Pakko avautua Hp:n tulostimista ja takuuhuollosta, vaikka niinhän se on että joillekin sitä vain sattuu paska mäihä, turha itkeä netissä prkl.
Itselläni oli halpa rälläkkä mustesuihku HP 3420, joka kesti muutaman päivän ja sitten tulostettaessa kuulu räksähdys ja sen jälkeen ininää ja sirinää mitä ei ennen ollut kuulunut ja paperi juuttui masiinaan. Poistin paperin asianmukaisesti, mutta tulostus ei toiminut enää. Suoritin kaikki mahdolliset säädöt, sekä softa että rautapuolelta, ja lisäksi kävin hakemassa kaikki ohjeet Hp:n sivuilta tulostimen korjaamiseksi, mutta ei auttanut, selkeä vika minusta kun räksähdys kuului minkä jälkeen sirinä ja ininä ja joku osa helisi tulostimessa kun sitä heilutti.
No, otin yhteyden liikkeeseen mistä ostin tulostimen ja he neuvoivat soittamaan suoraan Hp:n takuuhuollolle koska takuuhuolto toimii sitä kautta. No, soitin ja odottelin linjalla liian pitkään ja sitten lopulta siellä oli joku muija joka ei tajunnut todellakaan mistään mitään. Selitti hyvin hitaasti kaikki jutut mitkä olin tehnyt moneen kymmeneen kertaan eri tavalla eri profiileilla ja tiloissa ja säännöt ja väännöt, ei kuunnellut suurinpiirtein ollenkaan minua vaikka kuinka puhuin päällekin välillä ja keskeytin moneen otteeseen. Vitutti kun kului puhelinlaskua siihen sitikointiin jotain 20 minuuttia. Lopulta sanoi että lähettää vielä maililla ohjeet minulle, no ne ohjeet oli ihan samat mitkä olin jo hakenut netistä ja tehnyt moneen kertaan ja selittänyt sille muijalle että olin ne tehnyt. Joo hän vain intti että kyllä se saadaan toimimaan että tyypillinen softavika hän tietää nämä jutut. Ei vittu paljon antanut arvoa sirinälle ja helinälle ja raksahdukselle. Meni kyllä hermot siinä puhelimessa. Soitin vielä uudelleen mutta jouduin jonottamaan jotain 10min maksaen kallista päivähintaa jälleen puhelusta ja sitten pistin linjan kiinni prkl.
Noh päätin lähettää postissa tulostimen liikkeeseen mistä sen tilasin ja ajattelin että vittu hoitakoot he sen korjauksen pakkohan se heidän on hoitaa. Takuuhuollossa meni muutama viikko.
Ja kuinkas kävikään, tulostin tuli takaisin; mustekasetit oli poistettu (!!!), mutta edelleen joku pieni osa helisi tulostimessa ja sama sirinä ja ininä kuului mitä ei ehjänä ollut kun yritin tulostinta käyttää eikä tulostus toiminut. Sitä ei siis oltu todellakaan korjattu.. Sillon paloi hihat lopullisesti ja heitin tulostimen piuhoineen seinään ja poljin jalalla sen paskaks, muovit lenteli ja metallit väänty hähähä. Perkele en halunnut tuhlata enää sekuntiakaan sen tulostimen kanssa pelleilyyn. Toista samanlaista en oisi ikinä kuitenkaan halunnut.
Tutulla oli muuten sama tulostin ja vei sen takaisin liikkeeseen koska tekstin tulostusjälki oli niin perseestä.
Harva tätä jaksoi lukea mutta omat ohjeeni on:
1. ÄLÄ OSTA HP:N TULOSTINTA
2. ÄLÄ OSTA MUSTESUIHKUA, ETENKÄÄN HALPOJA RILLUTTIMIA, MUSTEKASETIT MAKSAA JOPA ENEMMÄN KUIN UUSI TULOSTIN EIKÄ VÄRIKASETTI MONEN VALOKUVAN TULOSTAMISEEN RIITÄ
3. OSTA LASER