Turku Body & Fitness 2006

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Anne P
  • Aloitettu Aloitettu
Vtu mä hajoan tänne, kun ei oo vielä kuvia tullut!!! Joka kolmas sekunti täytyy kyyliä näitä threadeja läpi. Kauheesti onnea Hulkille ja muille!!!:haart: :love: :worship: Aevan mahtavaa. Ihan kylymät värreet tullee kun ees aattelee Hulkin vaparia...Kuvia, videoita ihan mitä vaan ystävät hyvät!:hyper:
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Markus Heinäsen olisi ehkä pitänyt sijoittua ylemmäs. Törkeen paksua lihaa joka puolella. Luulen, että kireydestä (tai siis sen puutteesta) sakotettiin hieman?

Naisten puolella olisin nähnyt muutamat sijoitukset hieman eri tavalla (BF).

NEUTRAALI sanoi:
mikä biisi soi hulkilla vaparissa?
Joku letkeä rallatus se oli ;). En tällä hetkellä kirveelläkään saa sitä biisiä tai sen nimeä mieleeni. Hulkki voi tulla sen kertomaan sitten.
 
Onko kiireitä tuloksien kanssa? Minkä sarjan tuloksia haluatte? Kohtahan ne kyllä on kokonaisuudessaan kaikkien nähtävissä...
 
Vtu mä hajoan tänne, kun ei oo vielä kuvia tullut!!! Joka kolmas sekunti täytyy kyyliä näitä threadeja läpi. Kauheesti onnea Hulkille ja muille!!!:haart: :love: :worship: Aevan mahtavaa. Ihan kylymät värreet tullee kun ees aattelee Hulkin vaparia...Kuvia, videoita ihan mitä vaan ystävät hyvät!:hyper:

Samoilla linjoilla. Iskee kohta etusormeen rasitusvamma sivun refressaamisesta :hyper:
 
Saisiko joku ystävällinen laitettuttua tänne sarjojen tulokset? Tai jos ne on jo julkaistu jossain muualla niin linkkiä kiitos. :)
 
Olin paikanpäällä, ja mahtavaa oli! Mutta oli pakko lähteä ennen miesten kehonrakennuksen palkintojenjakoa... tietääkö kukaan miten mastersseissa kävi, lopulliset sijoitukset?
 
Mastersit:

-80kg

1. Juha "Jussi" Hakala
2. Jari Laine

+80kg

1. Timo Honkala
2. Ilkka Salovaara
3. Jussi Hokkanen
4. Timo Heiniö
 
Juttelin Hulskterin kanssa tovin kisojen päätteeksi. Äijä ei linjastaan poikennut vaan sanoi, että kuudenneksi viimeinen sija oli oikeutettu :D
 
Noviisit alle 80 kg:

1. Marko Ahtonen
2. Ossi Riekkinen

Body SM-karsinnat:

Alle 80 kg:

1. Miska Niinimäki
2. Sami Maaniemi
3. Toni Kataja
4. Tommi Kaukinen
5. Kalle Karhu

Masters alle 80 kg:

1. Juha Hakala
2. Jari Laine

Juha Hakala oli kyllä vakuuttavan näköinen!
 
Noniin, himassa ollaan saatanasti kuvia purkamatta.

Hulkki tosiaankin vei ja oli aika yllättyneen ja epäuskoisen oloinen kun voitti. Hienoa työtä Hulkilta ja täysin ansaittu voitto. Mies oli lavalla kuin kala vedessä.

MarkusH heitti lavalle semmoisen paketin lihaa, etten ole eläissäni -90kg lineupissa nähnyt. Aivan järjetön möykky, tällä kertaa kuitenkin vielä vaiheessa kunto, Lahdessa tulee kova paketti. Nyt puhun siis ihan MM-tason massoista, niin hurja ukko oli. Rinta sivulta on kovin mitä olen Suomen amatööreillä nähnyt. Suvereenit massat Suomen tasolla. Ihan sama ketä vastaan tulisi, niin Markusta ei kireänä voi noilla massoilla voittaa samassa sarjassa kukaan suomalainen.
 
Juuh hyvät kisat olivat. Sain Hulkkin vaparin ja paljon paljon kuvia koko kisoista. Hitsi eksyttiin Deatin ja poikienkaa taas ja ei päästy vasta ku 11 konserttitalolle, mutta kyllä Hulkkia kerkesin kannustamaan. Täytyy myöntää, että Hulkki hakkasi 1000-0 kaikki muut siinä line-upissa ja varsinkin poseerauksessa ja lavakarismassa. Vapari oli kuulemma miehen mukaan aivan jostain tuonelasta, mutta omasta mielestä se meni todella hyvin vaikka muutamia pieniä mokia tuli, mutta Hulkki improvisoi niin hyvin, että ei ne haitanneet olenkaan. Ansaittu voitto ja tietty pitäähän sitä nyt muutama Hulkki+ykkös fani kuva ottaa:
Tuommoinen mosti pose kuva
Ja sitten hieman normi versio.
Pitäisikö upata muutama video Hulkkin perusposeista ja vapareista?

Niin joo Onnea Faidralle hyvästä tuloksesta!

Onnea hulkille!

Pysyikö NGV housuissaan?
Hmm tuota kyllähän mulla oli pöksyt jalasta, mutta oli kyllä aika lähellä, että ois tippunut, mutta ei nyt sentääs. Kyllä huusin kuin palalaikka niin, että koko Sali tiesi kuka Hulkkin ykkös fani on.


NGV heitti vihreät alushousunsa lavalle Hulkin vaparin jälkeen.
Noh en nyt ihan, mutta kyllä sitä kannustettiin aika kovalla äänellä.;)

Editoin pikkasen tätä.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom