Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Se että valmentajan oma liikkeen sulavuus on mallia rautakanki ei liity tähän asiaan mielestäni mitenkään
Olet varmasti todella pätevä kaveri mitä kireyteen ja kisakunnon saavuttamiseen tulee, mutta sellainen mutu-tuntuma on, että ei tuota poseerausta pysty opettamaan, ellei siinä itse ole oikeasti hyvä.
Olet varmasti todella pätevä kaveri mitä kireyteen ja kisakunnon saavuttamiseen tulee, mutta sellainen mutu-tuntuma on, että ei tuota poseerausta pysty opettamaan, ellei siinä itse ole oikeasti hyvä.

...siinä kohtaa kun vapari näyttää enemmän tanssilta kuin kehorakennukselta niin ainakin minun mielestäni siinä mennään jo metsään. Kroppaa ja tietyissä määrin persoonaa siinä kuulu esille tuoda eikä mitään muuveja ja moonwalkkia![]()
Tässä ollaan täysin samaa mieltä! En itsekkään toivoisi kenenkään esittävän esim: Ripaskaa lavalla kalinkan tahtiin :D Kaikille ei muutenkaan sovi mitkään erikoiset liikkeet. Poseeraukset pitäisi olla juuri omalle keholle sopivia ja niin, että se kilpailijan persoonallisuuskin tulee juuri esiin, kuten totesitkin.
Ei ehkä ripaskaa tai valssia, mutta mielestäni lavalla liikkumisen pitäisi olla sulavaa ja energistä, sekä posejen napsahtaa kohdalleen varmasti ja terävästi. Omaan silmään Tuomaksen liikkeet näyttävät valitettavasti melko tönköiltä ja epävarmoilta. Toivottavasti siihen on tulossa parannusta.
tää on taas niitä kuuluisia aiheita mihin on helppo huudella neuvoja sivusta, mut jokainen lavalla käynyt tietää, et hyvinki suunniteltu vapari voi mennä vituiks ihan vaan jännityksen takii. Vaik olis kuinka sulava liikkeinen ja ns. luonnostaan ulospäinsuuntautunut. Uikkareissa tuhatpäisen yleisön edessä on kuitenki jonkinmoinen haaste...

Kyllä Kuronen ihan selvästi keskivertoa parempi poseeraaja on, mutta jos meinaa Overall-tittelin voittaa niissä kisoissa missä Hulkki on mukana, niin poseerauksen pitäisi olla aika Hulkkimaista. ;)
Ja koska tämä Tumen ketju on niin hänestä todettakoon että eipä minulla nykyään hänen esiintymisestään ole kuin hyvää sanottavaa. Kyllä asentoja hänenkin kanssaan alkuun sai vääntää ;) Nykyään kisakokemus näkyy jo varmuutena esiintymisessä kokonaisuutena. Ja mitä vapareihin tulee niin hyvää perusbodausta ne ovat... siinä kohtaa kun vapari näyttää enemmän tanssilta kuin kehorakennukselta niin ainakin minun mielestäni siinä mennään jo metsään. Kroppaa ja tietyissä määrin persoonaa siinä kuulu esille tuoda eikä mitään muuveja ja moonwalkkia![]()
Sorry Tuomakselle vähän offtopicista, mutta pakko vähän kommentoida, kun MT näin selkeästi tämän asian esiin otti. Itse olen vapareihin halunnut ottaa mukaan sellaisia elementtejä, jotka uppoaa yleisöön, sellaiseenkin yleisöön jossa kaikki eivät vannoutuneita body-faneja ole. Pakolliset poseeraukset ja kunnollinen kireys riittää tuomareille, niin saavat kisaajat paperilla järjestykseen. Vapari on yleisölle, näin itse ajattelen.
Mr Sensein tekemisiä valmennuksen saralla arvostan suuresti ja myös kilpailijana. Kerran on kohdattu ja MT johtaa 1-0.:D
- Mr moonwalk -
Itse olen vapareihin halunnut ottaa mukaan sellaisia elementtejä, jotka uppoaa yleisöön, sellaiseenkin yleisöön jossa kaikki eivät vannoutuneita body-faneja ole. Pakolliset poseeraukset ja kunnollinen kireys riittää tuomareille, niin saavat kisaajat paperilla järjestykseen. Vapari on yleisölle, näin itse ajattelen.