Taitaa täyttää loppuvuodesta 22.Minkäs ikäinen tämä Tarvainen nykyisin on? Muistan, kun hän kilpaiili vuonna 2005 junioreissa, ja silloin ei käsittääkseni ikää vielä kovin paljon ollut junioreihin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Taitaa täyttää loppuvuodesta 22.Minkäs ikäinen tämä Tarvainen nykyisin on? Muistan, kun hän kilpaiili vuonna 2005 junioreissa, ja silloin ei käsittääkseni ikää vielä kovin paljon ollut junioreihin.
Tässä olisi pitkänsarjan posedown.
Tässä olisi pitkänsarjan posedown.
Mun mielestä meni jokseenkin yli. Karrila olisi varmasti erottunut joukosta myös olemalla vähemmän "ilmeikäs" ja hakeutumalla poseerauksiin hieman pehmeämmin. Kunto oli kerrassaan hyvä! :thumbs:
Mä en tykkää. Kireä toki oli, hyvin kehittynyt viime vuodesta ja lihastakin ihan mukavasti, mut joku tökkii ja pahasti... Takahuoneessakaan ei kuulemma ollut käyttäytynyt kovinkaan hyvin. Kait se on sit sitä nuoren naisen intoa :D
Mä en tykkää. Kireä toki oli, hyvin kehittynyt viime vuodesta ja lihastakin ihan mukavasti, mut joku tökkii ja pahasti... Takahuoneessakaan ei kuulemma ollut käyttäytynyt kovinkaan hyvin. Kait se on sit sitä nuoren naisen intoa :D
Tämän kommentin esiintymisestä perustan siihen, mitä näin videoista ja mitä paikalla olleet tuumailivat. Kuulema sama meno oli koko kisan ajan.
Enpäs ole vuosiin jaksanut Pakkikselle kirjoitella, mutta nyt on pakko.Täytyy kyllä sanoa, että nuorten voittaja ja yleisen kakkonen Anna Karrila oli kyllä hyvässä kunnossa. Olkapäät suorastaan pomppasi esille. Poseeraus oli persoonallista .
jos jollakin on linkkiä videoihin niin mielelläni katsoisin mistä tässä nyt kohistaan. kiitos!Missä on videoita?
Onko hänen käyttämät tyylittömät ja omaperäiset poseeraukset sitten kiellettyjä lajissa? Olen lueskellut internettiä vuodesta 2000, joten en voi kuin ihmetellä miten pienistä asioista ihmiset jaksavat ahdistua ja repiä persettään. :arvi:Ihmettelen suuresti miksi tuomarit eivät puuttuneet mitenkään Karrilan poseeraustyyliin, joka oli omaperäistä ja täysin tyylitöntä. Eikös bf-kilpailijat ole tunnetusti fiksuja ja hillittyjä sekä asialinjalla lavalla? Olen käynyt katsomassa kehokisoja vuodesta 1985, joten en voi kuin ihmetellä nykyistä lavakäyttäytymistä àla Karrila. :arvi:
Enpäs ole vuosiin jaksanut Pakkikselle kirjoitella, mutta nyt on pakko.
Pisti nimittäin tälläisen vanhan naisen silmään ja pahasti pistikin Karrilan poseeraus. Vaikeaa kuvailla sanoiksi, kun se oli niin huvittavan näköistä ja ylitsevuotavaa. Onneksi muut tytöt/naiset eivät syyllistyneet moiseen sirkusteluun. Myönnettäköön Karrilan olevan hyvin nuori vielä, mutta silti :dance:
Älyttömästi energiaa hänellä kyllä on ja intoa, mutta :lol2: kohtuus kaikessa.
Ihmettelen suuresti miksi tuomarit eivät puuttuneet mitenkään Karrilan poseeraustyyliin, joka oli omaperäistä ja täysin tyylitöntä. Eikös bf-kilpailijat ole tunnetusti fiksuja ja hillittyjä sekä asialinjalla lavalla?
Olen käynyt katsomassa kehokisoja vuodesta 1985, joten en voi kuin ihmetellä nykyistä lavakäyttäytymistä àla Karrila. :arvi:
Juu, aika söpö hymy tytöllä. Edukseen kyllä sieltä muiden seasta hyppäsi.Tämä nainen jäi erityisesti mieleeni säteilyllään ja tyylikkyydellään. Onnea kovasti Sinulle Lahteen, olet aurinko .
http://www.pakkotoisto.com/copper/albums/Bodyfitness-fitness/Turku2008/VG7G5869-110.jpg