Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onnea Tumelle koko kevään suorituksista, kovaa on lihasmassan työstäminen, ei voi kuin nostaa hattua!
Kysymyksenä esittäisin että onko siula Tume jotakin todettua ongelmaa jonkin selkärangan osan kanssa, kun asento tuntuu kiertyvän vasemmalle lähes koko ajan. Ei paitsi poseissa, vaan mitä olen muuta videomatskuakin katsonut, niin silmiinpistävää virheasentoa esiintyy lähes koko ajan mm. kävellessä. Jäi mietityttämään, onko tuohon ongelmaan koetettu etsiä ensinnäkin selkeää syytä ja toiseksi toimenpiteitä, jolla ongelmaa voisi lieventää?
Tää on hyvä huomio ja oon iteki alkanut tuota miettimään... Ryhtivirhettähän mulla kokoajan korjataan kiropraktikon toimesta, mutta meneee poseerauksetkin erityishuomion alle

Näissä asioissa oikeasti pätevä fyssari ( joita todella on harvassa) ovat kullanarvoisia. Jäin miettimään, että onko siula koskaan mitattu raajojen pituutta, yksi ongelma joka johtaa asentovirheisiin on myös se, että toinen jalka voi olla erimittainen?Näin ajattelinkin että asia on varmasti osaltasi tiedostettu. Sen verran kommentoisin, että syy asentovirheeseen saattaa olla hyvinkin simppeli, kuten huono liikkuvuus rintarangassa tai lihaskireys lantion ja reisien seudulla (klassiset ongelmakohdat lonkankoukistajat, takareidet, pakarat). Omakohtaista kokemusta vähän vastaavasta ongelmasta ja pätevällä fyssarilla löytyi ensinnäkin se syy oireiluun, joka oli todella pieni ongelma, ja jonka löytyminen ja ymmärtäminen helpotti todella paljon asian korjaamista. Nyt tilanne on huomattavasti parempi kun osaa tehdä säännöllisesti ne oikeat toimenpiteet oireiden ennaltaehkäisyyn: näitä ovat vain keppijumppa ja venyttely
Lääkärille jos olisin mennyt, niin tod. näk. lääkitys, magneettikuva ja leikkausNäissä asioissa oikeasti pätevä fyssari ( joita todella on harvassa) ovat kullanarvoisia. Jäin miettimään, että onko siula koskaan mitattu raajojen pituutta, yksi ongelma joka johtaa asentovirheisiin on myös se, että toinen jalka voi olla erimittainen?
Iltalehti kirjotellu meidän eilisestä mediahässäkästä. Ja parastahan näissä ei ole itse tuo juttu, vaan kommentointikenttä:hyvä:
![]()
Tämä mies haluaa testata rajojaan puhtaana urheilijana - yksi leuka mielettömällä painolla!
. Itellekin ekat roinaepäilyt tuli jo 15-16 vuotiaana tai toinen oli jopa lääkäriltä ihan kysymyksenä: "käytätkö hormooneja?" -tyylinen kysymys. Treenit alkoi jo 10 vuotiaana, eikä vielekään osaa lopettaa
Yllättävän monelle se on vaikea ymmärtää tai hyväksyä, että jotkut saavuttaa koviakin kuntoja natuna, varsinkin kun on sinun tasoinen urheilija kyseessä. Itsekin joskus Classikissa kisailua olen harkinnut, mutta se juna taisi multa jo mennä :("On toi ainaki nappei syöny... ei salilla tollaiseksi tule..."
Ja "markku" vetänyt 20 leukaa ilman harjoittelua, joten se tekee Tukin suorituksesta heikon. Hienoa antia taas![]()
Herralla oikealla kyllä oli paras selkä.Onnittelut täältä myös.
[![]()
Kyllä omaan silmään natun ja roinarin erottaa aika helposti. Ainakin selvissä tapauksissa, sitten on tietenkin niitä rajatapauksia mistä ehkä vaikeampi. Roinareilla kun tahtoo kasvaa ne lihakset myös, joita ei edes niin treenata esimerkiksi pää alkaa muuttua pikkuhiljaa palloksi.
Kyllä omaan silmään natun ja roinarin erottaa aika helposti. Ainakin selvissä tapauksissa
Ahhahaha, ei jumalauta mikä kommentti :D :Desimerkiksi pää alkaa muuttua pikkuhiljaa palloksi.