Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
NP_NG sanoi:Juu, ei se minuakaan osaa vakuuttaa taidoistaaan. Aika yliarvostettu ottelija. :down:
aidan sanoi:Mun mielestä te olette tosi yliarvostettuja. Ja ärsyttäviä kirjoittajia. Ettekä vakuuta. :down:
Kaikkia ei voi miellyttää.. ettäaidan sanoi:Mun mielestä te olette tosi yliarvostettuja. Ja ärsyttäviä kirjoittajia. Ettekä vakuuta. :down:
NP sanoi:Sherdog.comin foorumit 3 000 000 viestiä täyteen. Kova määrä ja sielläkin niitä modeja on siivoamassa.
Niissä threadeissa ei ole mitään siivotonta, mutta se tuntuu amerikkalaiselta pikkujuttelulta.Marcules sanoi:Sherdog on yksi netin suosituimmista keskustelupalstoista. Siellä tulee päivittäin vierailtua, joskin harvemmin kirjoiteltua. Harmittaa vaan, että suurin osa viesteistä on silkkaa paskaa. Onneksi siellä löytyy sitten järkevääkin keskustelua välillä.
NP sanoi:Niissä threadeissa ei ole mitään siivotonta, mutta se tuntuu amerikkalaiselta pikkujuttelulta.
NP sanoi:Itse ajattelen että 37-vuotias Goldberg on liian vanha Prideen, lisäksi hänellä ei ole taistelulajitaustaa... katsotaan mitä tapahtuu.
NP sanoi:Itse ajattelen että 37-vuotias Goldberg on liian vanha Prideen, lisäksi hänellä ei ole taistelulajitaustaa... katsotaan mitä tapahtuu.
Marcules sanoi:Jos Goldberg ottelee, niin vastassa on mitä luultavammin joku 50 kg japanilainen. Turha luullam, että ottelisi jotain kovista vastaan.
NP sanoi:Itse ajattelen että 37-vuotias Goldberg on liian vanha Prideen