Turpakeikka

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mmafin
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Status
Viestiketju on suljettu.
Ei tarvii ton lindemannin paljoo pelätä et tulee munille iskuja ku on toi tyyny tos edessä.

Karvinenhan on suomen superheavyweightin GOAT ja tää nyt oli tällänen työtapaturma mitä sattuu kaikille,myös Karviselle

Seuraavaan Bob Sapp vs Espoon Happettaja, Turpakeikan tittelivyöstä?

Schwartz vs Sapp olisi kova! Schwartzikin on tehnyt kovasti treeniä fysiikan eteen ja bj:tä on tullut treenattua huolella. Lyöntivoimaakin löytyy ihan Simona mitä olen kuullut.

Ois mukava nähdä Schwartz hyödyntämässä mahtavaa rubber guardiaan vaikkapa Sappia vastaan.. oO

Schwartz vs Sapp olisi kova! Schwartzikin on tehnyt kovasti treeniä fysiikan eteen ja bj:tä on tullut treenattua huolella. Lyöntivoimaakin löytyy ihan Simona mitä olen kuullut.

Onko Savon Jättiläinen Pikku-Roope Schwartz Turpakeikka -organisaation mestari? Ainakin "Olarin Orista" tuli "Espoon hapettuja" Mäntyharjun Tangokavaljeerin käsittelyssä.

Schwarzille sopisi entrancekappaleeksi vaikka "punertaa marjat pihlajan, kuin verta niillä ois ..." tai vastaava

Taisi olla erinomainen kortti . Järvenpään Anderson Silva Ahmed Chimal esitti matrix tyylisiä väistöjä jne.

Seuravaan eventtiin täytyy yrittää päästä keinolla millä hyvänsä, sen verran hyvä meininki.

Karvinen-Schwartz pisti kyllä naurattamaan, aivan epätodellista menoa.:D

Onko tietoa jo Turpakeikka 8:n ajankohdasta? Kyllä tuo pitää mennä paikan päälle tsekkaamaan.

Mun mielestä vastakkainasettelu esim. CAGE - Turpakeikka on ajan hukkaa. Sellainen tapahtuma millä on kysyntää on aina paikkansa ansainnut.

Karvinen-Schwartz pisti kyllä naurattamaan, aivan epätodellista menoa.:D

Onko tietoa jo Turpakeikka 8:n ajankohdasta? Kyllä tuo pitää mennä paikan päälle tsekkaamaan.

Tämä oli jotain aivan eeppistä, joten tulen myöskin paikanpäälle väijymään. Toivottavasti Schwartzziz on kehissä mukana!

Mun mielestä vastakkainasettelu esim. CAGE - Turpakeikka on ajan hukkaa. Sellainen tapahtuma millä on kysyntää on aina paikkansa ansainnut.

Kuhan ei samalle päivälle satu ;) ILMAISEKSI tapahtumaksi mielestäni ihan hyvää viihdettä tylsälle lauantai illalle baarireissun sijaan!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tuonne tarvis oikein kunnon whitetrash naistensarjan :D

Iskäki sano että jos men tuonne niin varmaan tuo mut. Oon vielä tosi voimakas ja hyvä airubinenkin ja isä sano että vaikka häviö tulis ni voitajana kotikylässä pidetää. Tosin isän kaveri sano että parempi pitääkki tai loppuu maito suomesta :DDDDDDDDDDDDD
Mut tosi innoissaan oon kyllä ku en oo koskaa kenenkää kanssa taistellu muttta voimaa on enemmän kun kolmessa naapuripitäjässä ja kuntoa enemmän kun valmetin traktorissa jossa kaasu hirttäny kiinni.

Iskäki sano että jos men tuonne niin varmaan tuo mut. Oon vielä tosi voimakas ja hyvä airubinenkin ja isä sano että vaikka häviö tulis ni voitajana kotikylässä pidetää. Tosin isän kaveri sano että parempi pitääkki tai loppuu maito suomesta :DDDDDDDDDDDDD
Mut tosi innoissaan oon kyllä ku en oo koskaa kenenkää kanssa taistellu muttta voimaa on enemmän kun kolmessa naapuripitäjässä ja kuntoa enemmän kun valmetin traktorissa jossa kaasu hirttäny kiinni.

558.gif

Ymmärsinkö oikein, että olet Jontte menossa seuraavaan Turpakeikkaan ottelemaan?

hahahahaha ei vittu alkaa menee jo yli :D Ja eräät viel tosiaan luulee et ei se Jontte89 ole trolli :D

No kyllähän kaikki muut paitsi autistiset sen tietää, että Jontte on 100% trolli.

Fat-Kid.jpg

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom