Tuntematon numero-> selvitys?

Eli soitellut mulle joku viime päivinä useampaan kertaan tuntemattomasta numerosta. Tänään sitten ehdin vastaamaan ja sanoin nimeni ja sitten oli hetki hiljaista ja kuului jtn ulkomaalaista puhetta. Olin sellaisessa paikassa etten todellakaan voinut alkaa säätämään jonkun tuollaisen kanssa niin pistin tylysti luurin kiinni. Nyt jäi askarruttamaan, että kuka tuo on ja mistä lie saanut nroni kun se on salainen. Miten voidaan selvittää tuntemattoman numeron alkuperä? Onko mitään keinoa?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eli soitellut mulle joku viime päivinä useampaan kertaan tuntemattomasta numerosta. Tänään sitten ehdin vastaamaan ja sanoin nimeni ja sitten oli hetki hiljaista ja kuului jtn ulkomaalaista puhetta. Olin sellaisessa paikassa etten todellakaan voinut alkaa säätämään jonkun tuollaisen kanssa niin pistin tylysti luurin kiinni. Nyt jäi askarruttamaan, että kuka tuo on ja mistä lie saanut nroni kun se on salainen. Miten voidaan selvittää tuntemattoman numeron alkuperä? Onko mitään keinoa?

Kenties jonkun vanha numero käytössä, ja nyt varmaan tajusivat ettet ole ketä tavoittelevat.

Jos oikeasti rupee häiritsemään, voit yrittää operaattorien kautta pyytää estoa "tuntemattomalle numerolle joka on soittanut tähän ja tähän aikaan" ja blockaus osuu ehkä oikeaan liittymään.

Mulle tuli joku aika sitten kanssa noita. Jotain Aasian sijoitusrahastoja kauppasivat. Muutaman kerran kuuntelin lorut läpi ihan sen takia että saavat ittellen laskua aikaiseksi. Sen jälkeen totesin "not interested" ja punaista perään. Kolmannella tahi neljännellä kerralla vihdoin ymmärsivät että ei tuo ehkä aidosti ole kiinnostunut. Sen jälkeen ei ole tullut soittoja.

Kenties jonkun vanha numero käytössä, ja nyt varmaan tajusivat ettet ole ketä tavoittelevat.

Jos oikeasti rupee häiritsemään, voit yrittää operaattorien kautta pyytää estoa "tuntemattomalle numerolle joka on soittanut tähän ja tähän aikaan" ja blockaus osuu ehkä oikeaan liittymään.

No miksi näin kun siis haluaisin tietää kuka hitto se on joka mulle soittelee, sitten vasta torjutaan jos halua riittää. NYt siitä ei ole enää kuulunut mitään kun luurin löin korvaan. Ihmetyttää vain tosiaan kuka se voi olla kun salainen numero enkä numeroa pahemmin jakele mihinkään lomakkeisiin netissä.

Ihmetyttää vain tosiaan kuka se voi olla kun salainen numero enkä numeroa pahemmin jakele mihinkään lomakkeisiin netissä.
Jos soittaja arpoo sattumanvaraisia numeroyhdistelmiä kokeillakseen, että tärppääkö. :D

Ei se numeron salaisuus mitään takaa, etteikö siihen joku voisi vahingossa soittaa.

No miksi näin kun siis haluaisin tietää kuka hitto se on joka mulle soittelee, sitten vasta torjutaan jos halua riittää. NYt siitä ei ole enää kuulunut mitään kun luurin löin korvaan. Ihmetyttää vain tosiaan kuka se voi olla kun salainen numero enkä numeroa pahemmin jakele mihinkään lomakkeisiin netissä.

No siksi noin, että et sinä haluamaasikaan saa :) Eli salainen numero on salainen numero, kunnes viranomaiset puuttuvat asiaan. Jos eivät enää soittele, väliäkö tuolla.

Eipä sillä sinänsä väliä, oon vaan niin pikkutarkka ihminen et pakko saada varmuus kaikesta.
Kuitenkin joku miljoonavoitto odottaa jostain kisasta ulkomailta mua ja löin luurin korvaan :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom