Tuli leffojen kotona katsomisesta "hieman" mukavampaa.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja MTM1977
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

MTM1977

WTF
Mode
Mulla on iät ja ajat ollut sellainen Finluxin 24" telkkari, mutta viime viikolla päätin, että nyt menee se värkki vaihtoon. Kotona kun tulee kuitenkin katseltua leffoja DVD:ltä suhteellisen useasti.
Ostin sitten Sonyn 32" laajakuva tv:n ja kun ensimmäistä leffaa ruvettiin katselemaan niin aluksi tuntui siltä, että kuva on jopa LIIAN tarkka :D
Linkissä parempaa faktaa ko. laitteesta:
http://www.sony.fi/ShowProduct.do?site=odw_fi_FI&category=TVP+Widescreen+16x9+TV&product=KV-32FQ86

Luni sanoi:
varmaan hyvä telkku toi sony,
itse ostin kesän lopussa tämmöisen:
http://www.directelectricals.com/showitem.php?pid=593
ollut ihan tyytyväinen,oli tyyris mutta ei tarvitse hommatakkaan uutta vähään aikaan.

Mää en oikein ymmärrä teitä 32" tellun ostajia kun 42" plasman/projektion saa laittamalla toisen tonnin lisää...ja hinnat tippuu kokoajan. Eikö kandeis kärvistellä ja säästää vähän lisää eikä sijoittaa rahojaan vanhaan vitun painavaan tekniikkaan ja säälittävän kokoiseen (32") kuvaan.

hommasitko samalla kunnolliset äänentoistot? dvd sulla varmaan jo onkin..

itseasiassa kerrostaloon käy mainiosti tämmönen tietokoneeseen tarkoitettu 5.1 (creative esim.) hässäkkä. toimii varsin loistavasti, ainakin omasta mielestä.

e. no itse en todellakaan plasmaa ostaisi. samaan hintaan saa jo vähän käytetyn crt-tykin.

kiewi sanoi:
Mää en oikein ymmärrä teitä 32" tellun ostajia kun 42" plasman/projektion saa laittamalla toisen tonnin lisää...ja hinnat tippuu kokoajan. Eikö kandeis kärvistellä ja säästää vähän lisää eikä sijoittaa rahojaan vanhaan vitun painavaan tekniikkaan ja säälittävän kokoiseen (32") kuvaan.

Tai sitten ostaa suoraan Tykin/projektorin niin ei tartte katella säälittävän kokoista 42" kuvaa. Sitten mä en ymmärrä ihmisiä jotka ostaa jonkun 1000 €:n kotiteatterikaiutin sarjan ja 10" subbarin. Vittu pitää vähintään olla 2x18" Velodyne ja 3 kunnon kaiutinta edessä ja 4 takana että voi edes yhden DVD:n katsoa :rolleyes:

kiewi sanoi:

Ja vähän vitun säälittävä saa olla, jos luulee projektiotelevison olevan hyvä... Koko ei tee tässä tapauksessa autuuaksi!

Ja viä vähän vitun säälittävämpi saa olla, jos maksaa projektiotelevisiosta enemmän, kuin kunnon 32":sesta!

kiewi sanoi:

Oletko ikinä nähnyt millainen kuva on tämän hetkisissä Plasma telkkareissa, esim. dvd:tä katsoessa? Puhumattakaan taustaprojektiovehkeistä.

Se tekniikka ei ole vielä niin toimivaa, että haluaisin uhrata rahojani siihen. Ainoastaan Sonyn 42" Plasmassa olen nähnyt ihan ok laatuisen kuvan, mutta se maksaakin sitten jo "hieman" enemmän.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
El Capo sanoi:
Ja vähän vitun säälittävä saa olla, jos luulee projektiotelevison olevan hyvä... Koko ei tee tässä tapauksessa autuuaksi!

Ja viä vähän vitun säälittävämpi saa olla, jos maksaa projektiotelevisiosta enemmän, kuin kunnon 32":sesta!

Amen!

nevahood sanoi:
hommasitko samalla kunnolliset äänentoistot? dvd sulla varmaan jo onkin..

itseasiassa kerrostaloon käy mainiosti tämmönen tietokoneeseen tarkoitettu 5.1 (creative esim.) hässäkkä. toimii varsin loistavasti, ainakin omasta mielestä.

e. no itse en todellakaan plasmaa ostaisi. samaan hintaan saa jo vähän käytetyn crt-tykin.

Ei mulla mitään sen ihmeempiä systeemejä. DVD tosiaan löytyy ja tuossa tv:ssä itsessään on kaksi kaiutinta+subbari, sen lisäksi olen kytkenyt tv:seen stereot ja niiden kautta parit lisäkaiuttimet. Saadaan kerrosaloasuntoon jo ihan tarpeeksi ääntä :)

Mul on kans tollanen 32 tuumanen plus lisäks halavalla saatu videotykki ja kangas sekä supparit sun muut pömpelit. Onhan se tykillä vähän toista katsoa leffoja kuin telkusta. Mutta olihan se elämys katsoa eka kertaa Matrixia laajaluukusta. Mutta kaikkeen tottuu ja sitten mikään ei tunnu miltään. Tsekatkaapa jostain jenkkien kotiteatteriforumeista millaisia teattereita äijät on "kyhänneet" itselleen. On sähköllä sivuun vedettävää punaista esirippua, kaltevaa lattiaa, aitoja leffateatterin penkkejä kahdessa rivissä ja seinillä hienoja valoja ja sitä rataa. Rahalla saa ja hummalla pääsee.

Eugen sanoi:
Tsekatkaapa jostain jenkkien kotiteatteriforumeista millaisia teattereita äijät on "kyhänneet" itselleen. On sähköllä sivuun vedettävää punaista esirippua, kaltevaa lattiaa, aitoja leffateatterin penkkejä kahdessa rivissä ja seinillä hienoja valoja ja sitä rataa.

Oisko linkkiä laittaa johonki ton tyyliseen..?

Enemmän itse nautin audiollisista tehosteista, kuin visuaalisista. Omistan toki myö 32 tuumaisen telkkarin, mutta kunnollista 5.1 dts:ää ei mikään voita...

screwdriver sanoi:
Tai sitten ostaa suoraan Tykin/projektorin niin ei tartte katella säälittävän kokoista 42" kuvaa. Sitten mä en ymmärrä ihmisiä jotka ostaa jonkun 1000 €:n kotiteatterikaiutin sarjan ja 10" subbarin. Vittu pitää vähintään olla 2x18" Velodyne ja 3 kunnon kaiutinta edessä ja 4 takana että voi edes yhden DVD:n katsoa :rolleyes:

En ole hifisti.

Niin, lähes kaikilla jotka tällä hetkellä töllöö ostavat, omistavat jo jonkun 28-29 tuumasen. Idioottimaista laittaa tonni muutamaan tuumaan. 32" tuumasessa laajakuvassa melkein kaikki tv-lähetykset (vanha kuvasuhde) on ihan samankokosia kun 28".

Projektori on eri asia. Se ei korvaa telkkaria hankalan käytettävyyden takia.

El Capo sanoi:

Ite oot olkinukke.

training_day sanoi:
Oletko ikinä nähnyt millainen kuva on tämän hetkisissä Plasma telkkareissa, esim. dvd:tä katsoessa? Puhumattakaan taustaprojektiovehkeistä.

Se tekniikka ei ole vielä niin toimivaa, että haluaisin uhrata rahojani siihen. Ainoastaan Sonyn 42" Plasmassa olen nähnyt ihan ok laatuisen kuvan, mutta se maksaakin sitten jo "hieman" enemmän.

Oon joo nähny. Mun mielestä tarpeeksi hyvä kuva. Toinen pointtini oli se, että kun kuitenkin jo melkein samankokoisen kuvaputkinäytön omistaa niin säästäisi rahansa myöhempään. Kolmen vuoden päästä gigantti ei myy enää yhtäkään kuvaputkitöllöä.

Lievästi provo olin anyway ekassa postissa. Pahoittelut siitä. 32" tuumaa on varmastikkin riittävästi kun ei kato kaukaa.

Suositut

Back
Ylös Bottom