että miehellä on judossa neljä Suomen mestaruutta.
Ja mä oon Väinö Haukka
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
että miehellä on judossa neljä Suomen mestaruutta.
Ja mä oon Väinö Haukka
Mestaruuksista en osaa sanoa, mutta ainakin historiaa näyttäisi olevan jo yli kymmenen vuoden takaa.
Roope Schwartz
Näköjään Roopekin hallitsee painoluokat aina welteristä hewariin. Pienellä kiristelyllä menisi kevyeen raskaaseen ja sitten kunnon tiristämisellä welteriin. Hewareista yksi Suomen mielenkiintosimmista uusista lupauksista.
Eikös se aika junnu ollu v2002 jos nyt on noin 26vuotias. Kunhan halusi vähän tossa haastattelussa pönkittää egoaan, kun tunsi jäävänsä toisten varjoon.Sehän puhui junioreiden Suomen mestaruuksista, näkyisivätkö nekin tuolla?
Oli junnu ja sanoi voittaneensa neljä junioreiden Sm-kultaa ja lisäksi tuon aikuisten Sm-hopean junnuikäisenä. Samapa se mitä se on voittanut, mietin vaan että onko pulskana poikana vienyt pienempiään junnusarjoissa.Eikös se aika junnu ollu v2002 jos nyt on noin 26vuotias. Kunhan halusi vähän tossa haastattelussa pönkittää egoaan, kun tunsi jäävänsä toisten varjoon.
Kuulin villiä huhua että Japi ois merirosvonnu träkkeriltä uusimman setin Silvan instructional dvd:eitä ja on reenannu murhaavia counter polvia seuraavaan matsiin.. niitä ootellessa.
Emmä oo tulossa Roope sua haastaa, saat ihan rauhassa löllyä siellä kehässä itseksesi.
Espoon Hapettaja - ehkä nyt hapetan! Hit&Shit / Katu- ja kamppailusivusto!
Schwartzilla on SM-hopea Varkaudessa käydyistä B-junnujen SM-kisoista avoimesta sarjasta (+81kg) vuodelta 2002. Kahden osallistujan sarjassa nuorten miestenalkujen järjestys podiumilla ratkesi Schwartzin hävittyä paras kolmesta -järjestelyllä suoraan kaksi ottelua. Muita SM-mitaleja Schwartzilla ei ole sillä tuon jälkeen hän ei ole ottanut osaa minkään ikäluokan SM-kilpailuihin. Samurai Cupin kolmannessa osakilpailussa seuraavana vuonna Tampereella B-junnujen +81kg:ssa oli neljä osallistujaa ja Schwartzille merkattiin tuloksiin kaksi tappiota ipponilla ja loukkaantuminen eli ei sijoitusta.