Tummennukset/kalvot autoon

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja cisco
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Missä ootte laitattanut ja onko jälki ollut hyvää. Mitkä kalvot/valmistaja?
Tampereella auto pitäisi jonnekkin viedä, mutta minne?
Mitä hintaa joutuu maksamaan viiden ikkunan kalvottamisesta?

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
cisco sanoi:
Missä ootte laitattanut ja onko jälki ollut hyvää. Mitkä kalvot/valmistaja?
Tampereella auto pitäisi jonnekkin viedä, mutta minne?
Mitä hintaa joutuu maksamaan viiden ikkunan kalvottamisesta?

Laita ite nii saat just niin hyvin ku haluat... Ei muuten ole loppupeleissä edes kovin vaikeaa toi kalvojen laitto..

sen jos hyvin haluaa, ni joutuu säätään semmosen ikkunanpyyhkimen, ja veden kaa. vissii saippuavettä kannatti käyttää. toki sen pystyy muutenki, mut näin se väliinjäävä alipaine pitää sen hyvin paikallaan. eikä jää viiruja. tai kublia

kiwi^ sanoi:
sen jos hyvin haluaa, ni joutuu säätään semmosen ikkunanpyyhkimen, ja veden kaa. vissii saippuavettä kannatti käyttää. toki sen pystyy muutenki, mut näin se väliinjäävä alipaine pitää sen hyvin paikallaan. eikä jää viiruja. tai kublia

Kyllä sen saippuaveden ja pyyhkijän kans joutuu säätää jos aikoo ollenkaan saada ne kalvot ikkunaan... Ei nääs onnistu ilman...

hmm, miten ei pääse? semmonen, missä on "joustava" se lastaosa, ei mikään vakio-ikkunanpyyhin. hieman tuulilasinpyyhkijän tekniikkaa mukaileva ;)

edit. enkä kyllä tähänasti ole nähnyt ainoatakaan ikkunaa mihin ei voisi laittaa. varmasti pieniin ja äärimmäisen kaareviin ikkunoihin vaikea, muttei suinkaan mahdoton

kiwi^ sanoi:
hmm, miten ei pääse? semmonen, missä on "joustava" se lastaosa, ei mikään vakio-ikkunanpyyhin. hieman tuulilasinpyyhkijän tekniikkaa mukaileva ;)

edit. enkä kyllä tähänasti ole nähnyt ainoatakaan ikkunaa mihin ei voisi laittaa. varmasti pieniin ja äärimmäisen kaareviin ikkunoihin vaikea, muttei suinkaan mahdoton

Yleensä kaareviin laseihin laitetaan noin 10-20 sentin suikaleina kalvo...

Zone-sarja -42%
mut saako sitä kalvoo laitettuu suikaleina ilman liitoskohtien näkymistä? ite esim relluja nähny missä (toosi) kaarevat lasit, ja silti iha tasana se kalvo. eikä läpikattomallakaa näy mitään

kiwi^ sanoi:
mut saako sitä kalvoo laitettuu suikaleina ilman liitoskohtien näkymistä? ite esim relluja nähny missä (toosi) kaarevat lasit, ja silti iha tasana se kalvo. eikä läpikattomallakaa näy mitään
Mitä nyt olen nähnyt kun ammattilaiset noita laittavat, niin ei ole helppoa touhua niillekään tosi kaarevaan ikkunaan kalvon laittaminen. Sitä kalvoa joutuu leikkaamaan ja kuumailmapuhaltimella sulattelemaan, että saa "taipumaan" haluttuun kaarevuuteen.

Rauta Reiska sanoi:
Yleensä kaareviin laseihin laitetaan noin 10-20 sentin suikaleina kalvo...

Just noin. Eikun siis tossa erottuu amatööri ja ammattilainen. Tein ite säästin. Ammattilainen pistää ton 1 kappaleesta kuumentamalla ja oikeesti se jälki on nykyautoissa(kaarevia lähes kaikki lasit) hiukan erimaata. Eli jos n.250euroa ei ole merkittävä osa auton kokonaishinnasta vie ammattilaiselle. Ammattilainen löytyy esim. tmi Lustig. Tekee ympäri maata noita hommia.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
olen nähnyt muutaman tämän tmi lustig firman tummenksia ja oli kyllä niin hyvin tehty että itse en ainakaan harkitse muuta tarpeen tullessa.

Yksi paikka on Mainos Hietala Sammonkadulla. Siellä laitatin takasivuikkunat, kun ajattelin että en niihin avattaviin saa niin hyvin että pysyis. 100-250€ riippuen ikkunoiden määrästä.

wiquel sanoi:
Yksi paikka on Mainos Hietala Sammonkadulla. Siellä laitatin takasivuikkunat, kun ajattelin että en niihin avattaviin saa niin hyvin että pysyis. 100-250€ riippuen ikkunoiden määrästä.

Laitoin tuossa paikassa autooni tummennukset 3 vuotta sitten. Tummennuksiin ei ole tullut mitään sanomisia tänä aikana ja takuutahan on vielä jäljellä 2 vuotta.

Maksoi 200e ja tummennettavia laseja oli takalasi, takaovet, sekä kaksi pientä takalasia hattuhyllyn sivuilla.

En olisi kyllä viitsinyt itse vaivautua laittamaan säästääkseni alle 200e, koska varmaan olivat vittumaisia laittaa ja sitten lopputulos olisi ollut taatusti huonompi. Tummennan tästä lähin aina liikkeessää ehdottomasti.

Siitä en tiedä onko tuo kallis vai halpa paikka kun en jaksanut kysellä muualta...

Samaa mieltä olen majavan kanssa. Liikkeessä teetetty ehdottomasti, tökeröitä itsetehtyjä näkee usein eli ei se ihan helppoa näytä olevan itse laittaa. Tietysti liikkeessä tulee hyvää jälkeä ja laskua ei makseta ennen kuin laatu tyydyttää, näin ainakin itse tekisin.

Masse Majava sanoi:
Just noin. Eikun siis tossa erottuu amatööri ja ammattilainen. Tein ite säästin. Ammattilainen pistää ton 1 kappaleesta kuumentamalla ja oikeesti se jälki on nykyautoissa(kaarevia lähes kaikki lasit) hiukan erimaata. Eli jos n.250euroa ei ole merkittävä osa auton kokonaishinnasta vie ammattilaiselle. Ammattilainen löytyy esim. tmi Lustig. Tekee ympäri maata noita hommia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom