Tuska 2005

jos sitä vaikka itsekkin raahautuis tuonne. viimekertaisesta tuskasta onkin aikaa. oli hauskaa kun gorgorothin rumpali myöhästy keikalta 10 min kun oli painamassa jotain mimmiä hotellissansa

Järkätään tonne samalla Tuska-miitti viime vuoden tapaan. Kukin hommaa itse omat lippunsa. Liputtomat bilettää aidan ulkopuolella. Saadaan samalla kertaa Tuska ja VarjoTuska -miitit.

Jos sitä jaksais täältä pohojoosesta vallata tsadin. Ilmottautukaa tähän kaikki, ketkä ootte tulossa. Ootteko te joskus koko alueen ulkopuolella pitänyt jotain pussikaljamiittejä? Mukavatahan se semmonekin on. :)

Mukana ollaan tänäkin vuonna, viimeksi en kerennyt miittiin, kun se oli lauantaina iltapäivällä suht aikaisin, joten ei saanut itteensä revittyä tapahtumapaikalle niin "aikaisin".

Vois harkita, Thunderstone ja Teräsbetoni kiinnostaa.

Saas nyt nähdä. Noista bändeistä suurin osa on kuitenkin sellasia bändejä, joita näkeee aika usein klubeilla kiertelemässä. Testamentin on jo nähty ja accept nyt ei nappaakkaan. Naglfar on noista ainut jonka todella haluaisin nähdä. Ja vaikka tuolla joukossa kovia bändejä on monta niin niitä tosiaan on nähty ja tullaan näkemään vielä monesti. Eli lisäkiinnityksiä odotellessa...

BAL-SAGOTH TUSKAAN!!!!! Vittu mä kusen hunajaa loppuvuoden! Tässä tuli se lopullinen isku meikäläiselle ja lipun ostan samantien, kun myyntiin tulevat! ORGASTISTA!!!!

Kovasti tekis mieli päästä paikalle, mutta voi olla, ettei porukat anna mun tulla sinne. Ja jossain pitäis olla yötäkin, koska ei täältä viitsi sinne asti yhden päivän takia tulla.

Jöö....Laitetaanpa tähän väliin tän hetkinen esiintyjälista kun noita uusia nimiä on taas tippunut.

Accept (GER)
Dimmu Borgir (NOR)
Monster Magnet (USA)
Children Of Bodom
Testament (USA)
Sentenced
Finntroll
Destruction (GER)
Rotten Sound
Evergrey (SWE)
Primal Fear (GER)
Wintersun
Lake Of Tears (SWE)
Ajattara
Bal-Sagoth (UK)
Deathchain
Thunderstone
Scarve (FRA)
Naglfar (SWE)
Pain Confessor
Teräsbetoni
Turmion Kätilöt
Hieronymus Bosch (RUS)
Sinking

Accept (GER) Sux0rz BIG TIME
Dimmu Borgir (NOR) :rock:
Monster Magnet (USA) Sux0rz
Children Of Bodom :rock:
Testament (USA)
Sentenced :rock:
Finntroll
Destruction (GER)
Rotten Sound Sux0rz
Evergrey (SWE) Sux0rz
Primal Fear (GER) Sux0rz
Wintersun
Lake Of Tears (SWE) :rock:
Ajattara
Bal-Sagoth (UK)
Deathchain :rock:
Thunderstone
Scarve (FRA) :rock:
Naglfar (SWE) :rock:
Pain Confessor
Teräsbetoni
Turmion Kätilöt Sux0rz
Hieronymus Bosch (RUS) Nevahood
Sinking Nevahood

M.U. sanoi:
Kovasti tekis mieli päästä paikalle, mutta voi olla, ettei porukat anna mun tulla sinne. Ja jossain pitäis olla yötäkin, koska ei täältä viitsi sinne asti yhden päivän takia tulla.

Pyydä sun vanhempia messiin sanoen että siellä on kesän tärkein kulttuuritapahtuma, joka kannattaa nähdä.
Nehän vois sponssata majoituskuluissa. :D

Tuska näyttää kyllä aivan erikoisen hyvältä tänä vuonna. Bodomit, Testament, Dimmu, Bal-Sagoth, Senarit, Wintersun.. Lisäks paljon muita kiinnostavia bändejä.

Taitaa olla paras Tuska koskaan.

Tänä vuonna saatan tuskaan lähteä, kun kuulin siitä niin hyvää juttua.
Itse kävin viime kesänä vain ilosaaressa. Oli sielläkin pirun hyvä meininki!

Back
Ylös Bottom