Turpakeikka

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mmafin
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Status
Viestiketju on suljettu.
Hapettajaa vastaan taputtais ilman syytä, tai syynä tietenkin, ei pysty, liian "happikasta."

- - - Updated - - -

Eniten odotan kyllä millon pakkiksen Japi ottelee seuraavan kerran! :lol2:

Testataanko noi ottelijat? Varmasti ovat kaikki trt päissään tuolla!

Pikkulinnut kertoi, että Schwartzilla olisi jo UFC sopimus! Epäilyksen, Karvisen, Sami Anteron ja Japin kanssa ovat neuvottelut käynnissä ja enään palkasta kiinni.

Pari matsia jo keväälle tiedossa

1515001_586799068058922_696032442_n.jpg

1482754_586451374760358_41000484_n.jpg

1471363_586896201382542_1162830379_n.jpg

1482793_591103784295117_2058543275_n.jpg

^Kola Olli subittais sut takaa alastomalla kuristuksella alta 20 sekunnissa.

Vähän samaa mietin. Voi sitä häpeän määrää, kun Rahkapertti shoottaisi hermostuneena suoraan Kola-Ollin giljotiiniin ja taputtaisi 20 sekan sisällä. Kaikki rahkapertin kaverit olisi katsomossa ja he tuijottaisivat epäuskoisena rahkaperttiä, joka ei voisi uskoa, mitä juuri tapahtui. Tuota joutuisi selittelemään kauan kotisalilla :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Vähän samaa mietin. Voi sitä häpeän määrää, kun Rahkapertti shoottaisi hermostuneena suoraan Kola-Ollin giljotiiniin ja taputtaisi 20 sekan sisällä. Kaikki rahkapertin kaverit olisi katsomossa ja he tuijottaisivat epäuskoisena rahkaperttiä, joka ei voisi uskoa, mitä juuri tapahtui. Tuota joutuisi selittelemään kauan kotisalilla :D

Helppo huudella sivusta! Menisit kokeilemaan. Sata varmasti betsaisin Karviselle kaiken mitä omistaisin sinua vastaan. Joten mene ja kokeile....

- - - Updated - - -

Harmittaa vaan Schwazin ja "hapettaja" Karvisen toinen kohtaaminen ei totutunut ilmeisesti. Siirtyikö Veli jo isompiin kehiin?

Haastan Counterfeithin seuraavaan tai sitä seuraavaan Turpakaeikkaan lajina MMA ja painosarjan määrää Counterfeith. whatsay you?

Helppo huudella sivusta! Menisit kokeilemaan. Sata varmasti betsaisin Karviselle kaiken mitä omistaisin sinua vastaan. Joten mene ja kokeile....

Mitä sä selität? Minähän juuri puolustin Kola-Ollia nettihuutelijaa vastaan ja naureskelin tuolle, että kannattaako huudella jos menetkin sitten ja häviät :)

En kyllä lähtisi Karvista vastaan ottelemaan. Ollaan eri painoluokissa ja minun tuurillani Karvinen tökkäisi minua silmään tms. matsin alussa ja tuomari ei näkisi sitä ja kun heiluttaisin kättä tuomarille tuomari katsoisi minun luovuttavan lyöntien takia. :)

TK on 'the next big thing'!

Vitut Cagesta, mä katon TK:ta!

GO Karvinen!

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom