Tuska 2005

kyllä olemme tulossa taas tänäkin vuonna isolla porukalla, joitain Pakkiksen tyyppejä nähtiinkin viime vuonna siinä porttien luona.

Must-kamaa.

Nyt alkaa näyttää lupaavalta. Porukat sanoi, että saatan sittenkin päästä sinne, jos tienaan rahat ite. Pitäis vaan saada joku yöpymispaikka.

Ensi kertaa varmaan tultava paikalle. Metalli kärpänen iski jälleen vuosien jälkeen...ISOLLA kädellä. Thanks to Dimmu Borgir! :rock:

Joo, mulla alkais heinäkuussa intti. Hain Tuskaa varten vartijan koulutukseen ihan sitä varten että sais puoli vuotta lykkäystä.

LOL

Hmmmm, ei oo kovin montaa mun makuun kovaa bändiä, lähinnä Rotten Sound ja Deathchain. Niitten takia en viitti ostaa kallista lippua ja reissata Hellsinkiin asti, kun rotiskotkin tulevat Ouluun Kuustockiin (vai miten se ny kirjotetaan?) keikalle. Mulla on sinne keikkamatkalle kävelymatka. :)

Sen sijaan Sauna Open Airia voisi harkita. Kuulemma Mökädet...eiku ainakin Megadeth ja Dio ovat sinne tulossa, vissiin myös Slayer.

iivili sanoi:
Sen sijaan Sauna Open Airia voisi harkita. Kuulemma Mökädet...eiku ainakin Megadeth ja Dio ovat sinne tulossa, vissiin myös Slayer.

Omankin ketjun voisi tästä aloittaa, mutta sen saa tehdä joku muu kuin minä ;) Tässä kuitenkin :offtopic::ina linkki
Sauna Open Airiin. :rock:

Etikettikysymys:

Tuli tossa mieleen, että jos lihava isukki lähtee täältä Oulusta päin tsadiin; minkälaista vaatetusta pitäis heittää päälle? Siis tykkään metallista aivan homona, mutta en ehkä edusta Tuska-festareitten stereotypiaa: musta_tukka_sivari_ saatananpalvoja -jengiä. :D

Oisko joku musta nahkatakki ja mustat housut, vai ...???

Jos meikäläinen täältä persiistä asti kesällä pääsee lähtee (on aikaa), ois kyllä tosi mukava nähdä pakkismörköjä - vaikka muutamien olusien ja helvetillisen metalliin/painin merkeissä. :D

Dädi, mulla oli Tuska 2004 päällä sandaalit, jousortsit (semmoset hopparimalliset olevinaan :D ), valkoinen hellelakki ja joskus joku t-paita (ei välttämättä bändipaita).

Kun ollaan keski-ikäisiä uushevareita (joka voi olla lekuri, ope, tehdastyöläinen, bussikuski tai ihan mitä vain ja voi näyttää miltä vain, mutta kuuntelee heviä silti, ankarintakin kirkonpolttoheviä tai grind corea), niin ulkonäkö saa olla semmoinen, kuin itestä parhaalta tuntuu.

Toki saa olla pitkä musta tukka ja 100% mustat vaatteetkin, sekin passaa. :)

SniffDaddy sanoi:
Etikettikysymys:

Tuli tossa mieleen, että jos lihava isukki lähtee täältä Oulusta päin tsadiin; minkälaista vaatetusta pitäis heittää päälle? Siis tykkään metallista aivan homona, mutta en ehkä edusta Tuska-festareitten stereotypiaa: musta_tukka_sivari_ saatananpalvoja -jengiä. :D

Oisko joku musta nahkatakki ja mustat housut, vai ...???

Jos meikäläinen täältä persiistä asti kesällä pääsee lähtee (on aikaa), ois kyllä tosi mukava nähdä pakkismörköjä - vaikka muutamien olusien ja helvetillisen metalliin/painin merkeissä. :D

Itse en oikeastaan edusta metallista musiikkimakuani pukeutumisessa ja en ole kyllä kokenut tuota ongelmaksi Tuskassakaan. Laita daddy päällesi ihan mitä haluat. :kippis1:

Laitan päälle vitivalkoiset trance-kuteet. :)

Ei vais, varmaan nahkarotsi/mustat housut vois olla aika hyvä kombo.

Nyt ei ole sen tarkempaa tietoa vielä kesän suunnitelmista, mutta Tuskaan pitäs kyllä pyrkiä.

Sinne siis. :kippis1:

iivili sanoi:
Dädi, mulla oli Tuska 2004 päällä sandaalit, jousortsit (semmoset hopparimalliset olevinaan :D ), valkoinen hellelakki ja joskus joku t-paita (ei välttämättä bändipaita).

Kun ollaan keski-ikäisiä uushevareita (joka voi olla lekuri, ope, tehdastyöläinen, bussikuski tai ihan mitä vain ja voi näyttää miltä vain, mutta kuuntelee heviä silti, ankarintakin kirkonpolttoheviä tai grind corea), niin ulkonäkö saa olla semmoinen, kuin itestä parhaalta tuntuu.

Toki saa olla pitkä musta tukka ja 100% mustat vaatteetkin, sekin passaa. :)

Ei olla keski-ikäisiä. :D Jummarran iiviliä kyllä täysillä.

Olen itsekin samaa mieltä, että musiikkimaku on korvien välissä, eikä sitä tarvii välttämättä osoittaa pukeutumisella - toki kuitenkin voi.

Joo en mä sit taida päästäkään sinne. Jopa sisko poikaystävineen on mun sinne tuloa vastaan. :(

Mike sanoi:

Äläs nyt mike tyttösein suutu tai ymmärrä väärin mutta tuo tuskan esiintymislista(ainaskin tähän mennessä vielä) on ollut varsin suppea ja nuo "mainstream" bändit ei oikein iske :-) . Silti suurin osa nimistä on vielä aika tuntemattomia ja tuskaan lähden juomaan, pitämään seuraa kavereille ja katsomaan bändejä, uusia yllätyksiä aina löytyy bändestä. :love: :kippis1:
Toivotaan nyt että tulisi lisää enemmän bändejä (myös minunkin makuuni :))
Ja että lista ei paljoa muuttuisi. Dimmu tosin pitää tsekata :)

- :haart: vihattu

edit: tyttösein sana ei ole provokaatioksi, kunhan lisäsin sen kun tuossa avatarissasi on kivannäköinen kimuli :whip:

Monta vuotta olen ajatellut että pitää Tuskaan mennä, mutta ensi kesänä rahatilanne pakottaa valitsemaan Saunan tai Tuskan. Ja kun Saunassa on kovemmat bändit...

Olishan se mukava nähdä Children Of Bodom, Deathchain, Testament, Rotten Sound, Wintersun, Ajattara ja Pain Confessor... ym ym. Dimmukin.

Mutta intti kutsuu.. :itku:

Vittu kun sinne voisi mennä viikon myöhempään ilman seuraamuksia. :D

Perkele. :(

Tuskan ohjelma alkaa muotoutua:

Perjantai 15.7.
Monster Magnet (USA)
Apocalyptica
Finntroll
Teräsbetoni
Scarve (FRA)
Primal Fear (GER)
Destruction (GER)
Callisto
Wintersun

Lauantai 16.7.
Dimmu Borgir (NOR)
Testament (GER)
Gamma Ray (GER)
Deathchain
Thunderstone
Amoral
Rotten Sound
Lake Of Tears (SWE)
Ajattara
Pain Confessor
Sinking
Naglfar (SWE)

Sunnuntai 17.7.
Accept (GER)
Sentenced
Children Of Bodom
Evergrey (SWE)
Viikate
Bal-Sagoth (UK)
Stam1na
Turmion Kätilöt
Hieronymus Bosch (RUS)

Jo varmistuneiden artistien lisäksi juhlaan haetaan siis enää yhtä koti- tai ulkomaista esiintyjää.

Back
Ylös Bottom