Turmion Kätilöt - Perstechnique

Pro-Pain

Ylileveä kuljetus
Mode
Turmion Kätilöiden tulevan levyn nimi on Perstechnique. Levy ilmestyy 23.2.

Ainut _Hyvä_ levy oli eka levy, kaks seuraavaa oli vähemmän hyviä... silti ihan "hyviä"

Arvallakseni se on jotain 2 times terror meininkiä.
Levyjulkkarikeikan liput tulostettuna \,,/

Koko levy kuunneltavissa täällä 1.3. asti.

Kuulostaa ihan hyvältä näin ensimmäisen kerran jälkeen. Todennäköisesti paranee vain seuraavilla kerroilla. Onneksi on menty takaisin sinne kahden ensimmäisen levyn suuntaan. Ne oli loistavia levyjä, kun taas U.S.C.H! oli ihan kamalaa paskaa.

U.S.C.H! levyllä oli oma TK:n suosikkibiisi pakanamaan kartta. Eilen tuli tämä uusi levy kuunneltua. Parissa biisissä oli yritystä mutta kertsit oli niin juosten kustuja että eipä jäänyt paskanmakua kummempaa makua tästä levystä suuhun. 6+/10

Kuulostaa aivan uskomattoman hyvältä... Varsinki U.S.C.H!:n jälkeen.

U.S.C.H! levyllä oli oma TK:n suosikkibiisi pakanamaan kartta.
Ikävä kyllä, Counterfeith, sulla on väärä maku. :D Ei toi mikään täysin paska biisi ole, mutta ei tule kyllä lähellekään kärkeä.
Omat suosikit epämääräisessä järjestyksessä ovat:

Teurastaja
Mistä veri pakenee
Verta ja lihaa

Viimeisestä ehkä se Proteuksen miksaama on kovempi kuin alkuperäinen.

Ja minä olen absoluuttisesti oikeassa. Älä väitä vastaan. :)

Ikävä kyllä, Counterfeith, sulla on väärä maku. :D Ei toi mikään täysin paska biisi ole, mutta ei tule kyllä lähellekään kärkeä.
Omat suosikit epämääräisessä järjestyksessä ovat:

Teurastaja
Mistä veri pakenee
Verta ja lihaa

Viimeisestä ehkä se Proteuksen miksaama on kovempi kuin alkuperäinen.

Ja minä olen absoluuttisesti oikeassa. Älä väitä vastaan. :)

Eipä unohdeta treenibiisien aatelia edustavaa SIKA!a

TK "fanina" täytyy myöntää, että ainakin tähän mennessä levy on ollut hienoinen pettymys. Muutama biisi potkii ihan hyvin, mutta jotenkin kokonaisuus jää tosi hajanaiseksi. Uskon ja toivon kuitenkin, että lisäkuuntelulla paranee. Toistaiseksi tullu kuunneltua läpi kolmisen kertaa ja mun mielestä Grand Ball ja Ihmisixsixsix on tällä hetkellä levyn parhaat rallit. Huhtikuussa pitänee käydä vielä livenä kuulostelemassa uutta settiä.

On kyllä huono levy! Sääli, bändi ja vanhemmat levyt loistavia(usch osittain).

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
turmion kätilöt on aivan loistava. tulee mieleen toki ekana rammstein. kalpaa vielä kannattaa niin jeah:D etelä-suomen jengit saa kyytiä kerrankin. kuopio on kiekkokaupunki

Back
Ylös Bottom