Tupakoinnin vaikutus cooperiin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pinky
  • Aloitettu Aloitettu
jto sanoi:
onhan perhana varsinaisia älykköjä liikkeellä! kyllä varmasti paranee elämänlaatu ja muu, kun vaan alkaa tuppaan itteensä kaiken maailman sälää. onpahan yhdellä tutulla niinkin hienosti elämänlaatu parantunut nuuskatessa, että pystyy pökkimään sormella silmämunaansa... suun kautta. vaikkei siellä kauheesti hampaitakaan kyl tiellä ole.

lisäksi parin muun tutun elämänlaatu on varmasti vielä hetken parantuvaa, kunnes kuolevat syöpiinsä. toinen ei pysty syömään mitään, kun suussa on nuuskan aiheuttama pingispallon kokonen kasvain.

lisäksi se on tosi miehekästä, kun jotku röökaavat tutut ruikuttaa ku pikkutenavat, ku on röökit loppu. ei tuu elämästä mitää, ei. elämänlaatu laskee hetkellisesti pohjamutiin ja isokin mies vapisee ku vanha mummo prkl. no onneks sitten taas elämänlaatu paranee, kun pääsee kioskin tädiltä kessua ostamaan. ihan itkussa silmin se onnellisuus heidät valtaa. ach! :worship:

... noo... antaa mennä vaan. tarpeeks kun polttelee, niin alkaa ne raudatkin liikkumaan. juujuu, kyllä näin on. kannattaa syklittää käyttöö erikseen perus- ja maksimikausiin... 200kg:n raw-penkkiin vaaditaan sellanen 1½ askia päivässä 5v ajan, joten kyl se siitä...

:wall:

MUAHAHAHAHA :D

Pointtini oli, että miksei nikotiinituotteillakin voisi olla terveyttä parantavia vaikutuksia, kunhan pitää määrät maltillisina. Tästä olisi mukava nähdä jotain tutkimuksia. Alkoholin kohtuukäytöstä niitä on varmasti tehty. Onkohan tupakan?

1-3 tupakkia/nuuskamälliä päivässä on vielä niin pieni määrä, ettei itselläni tule minkäänlaisia vieroitusoireita, vaikka olisin kuukausia ilman. Tiedän, koska mulla oli esim. just syksyllä 3kk tauko, eikä se tuottanut mitään vaikeuksia.

Kessua/nuuskamälliä voisi melkeinpä verrata saunaan. Ei siitä seuraa pahaa oloa, vaikken ottaisikaan, mutta jos otan, niin saan mukavan rentoutuksen. Esimerkiksi päivällisen jälkeen on mukava hiljentyä tässä kaupallisessa ja tekopyhässä maailmassa ja nauttia yksi annos nuuskaa :)

Jos mä vetäisin lasin viiniä päivässä, niin täällä oli jengi sormi perseessä ylistämässä kuinka hienoa ja intellektuellia ja kuinka vittu verenpaine laskee.. IN MY ASS MUTHAFUCKERS!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
vastataan nyt, kun lainattiin:

sun määriä en suurina pidä... recreational use... vois lontoon poika sanoo. puhunpahan vaan kokemuksista, mitä ympärilläni on sattunut. kaverien syöpähommat ei juuri oo kauheen epäkonkreettisia esimerkkejä.

en siis nyt sun käyttöös kritisoi, poltat sitten vaikka kartongin päivässä. aikunen mies (???) karvat ja kaikki. kunhan vaan ärjyn määrätynlaiselle höpöhöpölle, mitä joskus liikkuu noista nautintoaineista ja niiden käytön mahtavuudesta.

mä en juuri sormee omaan takapuoleeni tunge, mutta jos jopa tupakkifirmat ITE on joutuneet laittamaan tekstit askeihin... EHKÄ ne jopa jotain tarkottaa. ja on se kummaa, ettei yhtään keuhko- ja suusyöpätutkimusta oo googlellakaan löytynyt, ennen ku tullaan kommentoimaan. pikkusormee en myöskään pystyssä pidä, mutta viinien bioflavonoideista on tutkimuksia myös julkaistu. sellasiin tutustuminen tuskin tekee kestään kauheen tekopyhää, joten silmät auki vaan.

ellet osaa käyttää asiallisempaa kieltä, en juuri viitsi vaivautua. mä en pohjaa kirjotuksiani juurikaan tällasissa asioissa mutuun, joten se siitä. niin ja jos haluaa olla hurja englantia kirjottaa slangilla, kannattaa se sitten tehdä edes oikein, mitä sitten persuksiinsa haluaakin :)

nojoo. ei tapella. mee röökille vaan. kuten etelä-pohjanmaalla sanotaan: "kukin tekee taloonsa niin leveet räystäät ku haluaa." onpa sitä itekin tullut junnuna polteltua.
:kippis1:

gnut sanoi:
Kessua/nuuskamälliä voisi melkeinpä verrata saunaan.

Ei hyvää päivää. Voisitko jättää ystävällisesti nämä fiksut kommenttisi laukomatta kun niissä ei näytä olevan mitään järkeä. Joku aloittelija ottaa vielä tosissaan...

Jokainen pidemmälle edistynyt ja asioita tutkinut henkilö kyllä tietää näistä faktat miten haitallisia ne ovat.

noo... eiköhän veli gnut hieman provoillu vaan... ite menin kyl lankaan. no, miten vaan, tupakkatuotteiden haitat on kyllä erittäin hyvin dokumentoituja.

Cockton sanoi:
Kaveri polttaa tupakkaa about varmaan askin parissa päivässä ja juoksee maratoneja, muistaakseni jotain 3 h 20 min on ennätys. Se kävi tänään mittauttamassa hapenkulutuskyvyn, on kuukauden polttamatta ja käy mittauttamassa uudestaan. Näin sitä optimoidaan paheita.

Pahoittelut, mutta jotta tämän vituks meneminen ei menis mun unohduksen piikkiin, niin kerrottakoon että eihän siitä tupakoinnin kuukauden tauon pitämisestä tullu sitten lasta eikä paskaa. :rolleyes:

Mulla röökaaminen vaikutti tosi paljon kaikkeen liikkumiseen. Kun parin vuoden aktiivisen kessuttelun jälkeen yritin aloittaa lenkkeilyn niin kyl oli tuskaista, tuli ihan hitonmoisi klimppejä kurkusta ja hengitys kuulosti Darth Vaderilta.
Nyt kun käyttää nuuskaa niin ei vaikuta hirveesti keuhkoihin :D

Enpä ole ikinä mitenkään hirveesti polttanu kuin intissä ja joskus harvakseltaan jaksoissa, enään en sitäkään mutta itellä meni nielu&hengitystiet ihan tukkoon. Sitä sitte oli mukava mennä lenkille kun vähä väliä sai rökiä limaa kurkusta, noh jokainen taplaa tavallaan. 3000m juoksin kun poltin jonkinverran.

Järki käteen taas. 30:set ja alle puhuvat täällä "poltan askin päivässä ja juoksen cooperissa 3000m". Tottakai, nuorena on asiat ihan toisin. Kyllä ne keuhkot vetävät sen hapen vaikka lakanan läpi nuorempana.

Sitten kun 63-vuotias kuolee COPD:hen ja olet itse todistamassa viimeistä vuorokautta vieressä, ei naurata enää yhtään. Itsekin siis olen vielä alle kolmekymppinen ja tuonkin takia olen päättänyt että en polta elämässäni tupakkaa, oli liian raaka kokemus ja näky kun on kyse sukulaisesta.

Nimim. Kolme tupakkaa koko elämässäni polttanut :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom