Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mike sanoi:Tämä Suomen meininki on välillä niin perseestä. Tämä laji ei etene mihinkään tämmöisellä nussimisella. Kaikki koittaa polkea Pakkotoistoa ja miten käy? Tämä homma vain kasvaa ja vittu kohta tehdään oma lehti ja pistetään printtipuolella haisemaan. Jotkut eivät vain tajua tämän median mahdotonta vaikutusta treenaajiin. Mä yritän oikeasti auttaa aloittelijoita treenaamisessa, ei tässä muuten tätä hommaa olisi pyöritelty. Kaupalliseksi sanovat, paskat, pientä on kaupallisuus siihen verrattuna mitä tämä antaa ihmisille.
Mike sanoi:Kävin Nyyssölän Mikaa kuvaamassa City gymilla ja otettiin muutamia liikkeitä kuviksi. Tehdään tämmöinen pikkuinen apu aloittelijoille. Liikkeistä on aloitus ja lopetuskuvat.
Mike sanoi:Hulmillahan olisi heti yksi palkallinen lisäduuni kun kirjoittaisi artikkeleita lehteen.
Mike sanoi:Tuskin tuo KP:n idea on. Mayors ei vain oikein pidä Pakkotoistosta.
Erny sanoi:Ei KP:n idea. Hmm.. Käväisin juuri Body lehden uutisia lukemassa ja olipa siellä tänään päivitetty varsinainen hehkutus Mayors:ista.
Ole valmiudessa ;)jhulmi sanoi:Onnistunee kunhan tollanen joskus saatais aikaiseksi. Pakkiksella vois olla kysely, että olisiko tollaiselle uudelle lehdelle lukijoita.
Sama . Tuntuu, että viimeisen kymmenen vuoden aikana Suomen bodilehdissä, mitä niitä olen lueskellut (siis lueskellut vasta muutaman vuoden, mutta divareista on tarttunut vanhoja lehtiä mukaan) käsitellään vain niitä samoja asioita tyyliin: Parhaat proteiinilähteet, mr. Olympian treenit jne. Pakkikselta löytyy aina uusia ja mielenkiintoisia juttuja ja tutkimuksia, joita ei lehdissä näe. Viimeisimpänä tuo Single factor/Dual factor -systeemit ( tai ainakin ne on multa ollut pimennossa.)jänkäkoira sanoi:Pakkislehti ois kova. Varmasti tilaisin.
Kuli sanoi:Sen perinteisen lehden voi minusta unohtaa,oikea ratkaisu on verkkolehti!Tämä on media jossa Pakkotoisto on vahva,miksi mennä taaksepäin kun voi edetä?
Timba79 sanoi:Pöh, mikään ei ole inhottavampaa lukea kun joku verkkolehti. Itse tilaisin ainakin välittömästä jos joku pakkislehti tulisi. Tällä hetkellä ei tule mitään "alan" lehteä, ostan irtonumeroita silloin kun siltä tuntuu ja on jotain mielenkiintoista mitä haluan itse lukasta.