Tuska 2005

Anonymous sanoi:
Tuskan ohjelma alkaa muotoutua:

Lauantai 16.7.
Dimmu Borgir (NOR)
Testament (GER)
Gamma Ray (GER)
Deathchain
Thunderstone
Amoral
Rotten Sound
Lake Of Tears (SWE)
Ajattara
Pain Confessor
Sinking
Naglfar (SWE)

Jo varmistuneiden artistien lisäksi juhlaan haetaan siis enää yhtä koti- tai ulkomaista esiintyjää.

Jep, lauantaina paikalle :rock:

AIJAI!!! :hyper:
Gamma Ray tuskaan, se on niinku ihkuu, kliffaa, supermust-juttu... :thumbs:

Sunnuntai 17.7.
Accept (GER)
Sentenced
Children Of Bodom
Evergrey (SWE)
Viikate
Bal-Sagoth (UK)
Stam1na
Turmion Kätilöt
Hieronymus Bosch (RUS)

AAAAHHHH!!!! Evergrey, Bal-Sagoth, Accept ja Stam1na samana päivänä! JIIHAA!!!! Taidampa tyytyä pelkkään sunnuntain lippuun.

Pancor sanoi:
Taidampa tyytyä pelkkään sunnuntain lippuun.

Sama kävi itsellänikin mielessä. Assepti on ainoa noista ulkomaan bändeistä joka kiinnostaa.

Lauantaille oon vaan menossa... perjantaina ei oo muita hyviä kun wintersun & finntroll ja sunnuntaina cob & stam1na. Mut lauantai onkin sit jotain niin täydellistä :rock:

HC76 sanoi:
Ei oikeen vakuuta tänvuoden esiintyjät :curs: Taidan ottaa yhdenpäivän kännit tuolla joko la tai su. Thats it.

*wackenia odotellen*

Täällä ollaan vakuuttuneita!! Tietysti ottamaan mennään :kippis1:

HC76 sanoi:
Ei oikeen vakuuta tänvuoden esiintyjät :curs: Taidan ottaa yhdenpäivän kännit tuolla joko la tai su. Thats it.

*wackenia odotellen*

Tuska käy hyvästä lämmittelystä Wackenia ajatellen...jiihaa!

:rock: Noniin, nyt on sitte 3 päivän lippu hyllyssä odottelemassa, Tuska 2005- saatanaako odotat?-paita päällä ja kesäloma-anomus vetämässä heinäkuulle! :hyper: :kippis1:

Luulis noita lippuja saavan viel jokusen viikon päästä. Ehdottomasti ollaan avokin kanssa tulossa ja kyllähän me tullaa tietenkin teitin korstojen viekkuun pakoilemaan julmia hevareita :lol2: . Nojoo varmaan ollaan täältä Järvenpäästä isommallakin porukalla tulossa. Jäi viimevuonna käymättä ja kyllä harmittaa :jahas:.

Meinaako kukaan ostaa kolmen päivän libbua sinne ollenkaan?

Mites mä olin muistavani että Tuska oli ilmanen :( sunnuntaille itse ainakin!

heh. yritin varata lippuja netistä, maksu noudettaessa... mutta noutaminen pitäisi suorittaa jo parin päivän päästä!! Mitä järkeä varata lippuja jos ne pitää hakea samantien.
Jos ostaa lipun netistä ja ne lähetetään ulkomaille postissa tulee 10 euroa lisää maksua. Toivottavasti vapaita lippuja vielä on kesäkuun puolessavälissä...

E: Jep, täysin mahdotonta noita lippuja netistä ottaa mulle. Mitäs veikkaatte, onko vielä joskus kesäkuun puolessavälissä lippuja festareille vapaana (jolloin itse pääsen ostelemaan liput paikan päältä), vai laitanko jonkun kaverin asialle hakemaan mulle lippua nyt?

Back
Ylös Bottom