Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ainostaan BJJ:n ongelma. Johtuu siitä, että lajin kattojärjestö on yritys – mitä enemmän mestaruuksia on jaossa, sitä enemmän kilpailijoita = profit. Muissa kamppailulajeissa divarimestaruuksien voittamisesta ei pidetä melua, koska se on noloa.Onko bjj/grappling ainoa laji jossa on tuo "ongelma"? Onko judossa tai muussa vyöarvourheilussa samanlaista juttua? En ainakaan ole kuullut, että olisi tullut samanlaista porua kun joku sinivyö kutsuu itseään maailmanmestariksi.
Itellä ei oo näyttää mainintaa intin mestarina kun vähän siellä taktikoivat , mutta muistavat ite paljon pidempään keissin kun listojen mukaan olin ainut kilpaurheilija 86+(joka oli intin hevari), voitin prikaatinmestaruuden, ja kiellettiin treenivapaat & osallistuminen pääkisoihin.Ainostaan BJJ:n ongelma. Johtuu siitä, että lajin kattojärjestö on yritys – mitä enemmän mestaruuksia on jaossa, sitä enemmän kilpailijoita = profit. Muissa kamppailulajeissa divarimestaruuksien voittamisesta ei pidetä melua, koska se on noloa.
T: Nyrkkeilyn ns. B-SM-kisojen (alle x-määrä otteluja) mestari 2004 tms.
Voi hyvin ollakin, mutta niiden voittajat tuskin tituleeraavat itseään Judon Suomen mestareiksi?Eikös judossakin ole alempivöisten sm kisat?
Kuullu käytettävän valmentajien suusta termiä alempienvöiden suomenmestari. En mä nää ongelmaa tossa bjj:n puolella jos muistaa vaan kertoa, että valkovöiden suomenmestari eikä käytä bjj suomenmestaria.Voi hyvin ollakin, mutta niiden voittajat tuskin tituleeraavat itseään Judon Suomen mestareiksi?
Kuullu käytettävän valmentajien suusta termiä alempienvöiden suomenmestari. En mä nää ongelmaa tossa bjj:n puolella jos muistaa vaan kertoa, että valkovöiden suomenmestari eikä käytä bjj suomenmestaria.
En kyllä näe mitään syytä miks ei vois olla alempivöiden suomenmestaruus jos kisataan mestaruudesta muita alempivöisiä suomalaisia vastaan
Ei BJJ:ssä kovin usein mainitä mitään vyöarvoja tai ikäluokkia, kun mestaruuksista puhutaan. Ja vaikka joskus niin tehtäisiinkin, niin tavikset eivät tajua eroa BJJ:n hippohiihtomestareiden ja muiden kamppailulajien oikeiden mestareiden välillä.Kuullu käytettävän valmentajien suusta termiä alempienvöiden suomenmestari. En mä nää ongelmaa tossa bjj:n puolella jos muistaa vaan kertoa, että valkovöiden suomenmestari eikä käytä bjj suomenmestaria.
Nyt kannattaa tarkistaa mitä Suomen mestaruus tarkoittaa.En kyllä näe mitään syytä miks ei vois olla alempivöiden suomenmestaruus jos kisataan mestaruudesta muita alempivöisiä suomalaisia vastaan
Simolalla on ADCC pro sarjan EM hopea muutaman vuoden takaa. ADCC lukkopainissa on miehillä viisi painoluokkaa ja kultamitalilla olisi päässyt edustamaan Suomea MM kilpailuihin. K yllä Tuomas on ihan oikeasti Eurooppalasita huipputasoa lukkopainissa. Ei sarjansa paras eikä ehkä tällä hetkellä top5 (toivon olevani väärässä ja Simola voittaa seuraavat EM kilpailut) mutta Euroopan huippuja. Ei maailmanlaajuista huippua vielä ainakaan, mutta ei huono eikä edes keskinkertainen.Mitkä on simolan saavutukset ja miten kovia suorituksia ne on?
En siis tiedä lukkopainikilpailuista juurikaan, eikös niillä ole painoluokkien päälle sata eri kategoriaa tyyliin värivyöt, seniorit, juniorit, puvulla ja ilman, alemmat vyöt, mustat vyöt jne jne.
Mikä on arvostetuin mitali?
Itse ainakin ihan reippaasti olen aina ihmisiä kätellessä mainostanut olevani judon Suomenmestari.Eikös judossakin ole alempivöisten sm kisat?
Simolalla on ADCC pro sarjan EM hopea muutaman vuoden takaa. ADCC lukkopainissa on miehillä viisi painoluokkaa ja kultamitalilla olisi päässyt edustamaan Suomea MM kilpailuihin. Kyllä Tuomas on ihan oikeasti Eurooppalasita huipputasoa lukkopainissa. Ei sarjansa paras eikä ehkä tällä hetkellä top5 (toivon olevani väärässä ja Simola voittaa seuraavat EM kilpailut) mutta Euroopan huippuja. Ei maailmanlaajuista huippua vielä ainakaan, mutta ei huono eikä keskinkertainen.