Tunnustettavaa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tune
  • Aloitettu Aloitettu
Tunnustuksien luola

Tässä yksi ilta paskalla käydessäni hätä oli kova, mutta mitään ei tullut ulos. Puolisen tuntia ähellettyäni tilanne alkoi muuttua aika tuskalliseksi, ja lopulta kaivoin pökäleet sormin ulos suolestani. Kummallisinta oli, että koin tämän jollain tapaa kiihottavana. Olen nainen.:urjo:

Nähtyäni Truman shown, olin varma että minua kuvataan. Luulin niin todella kauan! Onneksi se meni lopulta ohi....:lol2:

Pari vuotta sitten harrastin seksuaalisia juttuja naisen kanssa festareilla. Minua vitutti suunnattomasti, kun muija aktin aikana kimitti ärsyttävällä äänellä: .."Apina,apina,apina..." Teki mieli hakata se variksenpelätin! En ole omasta mielestäni mikään APINA!:lol2:

Huhtamo sanoi:
Tässä yksi ilta paskalla käydessäni hätä oli kova, mutta mitään ei tullut ulos. Puolisen tuntia ähellettyäni tilanne alkoi muuttua aika tuskalliseksi, ja lopulta kaivoin pökäleet sormin ulos suolestani. Kummallisinta oli, että koin tämän jollain tapaa kiihottavana. Olen nainen.:urjo:

Ei kiitos näitä... Yäk!

Itse joudun tunnustamaan että omistan Kake Randelinin parhaat cd:n ja katselevani silloin tällöin Olipa kerran elämä videoita...:nolo:

~Voimariini ~ sanoi:
Tuolla www.city.fi/rippituoli on hyvä tunnutus: "Kokeilin kerran teininä postimyynnistä tilaamiani geishakuulia. Laitoin kuulat mopolla ajaessani sisääni ja kuoppaisella tiellä sain niin monta orgasmia että ajoin mopolla ojaan."
:lol2:

LOL!!! Total REPS!!! -:hyper::D
Taas kerran, älä lue pakkista koulun koneella kesken tunnin...:nolo:

Huhtamo sanoi:
Pari vuotta sitten harrastin seksuaalisia juttuja naisen kanssa festareilla. Minua vitutti suunnattomasti, kun muija aktin aikana kimitti ärsyttävällä äänellä: .."Apina,apina,apina..." Teki mieli hakata se variksenpelätin! En ole omasta mielestäni mikään APINA!:lol2:
:confused: WTF!?

Back
Ylös Bottom