Tulipa mieleeni...

Tänne kakenlaisia oivalluksia ja aivopieruja... jopa hyödyllisiäkin:LOL:
Madaltaakseni kynnystä ... tulipa mieleeni...
Kun paljon puhutaan että ihmisellä on toiset aivot suolistomme normaalfloorassa niin selitys sille miksi oma pieru (vaikka aivan viemärimäinen) ei haise omasta mielestä pahalle johtuu juuri tämän bakteerikannan kyvystä hallita aivojamme ja aistinelimiemme kontrollikeskuksia.
(Kirjoitettu autuaallisessa kolmen puolalaisen vahvan tumman oluen lievässä sedaatiossa)

"So it goes" - (Those three famous words from Slaughterhouse-Give, by Kurt Vonnegut)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Toki haisee todella pahalle parhaimmillaan, mutta semmonen ero on muiden pieruihin, että omat väkevätkin haluaa aina pikkusen haistaa missä mennään, mutta muiden pieruista, niin jyrkkä ei.
Omista pieruista ei kyllä tuu semmoista kuvottavaa oloa vaikka kuinka väkevä herapieru ois kyseessä. Ihan sama kuka muu pieraisee niin hyi helvetti, ruokahalu lähtee ja pahimmillaan alkaa oksettamaan

Mä haluaisin huomauttaa että se että pysähdyn aina kun pieren ei johdu siitä että haistelisin hurmioituneena pierujani.Selitys on paljon yksinkertaisenpi, kävely ja piereskely ei suju yhtä aikaa.
Joskus nuoruudessani lähdin kävelylle ja ostin purkan kioskista,kohta jo tasapaino petti ja valtavan pierun säestämänä kaaduin ojaan.
Ohi kävellyt mummeli haukkui minua juoppolalliksi ja huonoksi ihmiseksi,mikä masensi.

Joo en minäkään piere enää liikkeessä. Täytyy ensin pysähtyä, vähän tunnustella millaista tavaraa on tuloillaan. Monet kerrat pitänyt kääntyä kotiin pikkaripyykille, kun on paukun varomatta päästellyt menemään märkänä pöksyyn. Sängyssä paskoessa on ihanaa mennä peiton alle haistelemaan, toisinaan pyydän myös perheenjäseniä jakamaan nautintoa mikäli haju on eläimellinen.

Mä haluaisin huomauttaa että se että pysähdyn aina kun pieren ei johdu siitä että haistelisin hurmioituneena pierujani.Selitys on paljon yksinkertaisenpi, kävely ja piereskely ei suju yhtä aikaa.
Joskus nuoruudessani lähdin kävelylle ja ostin purkan kioskista,kohta jo tasapaino petti ja valtavan pierun säestämänä kaaduin ojaan.
Ohi kävellyt mummeli haukkui minua juoppolalliksi ja huonoksi ihmiseksi,mikä masensi.

Löitkö?

Kerrankin laadukas ketju, pari kertaa olen päästänyt sellaisen pierun että pahaa teki kun sitä nuuhkaisi. Jos olisi sivullinen ollut vieressä, ken tietää mitä olisi tapahtunut.

Mutta yleensä vain omaksi iloksi kotona tätä harrastan, muiden ilmoilla on hyvä päästellä salamyhkäisiä ja syyttää muita.

Löitkö?

Nousin ylös ojasta ja tempaisin mummelia turpaan,paitsi että tämä emakko väisti ja potkaisi minua munille.Kieriskilin maassa ja huusin armoa,kerroin ongelman olevan piereskely laatuinen.
No mummeli kertoi että myös hänellä on pieru ongelmia.Yhdessä lähdimme selvittämään ongelmiamme Amsterdamiin jossa avautui pierubisnekselle loistavia näkö....eikun hajualoja.
Ette voi tietää mitä jotkut maksaa nenän työntämisestä mummelin pyllyyn!

Kun oikein löyhkäävän pierun laskee ilmoille, niin kyllähän se aina hymyilyttää. Ja joskus myös harmittaa, jos kukaan ei ole lähellä haistamassa. Silloin se menee vähän hukkaan.

Nousin ylös ojasta ja tempaisin mummelia turpaan,paitsi että tämä emakko väisti ja potkaisi minua munille.Kieriskilin maassa ja huusin armoa,kerroin ongelman olevan piereskely laatuinen.
No mummeli kertoi että myös hänellä on pieru ongelmia.Yhdessä lähdimme selvittämään ongelmiamme Amsterdamiin jossa avautui pierubisnekselle loistavia näkö....eikun hajualoja.
Ette voi tietää mitä jotkut maksaa nenän työntämisestä mummelin pyllyyn!

Sulla on tapahtumarikas elämä.

Tulipa mieleeni .....

Tässä mökin terassilla istuskellessani ... keskipäivän lämmössä ...katselin viereisissä kukissa pörräävää kukkakärpästä ja mehiläistä. Ja ajattelin ...
Kukkakärpänen leijailee mestarillisesti kukan teriön edessä ja laskeutuu varovasti hennon kukan emien päälle niin että kukka tuskin liikahtaa... imaisten meden. Mehiläinen pörähtää kukan päälle ja survoo kärsänsä mettä tavoitellen niin että sen jälkeen kukka on nuukahtaneen näköinen.

... kuinka sinä koskettaisit naista ?

Kuin kukkakärpänen ... hennosti imukärsällä sipaisten... vai kuin ronski mehiläinen...
Ja mitä sanoo kukka?

.... to be continued ....

"So it goes" - (Those three famous words from Slaughterhouse-Give, by Kurt Vonnegut)

Tulipa mieleeni .....

... kuinka sinä koskettaisit naista ?

Kuin kukkakärpänen ... hennosti imukärsällä sipaisten... vai kuin ronski mehiläinen...
Ja mitä sanoo kukka?

.... to be continued ....

Kuin pikkulapsi. Nyrkillä repien ja varresta puristamalla:hyper:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom