Turkin Marmarikseen huhtikuun lopulla kokemuksia?

treenaisko sanoi:
Toinen esimerkki on kun kaveri osti nahkatakin ja sai sen maksamatta ilman vakuuksia mukaan vain jättämällä henkilötietonsa ja ottamalla laskun. Turkkilaismies osasi täydellistä suomea ja hänellä on putiikki suomessakin. Bulgariaa voisi testata kanssa. Makuja on monia ja toinen tykkää äidistä ja toinen isoäidistä vai miten se menikään.

Kaikillahan on liike Suomessa, niin ne ainakin sanoo :)

Turkkilaiset oppii jostain syystä hyvin Suomea ja kauppiaat opettelevat sitä mielellään, koska silloin saa helposti Suomalaista pokaa.

Itse jätin ostamatta nahkatakin, niin liikkeen omistaja meni oven eteen eikä päästäny ulos liikkeestä... ennen kuin siis fyysisesti siirsin tämän karkakorvan pois edestä. Hellästi :evil:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Toissa kesänä perheen kanssa käytiin Marmariksessa. Mäkin luulen että Turkki on mun puolelta nyt nähty. Kolme neljästä kärsi vatsavaivoista, vain nirso kuopus pysyi terveenä kun söi lähinnä marketista ostettuja eväitä. Ja kyllä se väkisintyrkytys vaan v*tuttaa.

Tärkeä vinkki: älä mene sänkisenä basaariin, joka parturi on hihassa roikkumassa "sir you need a shave".

Läheisellä lahdella oli 5.6 richterin maanjäristys. Kiva herätä yöllä neljännessä kerroksessa siihen että sänky heiluu edestakaisin. Parit jälkijäristykset vielä päälle. Hotellin infokansiossa vielä kerrottiin että 50-luvulla koko kaupunki meni p*llunpäreiksi suuressa maanjäristyksessä.

Itse olen käynyt Turkissa kolmesti ja eipä tuo nyt niin kauhean ärsyttävä paikka ollut. Ainoa mikä ketutti, oli tavaroiden tyrkyttäminen, mutta siitäkin pääsi, kun ilmoitti ettei ole ostamassa mitään. Itse olin reissussa joka kerran miehen ja lasten kanssa, kaiketi se mies on niin pelottava ettei kukaan uskaltanut tulla väkisin vaatteista repimään:D
Hotellin henkilökunta oli todella ystävällistä ja kun toisella kerralla käytiin moikkaamassa edellisreissun hotellin henkilökuntaa, saatiin tuntuvat alennukset hotellin kaupassa ja hotellinjohtaja järkkäsi meille autonkuljettajan päiväksi käyttöön. Hyviä ruokapaikkoja Alanyassa löytyi useita, kun taas uimaranta(Kleopatra) oli hiukka hankala; huono merenpohja.
Niin ja hotellilta järjestyi lasten sairastuessa kyyditys lääkäriin ja takaisin, joten ei nyt mitenkään huonoa palvelua se.
Marmariksessa myös on tullut käytyä ja ihan hyvä paikka sekin.

Kuki sanoi:
kaiketi se mies on niin pelottava ettei kukaan uskaltanut tulla väkisin vaatteista repimään:D
Samaa ajattelin että jos JJJ:n tai Kahliksen kokoinen ukko kun menee turkkiin, niin tuskin turkinpoika kiskoo häntä väkisin kojuunsa.

Kuullostaa Turkki aika kauhealta paikalta näiden juttujen perusteella... :D Itsekin kyllä olen saanut siellä käyneiltä aikalaisen negatiivista palautetta, ruskettuihan siellä kai ja juhlii jos discoileminen on lähellä sydäntä, mutta siinä taisi ollakin tuon maan anti.

Tehokkaasti kyllä nämä 'mainospuheet' varmaan toimivat ja muutamat ks. maata harkinneet taitavat unohtaa koko paikan, heh heh... :) Itse en ole koskaan käynyt enkä varmaan ole koskaan menossakaan, ei ole jutuista päätellen yhtään tyyliseni paikka.

MissEvilEve sanoi:
Kuullostaa Turkki aika kauhealta paikalta näiden juttujen perusteella... :D Itsekin kyllä olen saanut siellä käyneiltä aikalaisen negatiivista palautetta, ruskettuihan siellä kai ja juhlii jos discoileminen on lähellä sydäntä, mutta siinä taisi ollakin tuon maan anti.

Tehokkaasti kyllä nämä 'mainospuheet' varmaan toimivat ja muutamat ks. maata harkinneet taitavat unohtaa koko paikan, heh heh... :) Itse en ole koskaan käynyt enkä varmaan ole koskaan menossakaan, ei ole jutuista päätellen yhtään tyyliseni paikka.

Jos samaan rahaan saa huomattavasti mukavamman loman niin miksi maksaa skeidasta? :jahas:

Mahatauti:urjo: . Ja missään ei voinu liikkua yksikseen:curs: . Ei edes lähikauppaan, kun oli heti miehiä kiinni. Ja satuttiin vielä samaan hotelliin kun joku saudiprinssi miljoonan vaimonsa kanssa ja olin ainut nainen uima-altaalla kaapua vähäisemmissä vetimissä. En ollu kauaa:jahas:

En mene uudestaan!

Heh, en kyllä ymmärrä miten joku kehua kyseistä maata edes vähän. Kyllä hotellissa oli mukava henkilökunta vain sen takia että potkut tulisi jos alkaisi samaa settiä tekemään kuin nämä karvakädet kaduilla. Lämmintä on ja hyvän rusketuksen saa. Muuta tämä maa ei minulle tarjonnut ja ei tule KOSKAAN enään tarjoamaan.

ja kyllä käy sääliksi niitä nuoria suomalaisia hieman pulleita naisia jotka oikeasti menee halpaan kun aziz lepertelee korvaan. Sitten itketään klamydiaa suomessa.

Hmm.. kokemukseni Marmariksesta: entistä tyttöystävääni iskettiin --> lopettivat kun mulkoili. Ostin hopeasormusta --> kokoa vaihdettiin sopivaan toisesta paikasta --> pienessä känösessä annettiin mikälie hopeanvärinen rinkula. Ruoka on mahtavaa, varsinkin kebab on _täysin_ erilaista kuin suomessa, suosittelen! Bar Street on vierailun arvoinen, tosin yksin ei kannata lähteä. Pullovesi on pakollinen. Kaupoista ostettava vaalea leipä on aivan mahtavaa! Mikälie rannalla oleva "beach club" nimeä en muista on aika hieno paikka, vaikkakin suht kallis. Linnoituksen katolla kannattaa käydä illalla nauttimassa tuoppi ja katsella rannan ja kaupungin valoja. Basaareissa pitää tinkiä ja paljon. Tavara on about puolen arvoista siitä, mitä siitä pyydetään ja kauppiaat odottavat, että tingit. (Hekin yrittävät kusettaa).. Kannattaa liikkua bussilla, halpaa ku mikä. Muuta en just muista.

edit: baarissa tarjotaan popparia:) kivaa vaikkakin yritetään saada janottamaan. Jos hotelli tarjoaa "turkkilaista iltaa" ja matkatoimisto toista, ainakin meillä hotellin ilta oli hanurista. Ruoka kylmää ja loppui kesken. Selitän taas jos muuta muistan.

edit2: osta rannalta karikatyyri (vai mikälie). Harmittaa, etten itse ostanut. Hopea ja nahka on suht halpaa.
(En jaksanut lukea muiden kirjoituksia, sori jos toistan vanhaa)

Miten rahanvaihto kannattaa tehä,jo kotosalla vai paikanpäällä tämän tästä?

Treenikaveri antoi sellasen mielipiteen että on aivan hirveä pikka, joss anaiset raiskataan rannalle ja vedetään turpaan heti jos ies on alle 135 kilonen....

Minä olen ollut turkissa 3 kertaa. Ichmelerissä, Kemerissä ja marmariksessa. Olen todella paljon tykänny joka kerta. Paikka ei ole Thaimaan luksus tasoa joka paikassa, mutta ihmiset on ystävällisiä ja vaikka myyjät on vähän tyrkyttäjiä on niidenkin kanssa aina jalkapallosta puhumalla selvinny. Marmariksen ja iscmelerin välinen rantatie on aivan sika hiuno, samoin kuin Marmariksen venesatama. Ja ihmiset oli ainakin sillon kun men siellä käytiin niin tosi rehellisisä...en tiedä mitä nää EUt on saanu aikaan:hyper: . Rahapussi jäi yhelle penkillä ja kohta tuli pizza enrico perään ja sano että onko tämä teiän kun hän oli siinä ravintolassa tekemässä pihviä niin näki että se jäi teiltä...:rock: Mukava paikka mun mielestä...Voipi tietenkin olla muuttanut kun en ole 4 vuoteen käyny.

2 kertaa olen käynyt Turkissa joista toinen Marmariksessa ja enää en mene vaikka maksettaisi. Istanbulissa voisin joskus käydä mutta noi etelä-turkin kohteet...mielummin lomailen vaikka kontulassa.

Mitäs tuola voi napsia protskupitoisina välipaloina,jos ei oikein 'kunnolla' syömään halua mennä?Löytyykö kaupoista jotain vai täytyykö viedä tonafisut mukana?

itse olen menossa ko. paikkaan tänä huhtikuussa.
kovasti jengillä jakautuu mielipiteet kahtia.
ois kiva tietää, miten pitkiä aikoja sitten jengi on siellä ollut, että onko meno ollu useampi vuosi sitten paskaa ja nyttemmin parantunut, vai toisinpäin?

munkin pitää valitettavasti kantaa korteni kekoon turkin dissaamisessa 2x kertaa olen käynyt, ekan kerran uteliaisuudesta alanyassa joka oli aivan syvältä ja toisen kerran marmariksessa koska en voinut uskoa että turkin kaikki matkakohteet olisivat samanlaisia, mutta ovat ne,kolmatta kertaa en mene,kaikki tässä threadissa kerrotut negatiiviset asiat pitävät paikkansa,sen takia sinne nykyään kait pääseekin niin halvalla.kokemusta on myöskin n.25 eri maasta.kannattaa maksaa mieluummin muutama satku enempi ja lentää vaikka kreikkaan tms välimerelle,vaikka samanlaista meininkiä se on joka puolella etelä-euroopassa mutta kyllä toi turkki jonka suhteessa pahin.

Turkkiin menossa kesällä, mutta mantereelle. Turisti rysät ovat samanlaisia kakkapaikkoja jokapuolella. Turkissa kyllä on sitkeimmät ja vittumaisimmat myyjät. Mutta vain turistirysissä.
Meillä asunto Turkissa, ei missään turistirysässä. Ja pitää sanoa että turkki ei ole sama asia, kuin marmaris tai alanya.
Teille kaikille onnettomille, jotka lähdette johonkin näihin rysäpaikkoihin muistakaa perkeleessä tinkiä. Kaikista hinnoista voi huoletta ottaa 50 pinnaa pois. Sanon tämän vuosien kokemuksella.
Jos esinahkalompakko maksaa myyjän mukaan 100 YTL, niin tarjoa vain 30. Ja maksa maksimissaan 50 YTLää

VITTU ALKO AHISTAA

marmaris <3
10.12.2005 Marmaris - deniz :) i miss you

itse oli marmariksella syyslomallani <3 (: aivan älyttömän ihana paikka :) hotellin väki oli kertakaikkiaan ihania ja varsinki baarimies joka kävi joskus iltaisin minun ja äitipuoleni kanssa ranta discoissa ;) tarjosi mullekki olutta vaikka olen vasta 13 vuotias ;) luuli tosiaanki et olen jo 18 vuotias ;) <3 Sain paljon hyviä tuttvukksia turkkilaisista miehistä erityisesti :DD <3 vaihdettiin numeroita ja osotteita :) ja salaa vanhemmiltani olin tietysti ajamas turkkilaisen miehen kanssa skootterilla ;) <3 ja ikää miehellä oli 22v. :DD ja mä 13 ja että 9 vuotta ikä eroa ;) ei mua ainakaan haittanu :) suosittelen kaikille marmarista !!! :DD joskus sitten isompana taidan jopa muuttaa sinne :DD kulttuuri oli niin ihana ja ihmiset sielä niin auttavaisiakin :DD <33 marmaris best place 4ever <333 jos joku on käynyt marmariksella niin muistatteko baarin Baranin ovimiestä? Deniz? ;) mukava mies ;DD kannattaa tutustua :DD

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom