Tuska 2005

Naene sanoi:
heh. yritin varata lippuja netistä, maksu noudettaessa... mutta noutaminen pitäisi suorittaa jo parin päivän päästä!! Mitä järkeä varata lippuja jos ne pitää hakea samantien.
Jos ostaa lipun netistä ja ne lähetetään ulkomaille postissa tulee 10 euroa lisää maksua. Toivottavasti vapaita lippuja vielä on kesäkuun puolessavälissä...

E: Jep, täysin mahdotonta noita lippuja netistä ottaa mulle. Mitäs veikkaatte, onko vielä joskus kesäkuun puolessavälissä lippuja festareille vapaana (jolloin itse pääsen ostelemaan liput paikan päältä), vai laitanko jonkun kaverin asialle hakemaan mulle lippua nyt?

Taisivat vuosi sitten olla loppuunmyytyjä jo siihen aikaan...Mutta nythän alue on hieman isompi. Itse en ottaisi riskiä lippujen suhteen.

gunner sanoi:
Taisivat vuosi sitten olla loppuunmyytyjä jo siihen aikaan...Mutta nythän alue on hieman isompi. Itse en ottaisi riskiä lippujen suhteen.

Aih! no kits tiedosta, taidan ottaa joko yhteyttä kavereihin tai sitten investoida kybän enemmän. Niisk.

NP sanoi:
Juu ja mitä olen katsonut ihmisten palautetta niin huonommat bändit.

Niin no, toinen tykkää isästä ja toinen kaverin pikkusiskosta. Itselle oikeastaan joka vuosi on tuskasta löytynyt tarpeeksi laaja valikoima bändejä, että olen viitsinyt matkustaa sen takia 800km edestakaisin. Ja muutamien bändien keikkoja tuskassa nähneenä, on oppinut tykkäämään bändeistä, joista aikaisemmin ei ole perustanut. mm. Machine Head; Dew-Scented jne jne...

Ei oo tullu koskaan käytyä Tuskassa, ku ei siellä oo mulle ollu mitään (oon niin saatanan kranttu..). Paras festarimuisto on vuodelta 1990, kun Running Wild soitti Ahvenistolla...

Enää alle kuukausi Tuskaan, mitenkäs sen miitin kanssa? Minä päivänä, moneltako ja missä? Viime kesänähän meillä oli hyvä paikka ihan siinä sisääntuloportin tuntumassa.

Itsehän Tuskailen kaikki kolme pvää siis, joten mulle on ihan sama, minä päivänä (vaiko kenties useampana?) Pakkisjengi kokoontuu. Perjantaina tosin aion mennä hetimiten sisään alueelle, etten vain missaa sekuntiakaan Teräsbetonista :rock: :D

Itse ajattelin saapua paikalle lauantaina jo joskus yhden aikoihin (tällöinhän ne portit aukeavat, jos nyt en aivan määrin muista). Ei muutakuin miittiä pystyyn heti iltapäivällä. Tarkemmalla paikalla ei minulle ole niin väliä. Ehdotuksia?

Joops, gates open 13.00 lauantaina, sanotaan Tuskan kotisivuilla. Onko siis ajatuksena miitata porttien ulkopuolella, josta sitten lipulliset siirtyvät itse alueelle, vai...? Itse kannattaisin tätä vaihtoehtoa, kaikki eivät kuitenkaan ole tulossa sisään alueelle, ja olisi kiva tavata mahd. paljon porukka, kun nyt kerran täältä jääkarhurajalta olen etelään tulossa. :)

Lippupalvelun mukaan 3 päivän ja sunnuntain liput on myyty loppuun. Onneksi tänä vuonna olin ajoissa liikenteessä ja 3pv lippu on hanskassa. :rock:

Sinne siis...Kolmen päivän lippu olis taskussa. Perjantaina saakin sitten lähteä ajoissa duunista, että kerkeää Teräsbetonin bongaamaan :D

Vai miittiä olette järjestämässä, onkos nämä miitit olleet suosittujakin vai onko niissä vain kourallinen jo ennestään tuntevia henkilöitä?

Nyt on sitten lauantainkin liput ilmeisesti loppuunmyyty.

Uu jeah, sain tiketistä vielä toissapäivänä pari kolmen päivän lippua, varattuja mutta ei ajoissa lunastettuja. Viime vuonna jäi yhtä lailla viimetinkaan,koskahan sitä oppiis olemaan ajoissa asialla...No pääasia että nyt on liput plakkaris. Ja miittikin kyllä kiinnostais...

Kopioitu tuskan nettisivuilta klubiohjelma, eli loistavaa heviä tarjolla myös porttien ulkopuolella:
party06.gif

Lipunmyynti Tiketissä, paitsi NightLifeen, jonka lippuja saa vain alueelta ja ovelta.

TAVASTIA
Urho Kekkosen katu 4-6, K-18, Avoinna 22-03

To 14/7, Liput:6e
DIVERCIA, SINISTHRA, CODEON

Pe 15/7, Liput:6e
DAUNTLESS, HORRICANE(est), AGONIZER

La 16/7, Liput:6e
HEVEIN, THE SCOURGER, TOTAL DEVASTATION

Su 17/7, Liput:6e
COWBOYS FROM HELL Tribute To PANTERA (swe) (feat.members from Transport League, Headplate, Lok & Shadowbuilder), GODSPLAGUE,KILL THE ROMANCE

MANALA
Töölönkatu 3, K-18, Avoinna 22-04

Pe 15/7, Liput: 6e
VANGUARD, UNSHINE, OLYMPOS MONS

La 16/7, Vapaa pääsy
Goottia ja Rautaa 2 kerroksessa, DJ Brenque + guests

VR:N MAKASIINIT
K-18, Avoinna 22-04

Pe 15/7, Liput: 6e
NATIONAL NAPALM SYNDICATE, OMNIUM GATHERUM, NAILDOWN

La 16/7, Liput: 6e
ROCTUM, MOOTTÖRIN JYRINÄ, PASKA, KUOLLEET INTIAANIT

GLORIA
Pieni Roobertinkatu 12, Alakerta ikärajaton, yläkerrassa, A-oikeuksin varustettu anniskelualue (K-18), Avoinna 21-04

Pe 15/7, Liput: 8e
DEATHBOUND, BARATHRUM, HATEFRAME, BORN OF THORNS

La 16/7, Liput: 8e
SPIHA, TO/DIE/FOR, CRYHAVOC, UNITED UNDERWORLD

Molempina päivinä ikärajaton
HEVIKARAOKE!

NIGHTLIFE ROCK HELLSINKI
Helsinginkatu 25, K-18

Pe 15/7, Liput: 3e
DIENECIA, DEAD SHAPE FIGURE

La 16/7, Liput: 3e
DEFUSE, WASARA
Huom. NightLifen lippuja ennakkoon vain alueelta.

caveira2.gif
Starring.jpg
caveira2.gif

Viime vuonna oli mielestäni klubeilla parempia esiintyjiä. Silloin oli mm. Enochian crescent, Imperanon ja Alghazanth samana iltana stellassa. Kyllä siitä 6e maksoi vaikkei turpaan saanutkaan :)

Asiasta rahkapurkkiin: Mitä helvettiä tonne ottaa evääksi? Ehtii nälkäkuolema iskeä. Kylmälaukku selkään ja luha taskuun?

astro sanoi:
Asiasta rahkapurkkiin: Mitä helvettiä tonne ottaa evääksi? Ehtii nälkäkuolema iskeä. Kylmälaukku selkään ja luha taskuun?

Onhan siellä niitä kebabkojuja sun muita. Kyllä sitä pari päivää pysyy hengissä vaikkei saisikaan 400g roteiinia per päivä ja pysty syömään Berardin oppien mukaan ;)

Astro, pistä pari sheikkeriä reppuun, molempiin protujauhot valmiiksi. Niihin sitten vain hakee vesipisteestä vettä ja mutustelee kovan vihreän omenan kaveriksi. Sitten kun tekee suolaista mieli, niin voi olla mukana myös leipää, jonka välissä kevytmetukkaa (säilyvyyden takia, kalkkunaleike ei välttämättä näillä helteillä ihan hirveen kauan säily).

Festarikojuissa myytävä muona tuntuu nykyään olevan vielä takavuosia hiilaripainotteisempaa, mutta pienemmissä annoksissa kovemmalla hinnalla myytävää. :down:

Miittiä ei tunnu nyt kukaan saavan oikein järkättyä, kun Ironbutt ei ole messissä, mutta ajattelin mennä pe ja ehkä myös la hengaamaan alueen ulkopuolelle ja katteleen, josko joku epätoivoinen haluaisi myydä halvalla lippunsa. :D Muuten en edelleenkään ole Tuskaan nyt menossa (siis normaalihinnalla ja liputkin ovat vissiin loppu), koska pääesiintyjät eivät nappaa yhtään (Dimmu Borgir ja Accept, plaah) ja pienemmät kiinnostavat nimet (esim. Rotten Sound, Stam1na, Deathchain) tulevat kaikki lähiaikoina kävelyetäisyyden päähän kämpästäni (Oulun Kuusisaari, Qstock ja Jalometalli).

Sunnuntaina olisi ollut asiaa mennä alueelle kuuntelemaan Stam1naa, Viikatetta, COB:tä ja Sentencediä, mutta liput on jo mennyt, joten ulkopuolelle pitää sitten suunnata kuuntelemaan. Kova päivä tiedossa \,,,/(-_-) sillo, toivottavasti sää sallii, eikä vettä sada.

Tehotäti Buttiksen puuttumisen huomaa heti; äijät vaan päivittelee, että pitäs varmaan miitata vaan mitenkähän tuo nyt olis :D

Itse heitän Pakkopaidan (se erikoiserä) päälle ja haahuilen paikalle lauantaina päivällä pyrkien morjestamaan kaikkia vähän tutun näköisiä ja miksei tuntemattomiakin. Toivottavasti tosiaan kelit suosivat tapahtumaa, kuten on perinteisesti ollut tapana :kippis1:

Back
Ylös Bottom