Turku Body & Fitness 2006

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Anne P
  • Aloitettu Aloitettu
MarkusH oli kyllä HURJASSA kunnossa. Olisin niin toivonut että hän olis voittanut... mä en voinut kuin tuijottaa varsinkin noita jalkoja, takareidet on tosi häijyn näköiset kun nehän ihan oikeasti roikkuu!!

Toivottavasti Markus pärjää Lahdessa hyvin, ainesta vaikka mihin. Uskomatonta mikä kunto hänen ikäiselleen, mitäs se oli - 24, 25 tai jotain?!

Anniella on muuten kans sitten jotain 350 kuvaa tulossa ja ne on erittäin hyvältä paikalta nappailtuja... joten niitä(kin) odotellessa! Ansku taitaa vaan vielä vedellä hirsiä jossain VR:n hellässä huomassa. Katotaan kun pääsee kiskoilta kotiin niin alkaa juoruja kuulumaan palstalle. Sieltä on tulossa hyvää juttua... en tiennyt kummasta meinasin ennemmin eilen iltana ratketa, Annien huumorintäyteisistä höpinöistä vai rieskapussin sisällöstä. :D

Videoita:
Janne Käyhdyn vapari
Raskaan sarjan posedown

kick:
Eiköhän se Kata ollut aika ylivoimainen meidän sarjassa :) Fysiikaltaan, lavaolemukseltaan, kokemukseltaan... mitä sitä sen enempää spekuloimaan - 100% voittaja-ainesta!
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onko Faidralla tietoa mistä koko kisan tulokset saisi käsiinsä?
 
Neiti, ei varmasti mistään ennenkuin ne julkaistaan Bodyn tai liittojen sivuilla tänään. Varmaan tässä aamupäivän aikana.
 
No niin, 14 tunnin taivalluksen jälkeen vihdoin takaisin kotona! Paljon on kirjoitettavaa kisoista, mutta ennenkuin sanon mitään muuta, tahdon onnitella ihanaa RAKASTA ystävääni Kaisaa aivan tajuttoman upeasta suorituksesta.:haart: You are awesome(osasin!:D )Tässä tulee pitkän sarjan kerma!
 

Liitteet

  • 05.jpg
    05.jpg
    75,9 KB · Katsottu: 1 467
  • 06.jpg
    06.jpg
    71,3 KB · Katsottu: 1 268
  • 07.jpg
    07.jpg
    70 KB · Katsottu: 1 085
  • 08.jpg
    08.jpg
    73,1 KB · Katsottu: 928
  • 09.jpg
    09.jpg
    73,6 KB · Katsottu: 2 469
Hehheh täälläkin selattu hulluna ketjuja läpi ja etitty kivoja kuvia:) Aivan upea päivä eilinen, olin niin fiiliksissä että!!!

Hulkille ja Käyhdylle :worship: ,:kuola: ja :5:
Samoin fitnesskissoillemme Kaisalle, Jonnalle ja akkille :thumbs: WAU. Tänään varmaan malta pysyä pakkiksen ääreltä pois ollenkaan...lisää kuwia odotellessa. Noi fanikuvat on kyllä loistavia! Harmitti pirusti kun Leelin kanssa unohdettiin jumituksessa kamera autoon... ois tullu muuten varmaan räpsittyä aika paljon.

edit. Annie kuva ei näy!!
 
Haukkari kyl näkyy, kestää vaan hetken!

Kunniamaininta muuten noille paapoille, jotka kuntonsa puolesta menisivät vielä teininnotkeiden kisskisspoikien sarjassa! Honkalan Timo ja Hakalan Jussi kyllä pisti veret kiertämään, kuten muutkin vetskut!
 

Liitteet

  • 16.jpg
    16.jpg
    65,5 KB · Katsottu: 654
  • 15.jpg
    15.jpg
    49,6 KB · Katsottu: 571
  • 14.jpg
    14.jpg
    62,3 KB · Katsottu: 803
  • 13.jpg
    13.jpg
    70 KB · Katsottu: 783
  • 12.jpg
    12.jpg
    70,3 KB · Katsottu: 1 106
Hirmuiset onnittelut myös Hulkille! Eilen vaan mäkätin ja selitin, että unohdin onnitella..soriii :nolo: Todella mainio cbb debyytti, olen susta ylpeä!
 

Liitteet

  • 17.jpg
    17.jpg
    49,3 KB · Katsottu: 1 369
  • 18.jpg
    18.jpg
    67,4 KB · Katsottu: 1 129
  • 19.jpg
    19.jpg
    64,7 KB · Katsottu: 963
  • 20.jpg
    20.jpg
    30,6 KB · Katsottu: 1 219
  • 21.jpg
    21.jpg
    64 KB · Katsottu: 1 421
Elkää nyt hermostuko, mutta olin paikalla ja spekuloitiin asiaa notta mitä jos Tunturi olisi jäänyt voittoa vaille kun kerran edustus-joukkueeseen oli jo valittuna? Notta oliko hänellä joku pakottava syy osallistua sm karsintaan...Tämän viestin saa kyllä poistaa jos on asiaton.

edit: Kaisa rules.

Siis mitä v..tua?:curs: Onko tosiaan näin että Kata oli valittu jo mm-joukkueeseen ennen kisoja? Veikkaan että jos tuo olisi ollut tiedossa, niin ehkä kärki viisikon osalta yksi kilpailijoista olisi jättänyt suosiolla väliin kisan ja panostanut energiansa pelkästään sinne Lahteen..:curs: :curs:
Kyseisestä "karsinnasta" kävi eräs henkilö kertomassa oman spekulaationsa, joka näytti valitettavasti pitävän paikkaansa.

Tai sitten ymmärsin tuon kick:n viestin väärin..
 
Listaanpa itselleni mieleen jääneitä juttuja eilisen kisoista:

- Hulkilla hieno ensiesiintyminen, ja ansaittu voitto CBB:ssa. Alussa tosin hieman liikaa öljyä ja jalkapohjia ei kannata öljytä lainkaan:) Hienoa Hulkki, näytit kovalta lavalla!
- Naisten Body Fitness -163, kärkiviisikon järjestys taas ihmetytti suunnattomasti, kommentoidaan lisää kun saadaan kuvia.
- Naiskehonrakennuksessa kaksi todella upeaa edustajaa, ja huh, todella kauniita vielä kummatkin, tsemppiä Inkerille ja Suville Suomen edustuksessa...
- Markus H, mieletön massa, mieletön lihasten pyöreys. Kun jalat vielä saa kireäksi niin alta pois.
- Yleisesti harmitti, että monet itsensä hienoon kuntoon vetäneet, eivät olleet vaivautuneet harjoittelemaan edes vertailuasentoja:(

EDIT:
- CBB:ssa numerolla 36 kilpailleen kilpailijan hauiksissa mielettömät huiput.
 
Henkeä salpaavin paketti oli kyllä Heinäsen Markuksella. Mun silmään ihan taivaallisen täydellinen malli, tasapainoinen fysiikka ja vittuuuu mitkä massat. Nyt Markus pistäs ittes ihan perkeleen kireäksi niin alat tekeen selvää jälkeä. Kertakaikkiaan UPEA!
 

Liitteet

  • 36.jpg
    36.jpg
    25 KB · Katsottu: 991
  • 35.jpg
    35.jpg
    57,5 KB · Katsottu: 904
  • 34.jpg
    34.jpg
    68,8 KB · Katsottu: 905
  • 33.jpg
    33.jpg
    64 KB · Katsottu: 1 063
  • 32.jpg
    32.jpg
    27,6 KB · Katsottu: 3 642
Oiii mitä setiä! :eek: Kiitos Annie laadukkaista otoksista! On toi Käyhty kyllä mun ehdoton suosikki ollu aina:)

Ja pitkän sarjan finaali... urheilullista kauneutta parhaimmillaan :haart: Vieläkin voisin kyynelehtä ilosta:D
 
Itselläkin on tuota kuvamateriaalia pitää laitella kunhan pääsen töistä kotia ja saan kameran kiinni koneeseen.. :D

Itse kilpailut meni hienosti.. Hulkki oli kovassa kunnossa ja ehdottomasti ryhmänsä ylivoimaisesti paras..:rock: :hyper: :worship:
Faidra oli myös todella kauniissa kunnossa ja palkinto meni näin ollen oikeaan osoitteeseen.. :hyper: :haart: :rock: :worship:
Molemmille onnittelut ja tsemppiä Lahteen!!
Ja onnittelut muille pakkislaisille kanssa hienoista suorituksista!!

mutta mutta mutta.. niinkuin monia muitakin niin tämä Tunturin voitto minua kyllä ihmetyttää..:eek: Voitto tuossa sarjassa meni kyllä ihan väärään osoitteeseen..!:curs: Ja sitten vielä tämä mm-joukkueeseen valinta herätti mielenkiintoa.. juurikin että miksi sitten karsintoihin jos on jo joukkueessa? Ja onko mieltä muilla kamppailla karsinnoissa jos joukossa on mm-joukkueen jäsen?

Korjatkaa toki jos olen väärässä tai niinkuin tod.näk. olenkin mutta tietämätön kun olen ja vielä amatööri :nolo:
 
Pitkän sarjan ekalta kiekalta pari otosta. Oi kun te ootte niin kauniita tyttäret !

Kyllä Kata sijoituksensa ja MM paikkansa ehdottomasti ansaitsi!
 

Liitteet

  • 37.jpg
    37.jpg
    76 KB · Katsottu: 862
  • 38.jpg
    38.jpg
    78,2 KB · Katsottu: 760
  • 39.jpg
    39.jpg
    78,3 KB · Katsottu: 654
  • 40.jpg
    40.jpg
    70,7 KB · Katsottu: 1 007
  • 41.jpg
    41.jpg
    78,7 KB · Katsottu: 789
Tätä fysiikkaa oli kyllä vaikea sanoin kuvailla. Viimeiset silaukset kuntoon ja ties mistä Markku löytää ittensä jonain päivänä.

attachment.php
 
Itse en aiemmin ole ollut mitenkään erityisen vaikuttunut K. Tunturista mutta nyt täytyy - ainakin näiden muutamien kuvien perusteella - antaa tunnustusta saavutetusta kehityksestä. Kaivattua lihasta on lopultakin saatu sen iänikuisen "hyvän rakenteen" peitoksi, ja näyttää jo aivan toiselta kuin joku aika sitten. Paljon etua on toki aina myös hyvistä asennoista ja säteilystä. Tästä on hyvä jatkaa.
 
Markuksella kyllä näyttävä fysiikka.
 
Itse en aiemmin ole ollut mitenkään erityisen vaikuttunut K. Tunturista mutta nyt täytyy - ainakin näiden muutamien kuvien perusteella - antaa tunnustusta saavutetusta kehityksestä. Kaivattua lihasta on lopultakin saatu sen iänikuisen "hyvän rakenteen" peitoksi, ja näyttää jo aivan toiselta kuin joku aika sitten. Paljon etua on toki aina myös hyvistä asennoista ja säteilystä. Tästä on hyvä jatkaa.

Olen muuten täsmälleen samaa mieltä. Mun mielestä Tunturi oli saanut mukavasti lihasta loistavan rakenteensa tueksi... Näytti kyllä upealta!

Lisäyksenä edelliseen listaukseeni mieleen jääneistä asioista:
- Toni Katajan reidet olivat vaaaaltavat!
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom