Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
tänään katsomaan Public Enemies klo 22:00 näytökseen tennispalatsiin
pakko olla hyvä!
Ai helmi, valitettavasti on töissä niin traileria ei pysty katsomaan mutta näin pikaisella katsastuksella voi olla hyvä. Joku jossain netissä heittikin hyvän kommentin että miten pahasti mahtaa esim. jenkkilän uskovaiset repiä perseensä tästä. :hyvä:Legion
No nyt on jumalauta ollut käsikirjoittaja aika villillä tripillä. Jumalalla hitsaa kiinni ja se lähettää maahan enkeleitä pistämään homman pakettiin. Rynnäkkökivääreitä, isosuisia enkeleitä ja paljon äksöniä. Ihan tuon trailerissa olevan haulikolla lopetetun herttaisen seinillehyppijämummon takia täytyy nähdä tämä leffa. Vaikka juoni on täysin hämärä, on mukana isoja nimiä eikä kyse ole parinkymmenen taalan Indie-leffasta.
http://www.apple.com/trailers/sony_pictures/legion/
Olet oikeassa.Ei ollu.
Juoni haiskahtaa melko tylsälle, ei nappaa ollenkaan mua. Tuo nyt yrittää olla samalla fantasia sekä rikostrilleri - ei tule toimimaan. Tai onhan Jacksonin TSH -trilogiassakin mun mielestä aivan surkea juoni ja aihepiiri, mutta silti jengi katsoo niitä ympäri maailmaa.The Lovely Bones
Peter Jacksonin uusin tekele pohjautuu Yhdysvalloissa suosittuun nuorten kirjaan, jonka alussa 14 vuotias tyttö murhataan. En kuulu millään tavalla kohdeyleisöön ja yleensä tällainen ei hetkauttaisi paskan vertaa, mutta traileri on mielestäni helvetin hieno eikä vähiten Brian Enon musiikin takia. http://www.youtube.com/watch?v=kWyNYxGZonI&feature=related
Juoni haiskahtaa melko tylsälle, ei nappaa ollenkaan mua. Tuo nyt yrittää olla samalla fantasia sekä rikostrilleri - ei tule toimimaan. Tai onhan Jacksonin TSH -trilogiassakin mun mielestä aivan surkea juoni ja aihepiiri, mutta silti jengi katsoo niitä ympäri maailmaa.
Tuo pääosanesittäjä pentu vaan vähän arveluttaa, marky the mark wahlberg ei ole myöskään koskaan vakuttaanut. Weisz taasen on aika hot ja ihan kelvollinen näyttelijäkin.The Lovely Bones
Peter Jacksonin uusin tekele pohjautuu Yhdysvalloissa suosittuun nuorten kirjaan, jonka alussa 14 vuotias tyttö murhataan. En kuulu millään tavalla kohdeyleisöön ja yleensä tällainen ei hetkauttaisi paskan vertaa, mutta traileri on mielestäni helvetin hieno eikä vähiten Brian Enon musiikin takia. http://www.youtube.com/watch?v=kWyNYxGZonI&feature=related
Ei niin, Tolkien taisi rustata ylös, mutta Jacksonihan siitä elokuvan väänsi ja tuskin kukaan pakotti valitsemaan elokuvaprojektin pohjaksi / aiheeksi juuri THS -trilogiaa. Hyvä pointti tuo, että kukaan ei uskaltanut kääntää tuota Tolkienin kirjaa elokuvaksi paitsi Pete reilut 40 vuotta sen julkaisun jälkeen. Tuskin moni uskoi edes, että siitä saisi elokuvayleisöä kiinostavaa. :mutu: Mä en arvosta noita THS -leffoja ollenkaan, vaikka suurta taidetta tai jotain ovatkin. Älkää provosoituko.Tiedoksi vaan että tsh on kirjoitettu 50-luvulla, Jackson sitä ei ole keksinyt.
...kukaan ei uskaltanut kääntää tuota Tolkienin kirjaa elokuvaksi paitsi Pete reilut 40 vuotta sen julkaisun jälkeen...
Ohops, hups... En ole tuollaisesta kuullutkaan. Mun moka, en ala selittelemään.