Turmion kätilöiltä uutta matskua!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Örkki
  • Aloitettu Aloitettu
Nyt soi: Pirunnyrkki. Biisi siis. Ihan huippu! Koneita enempi mukana kuin olin arvellut, kun en ko. pändistä vielä paljoa tiennytkään ennalta. TK:llä näkys olevan Tampereella keikka torstaina (6.4. mikäli en väärin muista).

Joo, wavina pitää olla niin recorderi kääntää sitten.

mistä veri pakenee on kyllä mahti biisi ku siihen pääsee sisään.

Hyvää matskua joo, mutta vähän jäi laiha maku suuhun. Täytebiisien lisäksi tuossa ei kuitenkaan paljoa kuunneltavaa ole.

Venla: käyn tässä kovaa taistoa itseni kanssa, mennäkö vaiko eikö. Soitin juuri Hellään ja tiedustelin aikataulua, ja kuulemma aikaisintaan klo 23 alkavat Kätilöt soittaa... ja huomenaamulla olisi töihinmeno klo 9... :evil:

Gillyanne sanoi:
Venla: käyn tässä kovaa taistoa itseni kanssa, mennäkö vaiko eikö. Soitin juuri Hellään ja tiedustelin aikataulua, ja kuulemma aikaisintaan klo 23 alkavat Kätilöt soittaa... ja huomenaamulla olisi töihinmeno klo 9... :evil:

Jooo-o. Treeni vei taas voiton riennoista. Pöllin sentäs hienon Pirun nyrkki -julisteen itselleni, hah.

Tää on kyllä niitä bändejä, jotka näköjään livenä kolahtaa, vaikka normisti en montaa biisiä "pysty" putkeen kuuntelemaan :) :wanha:

Jos joku oli tuota settiä Hellässä seuraamassa niin oliko hyvä keikka? itse olin suunnitellut meneväni mutta kova kuume sitten sotki kaiken prkl.

Minä Määrään on kyllä aivan helvetin kova ralli. Ei riitä sanat kuvaan. Vois mennä avautuun The Ultimate Biisi -triidiin :rock:
Niin ja nuo lontooksi vedetyt ei kyllä oikein iske.

Jeps. On mennyt kätilöt ihan hyvään suuntaan. Aika painavat sanotukset taas =)
Kaikki biisit kuulosti jo ekalla kuuntelukerralla hyvältä! Ja paranee vaan =)

(jotain häikkää näillä levytyssopimuksien kanssa?? osaako joku tarkentaa?)

Back
Ylös Bottom