CBB Tuomas Kuronen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
blogissa tarinaa uudesta aluevaltauksesta + reenihommeleita.... Tuukan ketjussa jo huudeltiin, että lahjat ei riitä Body hommiin, niin kokeillaan jotain muuta, ellei nää foorumin spesialistit sitten kerro mulle miten pitää treenata ja syödä jotta pärjää, buahahahahahahaaa :hyvä:

Arskan G6 tai SS ja 500+kcal/pvä, niin rupee suhunkin liha tarttumaan! Tosin tolla yli 30bmi:llä suosittelen aerobista treeniä kunnes olet normaalipainoinen etkä läski sika.

Oot varmaan jo kertonut monet kerrat, mutta mitä suunnitelmia tällä hetkellä on kisaamisen suhteen? Kisaatko vielä tänä vuonna suomessa? Vai onko nyt pidempi massakausi päällä?

Oot varmaan jo kertonut monet kerrat, mutta mitä suunnitelmia tällä hetkellä on kisaamisen suhteen? Kisaatko vielä tänä vuonna suomessa? Vai onko nyt pidempi massakausi päällä?

CBB kisojen suhteen ajatus on, että lavalle noustaan seuraavan kerran 2015 keväällä. Kunto on edelleen melko siisti ja syksylläkin olis voinu kilpailla, mut toisaalta dieetti venyis kohtuuttoman pitkäks, koska päätavoite olis kuitenkin MM-kisoissa, jotka on Marraskuun puolivälissä. Ja menolippu sinne pitäis kuitenki lunastaa jo SM- tai PM-kisoista. Nyt on tarkoitus ottaa hyvä massakausi ja koittaa kehittyä heikkojen osa-alueiden suhteen. Tällee "nuorella" iällä pitää koittaa noi massat hankkia, kun hormonitasot on vielä tapissaan. Kilpailla kerkee, vanhemmalla iällä vaikka joka vuosi! Ottais vaikka tavotteeks ton Ott Kiivikaksen kisailumäärän, joka EM-kisojen myötä on tasan 100 :)

Lisää mainoskuvausten satoa

102450d1374837066-2.jpg.html

Mistä tää innostus kamppailulajeihin?:) ja pitääkös tässä kohta huolestua näkyykö enää lavalla ollenkaa vai ihan vaa tatamin puolella?!:o

Mistä tää innostus kamppailulajeihin?:) ja pitääkös tässä kohta huolestua näkyykö enää lavalla ollenkaa vai ihan vaa tatamin puolella?!:o

Kamppailulajit on aina kiinnostanu, mut en oo koskaan saanu vietyä itseäni niihin treeneihin. Isoveli harrasti aikoinaan Thainyrkkeilyä ja hommas himaan säkit sun muut vermeet. Siinä sivussa tuli sit iteki paukuteltua ja potkittua. Nyt työharjottelupaikan myötä kamppailusali on saman katon alla kuin kuntosalikin, niin pitihän se mennä kokeilemaan. Diettitreenien (mäkijuoksut, crossfitit sun muut intervallit) myötä liikkuvuus ja aerobinen kunto pysyny hyvällä tasolla, ni oli aika helppo lähtee alottelemaan koviakin treenejä tatamin puolella.

Nyt oon hurahtanu ihan täysin tohon kamppailu puoleen ja katellaan mitä siitä tulee. Jos paikat pysyy ehjänä ja kehitysstä tulee, matsin otan jossain vaiheessa varmasti :hyper: Mä en osaa vaan "harrastella" pakko olla tavotteita. Edelleen käyn hoitamassa normisti myös noi salitreenit, joita tulee tommonen 4-5 per viikko. Blogista voi käydä luskelemassa tarkemmin...

Se oli vähän ku siitä Keiju -mainoksesta, eli rasvaa väliin ja kiukulla ylös :) Olihan noi aivan liian pienet, isojalkaiselle tää on hyvä malli:
37ec9e664fbbf5062aeb96cfa9e01bdd.jpg

Ainaki mun jalkoihin sopii ja on edelleen käytössä.

Varsinkin kun kuva on aseteltu miten on, niin tossa ei vaan VOI olla kiinnittämättä ensimmäisenä huomiota noihin tisseihin :D

Olen aika pihalla showpainista :D

Mitkäs kisat aattelit Tume seuraavaks voittaa?

kaukaaisena haaveena olis, et kävis kokeilemas kamppailupuolta.... thainyrkkeily, vapari...? Katotaan miten treenit menee ja onko musta siihen. Tottakai cbb kisat on tähtäimessä myös, mutta ne menee tuonne 2015 vuoden puolelle..

Back
Ylös Bottom