinä on muuten sitten tyylikäs nainen, asenne kohdallaan ja aikasta seksikäskin.:kippis1:
Originally posted by paistijauheliha
Öööörhh...KILL! Ööööörh...DIE! Öööööörhh...SATAN! Ööörh..SLAVE! Ööööörh...DEATH! Ööööörhh...FUKA JUU!!
Originally posted by muffy
Joo mä tiedän ton biisin, sairaan kova juttu! Oisko Mr. Paistijauhelihan saanut festareille jos Jukka Kuoppamäki olisi ollut lämmittelemässä bändejä ja laulattamassa festivaalikansaa?
:D