Tunnetko kotikaupunkisi

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei se ole rautatieaseman puolelta, ei siellä päinkään... Prkle!!!

Oululaisille. Välivainion K-raudalta kun lähtee pyöräilemään Laanilaan päin niin siinä on juurikin kaksi siltaa ja pyörätie, risteyksestä pääsee Tuiraan jos kääntyy tuolta siltojen välistä, alhaalta oikealle. Mä olen kuukauden syömättä karkkia jos ei ole sama paikka! Tuosta kuvasta jos kattois oikealla ja näkis kasvien taa, siellä olisi Itä-Tuira, vasemmalla alhaalla oleva tie vaihtuu liikennevalojen jälkeen Kuusamontieksi, saman tien varrella on sillan jälkeen näkyvissä huoltao. ON, se, ihan varmasti on!!!! Nyt ahistaa niin tää pätemisen tarve, että mä käynkohta ajelemassa ja otan kuvan siitä...

No tossa siis?

Liitteet

• sillat.jpg
    sillat.jpg
    72,3 KB · Katsottu: 452
Rauhotu jo :D

Vois käydä luistelees tuollapäin keväämmällä. Onko tuolla millanen asfaltti?

Onko muilla arvailukuvia lisää? Itellä kuva-dvd:t jossain mistä vois löytyykki, mutta en jaksa kaivaa.

:nolo: Mä olen niin harvoin 100% varma, että pakko alkaa meuhkaamaan "minä tiedän, minä tiedän". Tuiran puolella on aika huonot asfaltit, mutta Kuusamontien varrella oli ainakin viime kesän alussa vielä huonommat... Ei niinkään koloja vaan sitä halkeillutta asfalttia, pyöräillessä ei haittaa, mutta luistellessa saattaa haitata. Se tie mikä kiertää Laanilan kautta lähes rantaa pitkin oli ihan ok kunnossa, ei toki täysin sileä, mutta parempi kuin moni muu.

1. Raatinsaari?
2. Jostain hupisaaren perältä?
3. No kuvassa on toivonniemi ja raatin kenttää, eli merikosken silloilta itäänpäin... Jostaki sieltä rannalta kuvattu.

Nyt tais kyllä mennä kaikki huti. Ensimmäisestä vastauksesta ei ole kyllä mitään hajua mitä meinaat. Nämä on kuitenkin oletettavasti paikkoja mistä olette menneet tai missä käyneet.

Ok, no antaa muitten koittaa. Tiedän kyllä viimeisen varmasti, mutta niin tietää kaikki oululaiset. 2 muuta on kyllä outoja. Raatinsaari on siis tuo saari, jossa kolmoskuvat urheilukentän lamput näkyy.

Kolmas kuva on otettu Ainolanpuistosta Toivoniemen suuntaan, siinä on tossa vieressä grillikeko ja taitaapi olla pari tukista valettua penkkiäkin. Itseasiassa olen asunut tossa kuvassa näkyvässä harmaassa talossa Toivoniemessä.

EDIT: tai no en ole varma lasketaanko tuota vielä ainolanpuistoksi, enihau se on tossa vieressä.

Kolmas kuva on otettu Ainolanpuistosta Toivoniemen suuntaan, siinä on tossa vieressä grillikeko ja taitaapi olla pari tukista valettua penkkiäkin. Itseasiassa olen asunut tossa kuvassa näkyvässä harmaassa talossa Toivoniemessä.

EDIT: tai no en ole varma lasketaanko tuota vielä ainolanpuistoksi, enihau se on tossa vieressä.
Kyllä siinä rannassa oli pari penkkiä:kippis1:.

No jatkan nyt yhden edellisen kuvan tietäneenä settiä. Paikka on Turku. Ne jotka tietää jostain syystä niin ei saa vastata. Ei nyt muualtakaan kuvaa löytynyt :dance2:

Suositut

Back
Ylös Bottom