Turku Body&Fitness 2008

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Anne P
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Oon tainnu joka kisan jälkeen pistää järjestäjälle palautetta että maksaville katsojillekin vois hommata
a) kisaohjelman
b) kilpailijalistan kisanumeroineen

Tuntuu vaan järjestäjä olevan niin avuton ettei vaan osaa. Ei luulis 200kpl A4 monistaminenkaan olevan turhan kallista.

Vähän ihmettelen tuotan Karrilan käytöksen morkkaamistakin. BF on katsojille aikasta tylsä laji ("Käännös oikeaan! x monta"), joten eikös se ole plussaa jos joku koittaa vähän elävöittää sitä hommaa? Lajista uikkarikierros pois ja vapari tilalle, prkl!

Edit: Ettei mene pelkäksi nillitykseksi, niin nyt oli konserttitalolle sentään saatu parempi, musta tausta, siitä pisteet järjestäjälle.
Pitääpäs olla täsmälleen samaa mieltä joka kohdasta.

Tosiaan olihan sinne niitä lisäravinnetarjouskuponkejakin printtailtu joka jakkaralle. Eli ei varmaankaan olisi mahdoton ajatus esim. niiden kääntöpuolelle tulostaa kilpailijalistaa.

Ja hyvä vaan, että joku tekee muutakin BF:ssä kuin kääntyilee robottimaisesti 100 kertaa oikealle. Pojot Annalle.

Copypastettu Fitnessliiton sivulta: :lol2:

Koska kilpailijat eivät näköjään osaa olla töhrimättä kilpailupaikkaa, ovat kaikki DreamTan ja sen tyyliset geelimäiset rusketusainelevitteet kielletty tulevista kilpailuista, koskien tulevaa Leader SM-kilpailua Fitness Expossa. Jokainen kilpailija tarkistetaan ennen lavalle nousua ja jos kiellettyjä värejä käytetään, kilpailija voidaan sulkea pois kilapilusta.

Tuskimpa kukaan tahallaan töhrii, ja järjestäjän velvollisuus huolehtia suojauksesta, mutta sitten vieritetään kaikki syyt kisailijoille. No mutta kerrankin järjestäjä maksaa jotain kisailijoiden kuluja näissä karkeloissa, eikä aina vain itse artisti.

Mitä tulee Karrilan esiintymiseen, niin mikrofoni vain puuttui kädestä, niin oltais saatu lauluesitys samalla :lol2:

Joo, kyllä Anna kunnossa oli, paljon kehitystä tullut ja hyvin lihasta, mutta valittettavasti se tökkää juuri tuohon malli/rakennepolitiikkaan -niinkuin tuolla aiemmin kommentoin, kautaaltaan leimaa sellainen pökkelömäisyys. Yritys "peittää" tuota häiriötä uikkarin leikkauksilla mielestäni vaan pahensi tilannetta. Jotkut kommentoivat tuota lavaesiintymistä. Joo, se voi olla persoonallista, mutta mielestäni mautonta, joka ei kuulu bodyfitness-lavalle. Jotenkin ylilatautunutta, häiriintynyttä menoa. Saahan kisassa kivaa olla, mutta asentojenotot kuin vapariuinti vedoissa ja turha kehoposeerausten viljely ihme ilmeilyineen voisi jäädä vaikka sinne hotellihuoneen peilin edessä suoritettavaksi. En ole tiukkis tai niuho, tietenkin pitää lavalla olla särmää, mutta tuo ei mielestäni ole ollenkaan sitä hyvää särmää. Ei lineuppiin hukkua saa, mutta ei siellä tarvi mitään teatteriesiintymisiä pitää, jotta fysiikka esille tulee.
Tämän kommentin esiintymisestä perustan siihen, mitä näin videoista ja mitä paikalla olleet tuumailivat. Kuulema sama meno oli koko kisan ajan.

Muistanpa tämän samaisen tytön muutaman vuoden takaa jo kisaamasta, hyvin pyöreässä kunnossa, ja en muista mikähän kevät se Kultsalla oli, mutta silloin sijoitus oli loppupäässä. Noi kuvaamasi asentovinkautukset kuulostaa tismalleen samalta, mitä ne oli silloinkin. Itse myös mietin tuolloin, että ne on ok kehonrakennuksessa, mutta ei ihan sovi välttis tonne fitnesslavoille. Mutta kukin tyylillään, ei sen puoleen... Jotenkin se silloinkin meni överiksi, ja toivoin, että oppisi silloin seuraavaa kertaa varten hillitymmän esiintymisen.

En tiedä joko täälä on tästä ollut puhettakin, mutta kohtuullisen lahjakas tyttö tuo Anna Karrila muutenkin. Kirjoitti 11 laudaturia (Suomen ennätys), ja omistaa muun muassa naisten 20-ottelun Suomen ennätyksen ja 17-sarjan maailmanennätykset.

Miten mulla on sellainen mielikuva, ettei se Karrila kirjoittanut niitä 11 ällää. No jokatapauksessa vähän turhia liikkeitähän tuo näytti tekevän tuolla lavalla.

Yleinen taso oli noissa bf-kisoissa mielestäni aika heikko. Muutama kisailija korostui, mutta siihen se sitten jäikin.

No jospa sitten ensvuonna olis vähän enemmän tasoa kisoissa.

Yleinen taso oli noissa bf-kisoissa mielestäni aika heikko. Muutama kisailija korostui, mutta siihen se sitten jäikin.

Ketkä ne muutamat oli ketkä korostuivat? Ihan mielenkiinnosta. Sarlin nyt oli aika selvä, mutta muut?

Miten mulla on sellainen mielikuva, ettei se Karrila kirjoittanut niitä 11 ällää. No jokatapauksessa vähän turhia liikkeitähän tuo näytti tekevän tuolla lavalla.

Kyllähän se kirjoitti, mutta ei vain tarpeeksi lyhyessä ajassa, jotta tuo voitaisiin katsoa itse tutkintoon kerralla sisältyväksi. Valmistui siis yo:ksi jo aiemmin ja vain täydensi tutkintoaan lisäarvosanoilla myöhemmin. No, täysin merkityksetöntä sinänsä, mutta eihän monilahjakkuutta kieltää voi (millä saattaa olla oma vaikutuksensa mielipiteiden muodostuksessa..).

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Pelinhenki

Kun arvostelulajeista on kyse, voi kaikki arvostella niin kuin haluaa - myös täällä palstoilla. Tottahan se vituttaa jos joku ei-koskaan-kisannu-kynis tai -läski kirjoittaa kisan jälkeen et kyl Vihavaisella oli hieman kädet jäljessä ja poseeraus perseestä eikä se vaparikaan ollut häävi, mutta minkäs teet!? Nimimerkin takaa huutaja on arvostelijan asemassa(oli sillä varaa siihen tai ei) ja kilpailija on itse itsensä asettanut arvostelun kohteeksi. Eli kuka leikkiin ryhtyy...

Mitä siihen lavaesiintymiseen tulee, niin BF on oma lajinsa eikä siihen mielestäni kuulu ylimääräiset kuviot. Jos haluaa välttämättä esittää erikoiskuvioita niin kannattais vaihtaa vaparifitnessiin. Siellä saa esittää kokonaisen vapaaohjelman just niinkuin itse haluaa.
Toki hauskaahan se olisi, jos BF:ssä jokainen alkais hakee huomiota tekemällä jotain poikkeavaa... :dance::dance2::dance::dance2::dance:

Yksi mitä vielä voisi pyytää: jos lisäätte videoita youtubeen niin olisi tosi huippua jos hakusanoissa olisi ainakin seuraavat: Turku Body Fitness 2008

Olisi helpompi löytää niitä videoita myöhemmin. Kiitos kuvista ja videoista kaikille!

Andy sanoi:
Tuolla oli hyvä kuva Classicin pitkän sarjan voittajasta; näyttää ihan jo täysiveriseltä bodarilta :)

Joo kyllä Hulkki näyttää ihan karmealta lihakasalta noissa verrattuna muihin kuviin :)

Mä näin sellasen äksidentin, kun joku kaveri punnerteli sellasta pöytää vasten, niinkun tapana on ja se kansilevy irtos ruuveistaan ja putos lattialle, mutta se ainakin oli todellakin puhdas vahinko ja onneksi ei se jamppa loukannut itseään siinä.

Joo, se oli meikäläinen. Levy tippui kivasti varpaille ja veret irtos :). Omasta mielestä se ei kyllä ollut ruuveilla kiinni, mutta en mene varmaksi sanomaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom