- Ikä
- 47
Lidlin 81% Arriban näyttää löytäneen muutkin. Todnäk. paras tumma suklaa mitä on tullut maistettua. Ei imelää, eikä kitkerää. :dance:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Löytyykö tuolta markettien hyllyiltä sokeritonta tummaa suklaata? Omaksi pettymykseksi jokaisen, myös yli 80%, suklaan tuoteselosteessa kerrotaan, että valmistuksessa on lisätty sokeria:( Itse olen tehnyt suklaani ilman sokeria, ei vaan jaksaisi aina valmistaa itse jos kaupastakin löytyisi..
Tälläkin hetkellä jotkut avuttomat läskiporsaat hyppii riemusta, että kesäkunto 2012 suklaakuurilla.
Ensivilkaisulla tuosta tutkimuksesta tuli lähinnä sellanen olo, että ette sitten testanneet millään muulla hiilaripitoisella ruualla? Mutta oli se sentään jossain yliopistossa tehty ja tutkittu ihan solutasolla Joten voi tuossa perääkin olla. Ei muuta ku suklaan ostoon! Oulussa ei vain taida olla sitä Punnitse ja Säästä -liikettä enää..?
Ai ei vai? Mä pystyn kyllä hyvin (liian) helposti tekemään selvää yhdellä istumalla suklaalevystä, jonka kaakaopitoisuus on 85-90%. Oikeastaan helpommin kuin vaikka vastaavasta määrästä maitosuklaata. Menee liukkaammin alas tuollainen tavara, joka ei ole niin äitelää.Tumma suklaahan ei oo mitään mässäilysuklaata, jota menee levy tuosta vain maistellessa.