Tulevat leffat

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Aika järkevä leffa toi Infinity war. Millä helvetillä ne meinaa saada kaikki noi hahmot juoksutettua valkokankaalle. :D Imdb:n mukaan mukana on periaatteessa kaikki aiemmissa Marveleissa esiintyneet päähahmot.

Siinä Marvel petaa kaikkien aikojen konkurssia. Ainakin itse toivon vahvasti sitä. Mä olen sen verran kyllästynyt noihin efektipaskoihin jo. Järjestäin paskempia leffoja, joka vitun kerta.

Itse tykkään noista, mutta kieltämättä osa hahmoista on aika mitäänsanomattomia. Kaippa ne koittaa noilla yhdistelmäleffoilla lypsää sen mitä lypsettävissä on. Vielä kun suositut näyttelijät sitoutuu uusimaan roolinsa.

Itse tykkään noista, mutta kieltämättä osa hahmoista on aika mitäänsanomattomia. Kaippa ne koittaa noilla yhdistelmäleffoilla lypsää sen mitä lypsettävissä on. Vielä kun suositut näyttelijät sitoutuu uusimaan roolinsa.
Silkka raha puhuu. Mitään tekemistä oikean elokuvan kanssa näillä ei enää ole. Purkka viihdettä, mikä tekee ennen pitää tyhmäksi. Tämä, kun sain sanottua, niin Gardians of the Galaxy 2 pitää mennä kattomaan.

Kunnon traileri. Vai onko se sitten ns. too much traileri.
Tosin monelle tuttu tarina. Itse en niin hyvin enää muista, mutta jotkut sanoo trailerin perusteella että vähän sekoitettu pakkaa. Eri osista/versioista/tms vaikutteita tms.

View: https://youtu.be/tRkb1X9ovI4

^
Saa nähdä, toivottavasti on saatu hyvä elokuva ja manga/anime idea tuotua pääpiirteittäin.
Tällä hetkellä finnkino ilmoittaa Ensi-ilta: 31.3.2017. Maaliskuu tulee olemaan täynnä kovia elokuvia.
Logan, Hidden Figures, Kong: Skull Island, Life ja Beauty and the Beast

Ensimmäinen oli hyvä elokuva, toivottavasti saadaan samaa.

Näytti siltä uudelta wolwerinen kaiffarilta, sama näyttelijämimmi, samanlaiset kynnet ja haavat parani. Viraalimarkkinointia ?

Näytti siltä uudelta wolwerinen kaiffarilta, sama näyttelijämimmi, samanlaiset kynnet ja haavat parani. Viraalimarkkinointia ?
Juu, viraalimarkkinointia.
En tiedä olisiko leffassa "normaali" versio tuosta kohtauksena.

^
Kyllä, markkinointia. Käytetään vissiin samantapaista markkinointia kuin Deadpool mutta ei läheskään samalla laajuudella.
Vissiin kyseessä "dokumentti" tyylinen idea videolla, ei välttämättä ole koko elokuvassa.
James Mangold haluaisi seuraavaksi tehdä X-23 leffan. Voi olla todella vaikea toteutta varsinkin jos Jackman ei ole enää Wolverine ja lähes pakko olisi vielä olla R-luokan elokuva.

Osaako joku sanoa, että onko noi Netflixissä julkaistavat elokuvat tuottoisampia kuin perinteiseen leffateatteri levitykseen tulevat? Joitakin Netflixin alkuperäiselokuvia tullut katseltua, mutta ei ne kauhean kummoisia ole olleet.

Varmaan kamalan vaikea verrata, ja voiko sitä noin edes ajatella. Netflix saa vaan siitä vähän lisää mielenkiintoa palvelua kohtaan.
Onhan tuolla kuitenkin etenkin meillä Suomessa ongelmana että lähes kaikki Netflix ulkopuolinen matsku on pahasti jäljessä (TV sarjat) tai vanhaa (leffat). Poikkeuksia sitten erikseen ostetut oikeudet nopeampaan tahtiin, ja leffoissa ollaan varmaan parhaimmillaan luokkaa vuosi teatteriesityksestä?
Ei ne kummoisia ole olleet, mutta monta Netflix original leffaa on ollut? SIis jos lähdetään vertaamaan monta surkeaa leffaa tehdään muuten vs hyviä. Eiköhän siellä noilla budjeteilla hyviäkin leffoja vielä tule jossain kohtaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom