Tuoksukynttilät

Mistä saisi oikein viimeisen päälle hienoja ja näyttäviä tuoksukynttilöitä? Vaikkapa käsintehtyjä? Netistä olen jotain katellut, mutta ei ole vielä natsannut. Hinnalla ei käytännössä hirveesti väliä, kunhan ei vaan kullasta ole veistetty. Tarkoitus olisi joululahjaksi hankkia, eikä nämä anttilan ilmeettömät tuoksukynttilät oikein täytä tarkoitusta..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
puttipaja valmistaa lahjaksi sopivia kynttilöitä, helsingissä jälleenmyyjiä ovat:

Ilves Interiööri
09 - 671 446
Lahjaliike Carlina
09 - 481 466
Lampukka
09 - 135 5024
ja mokolla on pieni liike jumbon uudella puolella-siellä on myös lahjatavaraliike mistä voisi kynttilöitä löytyä

Vantaalla Tikkurilassa, Tikkurissa on myös myymälä, siis Puttipajan kynttilöitä sun muuta.

Oliskos jollain suositella jotain tuoksukynttilää joka oikeasti poltettaessa levittää sitä tuoksua ympäristöön. Noihin puttipajan "tuoksu"kynttilöihin olin erittäin pettynyt kun tässä joskus ostin niitä kotiin. Tuoksuvat kyllä kun nenän työntää kiinni sammuneena olevaan kynttilään, mutta poltettaessa ei minkäänlaista hyötyä.

Minä taas jouduin viemään Puttipajan suklaakynttilän partsille kun tuli niin hullu hedari siitä, tuoksui vaikkei polttanutkaan ja kun kerran poltin se haju leijui täällä varmaan viikon. Partsilla siitä valui kaikki ruskea pöydälle ja jäljelle jäi vihreä, edelleen haiseva kynttilä.

Liekö noilla jotain eroja sitten, että minköä tuoksuisen ostaa. Mulle nyt tulee päänsärky kaikista mummohajuvesistä yms jutuista muutenkin, eli ehkä en ole luotettava lähde.

Tilasin äsken tuolta pari kynttilää. Löytyy myös suomenkieliset sivut.
www.rainbowcandles-suomi.com
Kalliita nuo ovat tavallisiin verrattuna mutta on kiva nähdä äidin ilme kun jouluna tuon sytyttää.

Jos jotakuta joskus pyydetään Party-Liten esittelyyn, niin kannattaa mennä jos kerran tuoksukynttilöistä tykkää.
Minä retkahdin niihin enkä muita haluaisi enää polttaakaan.
Niitä myydään vain kotimyynnissä, eivät ole kauhean halpoja. Esim. tuikku-votiivit 12 kpl maksaa muistaakseni 8 €.
Ne ovat kuitenkin sellaisia ylellisiä poltettavia ja tuoksut ovat hienostuneita.
Meikäläisellä on krooninen migreeni, joka ärtyy pahaksi hajuista. Näistä ei ole tullut mitään oireita.
Tuoksuja on vaikka mimmoisia. Itse tykkään mm. metsän, meren, maalaisomenan, kielon, ruusun ja mustikan tuoksuista. Vaihtoehtoja on kymmeniä.

www.partylite.fi

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom