Tulossa kuvitettuja treenineuvoja

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Mike sanoi:
Tämä Suomen meininki on välillä niin perseestä. Tämä laji ei etene mihinkään tämmöisellä nussimisella. Kaikki koittaa polkea Pakkotoistoa ja miten käy? Tämä homma vain kasvaa ja vittu kohta tehdään oma lehti ja pistetään printtipuolella haisemaan. Jotkut eivät vain tajua tämän median mahdotonta vaikutusta treenaajiin. Mä yritän oikeasti auttaa aloittelijoita treenaamisessa, ei tässä muuten tätä hommaa olisi pyöritelty. Kaupalliseksi sanovat, paskat, pientä on kaupallisuus siihen verrattuna mitä tämä antaa ihmisille.

Nyt alkaa varmaan yhä useampi tajuta ja ymmärtää miten perseestä tämä Suomen bodytouhu on.

Ihmeen pitkään minäkin koitin niellä tätä ikuista paskaa. :urjo: Mä nauran täällä kaukana synkän metsän keskellä, kun tyhmät bodarit antaa kusettaa itteään 100-0. Sitten ihmetellään kun tehdään vaan yhdelle kusipäälle/liitolle tiliä...

Jounille ja Mikelle multa täysi tuki, kun autatte kilpabodareita minkä jaksatte ja pystytte. :worship:

Mike sanoi:
Kävin Nyyssölän Mikaa kuvaamassa City gymilla ja otettiin muutamia liikkeitä kuviksi. Tehdään tämmöinen pikkuinen apu aloittelijoille. Liikkeistä on aloitus ja lopetuskuvat.

Noita on ilmestynyt näköjään tuonne aloittelijoitten osiolle. Olisiko mahdollista tehdä joku alaosio tai sitten otsikossa mainita, että on kuvalla varustettu juttu kun harmittaa jos jää lukematta kun ei kaikkia tule kumminkaan luettua.

onko huono idea tehdä näille kuvitetuille treeni jutuille oma alue? sitä koko hommaa vois laajentaa aika lailla tehdä lähes joka liikkeestä opastetut jutut??

Hei ihan huippua! Tokihan liikkuva kuva olis ihan kermaa, mut ei kuvatkaan laisinkaan huono idea:thumbs: Ja lehti on totaalisen tappavan hyvä idea, varsinkin jos ANNIE SAA OMAN RUNO CORNERIN siihen :D ;)

Se on äärimmäisen harmi, että tuo kateus tappaa pientä lajia. Tällasen minimilajin piirissä pitäs puhaltaa hiukan enemmän samaan hiileen, että toimintaa ja lajia saataisiin liekkeihin. Kyräilemällä ja liiallisella bisnespainotteisuudella pelaa vaan itsensä ulos. Rentoa meininkiä ja kaikki mukaan yhteisiin leikkeihin ;) niin homma toimii!

Juu muuten toi olis kova juttu. Lopulta kaikista liikkeistä kuvasarjaa niin tästä tulis sellanen kotimainen exrx.net :) Googleenkin kun nuubie hakkaisi liikkeiden nimiä oppiakseen niin ohjautuisi tänne.

Lyhykäiset videoklipit olis kyllä kullanarvoisia. Todellinen aloittelija ei välttämättä saa 100%:sta selkeyttä alku- ja loppukuvista miten se suoritetaan. Sitähän sanotaan, että yksi videoklippi kertoo enemmän ku tuhat kuvaa. :jahas:

Voisko rinnallevedosta tehdä jutun kuvien kera? Tulis tarpeeseen... :nolo:

Mike sanoi:
Hulmillahan olisi heti yksi palkallinen lisäduuni kun kirjoittaisi artikkeleita lehteen.

Onnistunee kunhan tollanen joskus saatais aikaiseksi. Pakkiksella vois olla kysely, että olisiko tollaiselle uudelle lehdelle lukijoita.

Viimeksi kun katsoin ohimennen lähikirjaston kotimaisia bodaus/fitness/kauneuslehtien juttuja, niin aika monesta tuntui puuttuvan esim. ravintopuolen viimeisimpien tutkimusten seuraaminen. Jos on tarvetta kääntämishommille, hifistelylle ja tieteelliselle lähestymiselle niin voisin ilmoittautua mukaan jos toi joskus pyörähtää käyntiin. Kokemusta löytyy kirjottamisesta kuitenkin jonniin verran:)

Itseasiassahan varsinkin tuo asiantuntija-osasto saattaisi toimia paperimuodossa erittäin hyvin. Vastaavaa ei taida kovin monessa julkaisussa olla, ja lisäksi vastaajilla on enemmän aikaa perehtyä asiaan.

Mike sanoi:
Tuskin tuo KP:n idea on. Mayors ei vain oikein pidä Pakkotoistosta.

Ei KP:n idea. Hmm.. Käväisin juuri Body lehden uutisia lukemassa ja olipa siellä tänään päivitetty varsinainen hehkutus Mayors:ista. :rolleyes:

Erny sanoi:
Ei KP:n idea. Hmm.. Käväisin juuri Body lehden uutisia lukemassa ja olipa siellä tänään päivitetty varsinainen hehkutus Mayors:ista. :rolleyes:

Aivan, perk... kyllä tämä on kuulkaa pieni piiri pyörii-juttua.... Mutta leikitäänkö että ollaan tyhmiä bodareita... :rolleyes:

Sen perinteisen lehden voi minusta unohtaa,oikea ratkaisu on verkkolehti!Tämä on media jossa Pakkotoisto on vahva,miksi mennä taaksepäin kun voi edetä?

Pakkislehti ois kova. Varmasti tilaisin. Porkkanana voisi vaikka olla kestotilaajan etuna ilmaiset vipit voorumille, tai sitten vipeille alennusta tilaushinnasta.:thumbs:

Itse threadiin liittyen etukyykkään olis kiva saada neuvoja.

jänkäkoira sanoi:
Pakkislehti ois kova. Varmasti tilaisin.
Sama:) . Tuntuu, että viimeisen kymmenen vuoden aikana Suomen bodilehdissä, mitä niitä olen lueskellut (siis lueskellut vasta muutaman vuoden, mutta divareista on tarttunut vanhoja lehtiä mukaan) käsitellään vain niitä samoja asioita tyyliin: Parhaat proteiinilähteet, mr. Olympian treenit jne. Pakkikselta löytyy aina uusia ja mielenkiintoisia juttuja ja tutkimuksia, joita ei lehdissä näe. Viimeisimpänä tuo Single factor/Dual factor -systeemit ( tai ainakin ne on multa ollut pimennossa.)

Kuli sanoi:
Sen perinteisen lehden voi minusta unohtaa,oikea ratkaisu on verkkolehti!Tämä on media jossa Pakkotoisto on vahva,miksi mennä taaksepäin kun voi edetä?

Pöh, mikään ei ole inhottavampaa lukea kun joku verkkolehti. Itse tilaisin ainakin välittömästä jos joku pakkislehti tulisi. Tällä hetkellä ei tule mitään "alan" lehteä, ostan irtonumeroita silloin kun siltä tuntuu ja on jotain mielenkiintoista mitä haluan itse lukasta.

Timba79 sanoi:
Pöh, mikään ei ole inhottavampaa lukea kun joku verkkolehti. Itse tilaisin ainakin välittömästä jos joku pakkislehti tulisi. Tällä hetkellä ei tule mitään "alan" lehteä, ostan irtonumeroita silloin kun siltä tuntuu ja on jotain mielenkiintoista mitä haluan itse lukasta.

Tuo on kyllä niin totta. On todella vi**umaista lukea jotain verkkolehteä. Tuo ihan perinteinen lehti olisi paljon kovempi, todennäköisesti pistäisin tilaukseen koska tilanne lehtien osalta on täysin sama kuin Timballa.

Pläräsin uutta Bodaus-lehteä lehtipisteessä ja yhdessä artikkelissa oli kuvia Mayor´silta. Kyllä siellä saa näköjään muutkin ottaa kuvia kuin KP!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom