Turun saleja?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tampsa
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Vastaus: treenaan täysin oikeassa paikassa ja en ole suinkaan ainoa treenaaja jpta musiikin volyymi häiritsee. Keskuudessamme on toki huonompikuuloisiakin ihmisiä, mutta pääosin ihmiset ovat normaalikuuloisia ja pitävät melutasoa liian kovana jos vieressä seisovalle joutuu huutamaan tullakseen kuulluksi. Ja kyllä. Tänäänkin hiljensin musiikin.
E. Olen ollut salilla nyt 1,5h. Kukasn ei ole säätänyt musiikkia kovemmalle. Youtubella leikitty sitäkin enemmän.

On kai liikaa toivottu että nuorilla naisilla olisi minkäänlaisia käytöstapoja, koska "MINULLA ON OIKEUS!!!". Sitten on varmaan kivaa jos sattuu paikalle toinen yhtä itsekäs, joka haluaakin musiikin kovemmalle. Treenipaikaksi sopisi kyllä varmaan paremmin joku Motivus tms. ketjusali jos "treenatessa" selaillaan samalla nettiä ja tärkeintä on se että pystyy keskustelemaan.

On kai liikaa toivottu että nuorilla naisilla olisi minkäänlaisia käytöstapoja, koska "MINULLA ON OIKEUS!!!". Sitten on varmaan kivaa jos sattuu paikalle toinen yhtä itsekäs, joka haluaakin musiikin kovemmalle. Treenipaikaksi sopisi kyllä varmaan paremmin joku Motivus tms. ketjusali jos "treenatessa" selaillaan samalla nettiä ja tärkeintä on se että pystyy keskustelemaan.

Kylläpä sinä olet ihme vänkääjä. Ensinnäkin veit keskustelun kauas aiheesta Turun salit. Sitten teet omia päätelmiä takertumalla yhteen lauseeseen ja unohtamalla asiayhteyden mihin lause liittyy. Mutta kiitos kun pidät minua nuorena naisena :) Ja jos mielestäsi minulle sopii paremmin ketjusali niin tuskin olet minua tavannut koskaan. Tuskin myöskään treenaat meillä, koska meidän salilla ihmiset keskustelevat keskenään, myös ne kovaa treenaavat ja myös minun kanssani. Meillä on ok hiljentää musiikkia. Tänään mennessäni paikalla oli kolme lasta, yksi pikkuvauva. Musiikki ei voi silloin huutaa täysillä. Mutta varmaan aikuisena ihmisenä Shane sinä ymmärrät tämän. Kuten varmaan myös huomaat niin tämä musiikkiasia ei nyt ole ongelma kenellekään muulle kuin sinulle ja ilmeisesti et edes käy meidän salilla treenaamassa, koska siellä nämä musa-asiat on onnistuttu hoitamaan ihan sopuisasti. Uudelle kävijälle kuten Elulle jolle alunperin vastasin ei välttämättä nämä käytännöt ole tuttuja ja hänelle halusin kertoa, että on ihan ok vaihtaa musiikkia tai äänenvoimakkuutta.

Terveisin, Prinsessa Eliette

Eihän siinä musiikin hiljentämisessä ole mitään vikaan? Hiljennän itse melkein aina radion motivuksessa, tosin kyllä kysyn välillä porukalta jos joku edes kuuntelee sitä eikä ketään kyllä kiinnosta :D

Toi on muute se syy miks mä oon sitä mieletä et saleilla pitäis olla joku radio kanava ja volymi yms kontrollit tiukasti henkilökunnan hallussa. Pääsääntösesti ei tule vittuakaan kun musiikkimausta aletaan kiistelemään. Ne jotka ei tykkää pitäkööt kuulokkeita.

Musiikki hiljaisemmalle, koska salilla on lapsia? Tässä on erittäin pahasti pielessä yks asia ja se ei ole liian kovalla oleva musiikki. Lapsia EI missään tapauksessa tuoda salille, ellei siellä ole erillistä, vartioitua lapsiparkkia. Se on ihan saakelin vaarallista.

Musiikki hiljaisemmalle, koska salilla on lapsia? Tässä on erittäin pahasti pielessä yks asia ja se ei ole liian kovalla oleva musiikki. Lapsia EI missään tapauksessa tuoda salille, ellei siellä ole erillistä, vartioitua lapsiparkkia. Se on ihan saakelin vaarallista.

Näitä näkee eräällä turkulaisella salilla yllättävän usein. Sellasia vaahtosammuttimia juoksentelee suht ahtaissakin tiloissa, joissa porukka harjoittelee painonnostoa sun muuta voimailua. Lapsiparkki löytyy kyllä salilta, mutta ei ne muksut siellä oikeen tahdo pysyä. Välillä on löytyny leluautoja kyykkyspotilta aamulla treenatessa. :D

Minkäslainen Gym 2000 on treenata klo 16-20, eli onko aivan mahdotonta päästä esim. kyykkäämään ruuhka-aikaan?

Minkäslainen Gym 2000 on treenata klo 16-20, eli onko aivan mahdotonta päästä esim. kyykkäämään ruuhka-aikaan?

Itse ainakin olen aina päässyt kyykkäämään ruuhka-aikoina, mutta kyllä joskus joutuu odottelemaan pidemmänkin aikaa.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Paattisten kuntosali :thumbs:

Ei tietenkään paras vaihtoehto keskustan läheisyydessä majaileville mutta täällä päin majaapitäville #1 vaihtoehto!

Hyvä valikoima laitteita, ei ikinä ruuhkaa ja leppoisa tunnelma.

Onko jollain suositella hyvää salia Turusta? Kriteereinä matala hinta ja keskustan läheisyys. Käyn 6 kertaa viikossa nujuamassa bjj:tä ja lukkopainia, mutta haluaisin 3 voimatreeniä viikkoon, todennäköisesti ennen amkkia arkisin eli n. 6 aikaan. Sali 82 vaikutti hyvältä, mutta siellä oli melko suolainen hintakin...

Enoo aivan varma millä hintatasolla haet, mutta kolmella viikkotreenillä on aivan sama maksaa jo kolmisenkymppiä salijäsenyydestä, kun kaupunginkin saleille samaan hintaan joutuu, ellet ole työtön. (oli joku turun oma sporttipassijuttu jolla pääsee treenaamaan ennen 15.30 kaupungin saleille. hintaa muistaakseni 60e/6kk. vaatii työttömyyden tai eläke jne.) kaupungin saleista lienee parhaita impivaara ja kupittaan sali.

Sali 82 maksaa esim 3kk uusi jäsenyys avainkortin kanssa 125e. (36,66e kk + avain 15e) ja auki 24/7.. ruuhkaa ei tule ikinä. 6 penkkipaikkaa, kyykkypisteitä muistaakseni 4, prässejä ja häkkejä yli 5... suosittelen. Maksan itse mielelläni. (plussana hyvää raskaampaa musaa)

edit: ja toki mitä pidemmän ostat kerralla sitä halvempi.

Toiminnallinen harjoittelu, Kahvakuula, Ryhmäliikunta, Kamppailulajit - Spartan Sport Center

Tämän viikon voimassa olevalla tarjouksella loppuvuoden omatoimikortti 99€. Salilta ei löydy laitteita, mut kamppailijana sua varmaan muutenkin kiinnostaa enemmän vapailla painoilla tehdyt jumpat. Löytyy myös Atlas-kiviä, farmarikävelytangot, merimieskävelyteline jne. Sijaitsee samassa rakennuksessa kuin 82.

Kiitos! Tämä vaikuttaa hyvältä. Tosiaan laitteita ei tule käytettyä. Ennen Turkuun muuttoa tein pääasiassa kyykkyjä, maastavetoja, penkkiä ja pystäriä ja näiden variaatioita. Nuo voimamiesvälineet kuulostavat myös hyvältä. Katselin lafkan sivuja, ja ensi viikolla taisi olla ilmaiset treenikerrat. Täytynee poiketa paikalla ja ostaa kortti.

Kyllä se 82 halvimmasta päästä saleja Turussa on ellei käy kaupungin saleilla, jotka ovat auki sitten miten ovat. 82lle oli 5 kk tarjouskin, jolloin hinta per kuukausi oli 35 e muistaakseni.

Mahtaako kukaan tietää, että pääseekö PP Fitness centeriin ilmaiselle tutustumiskäynnille ? Tarkoituksena hankkia kortti joko PP:lle tai Motivukseen, kumpaa suosittelette?

Osta kortti P&P:lle ja unohda Motivuksen kiskurihinnat! PP:llä on mukavia tyttöjä ja testo virtaa, mitä muuta voit haluat, ainiinjoo, voi siellä kasvaa myös iiiisoksi :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom