Tulevat leffat

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jotenkin aika epäileväinen tosta valinnasta Batmaniks. Ois varmasti ollut parempiakin vaihtoehtoja :ROFLMAO: Katotaan nyt kun leffa tulee joskus, voihan se ehkä yllättää positiivisestikkin.

Aina kaikista Batman-castingeista on ulistu netissä ihan tolkuttomasti mutta kyllähän ne ovat osuneet kohdilleen varsin hyvin. Pattinsonia ei voi tuomita Twilightien takia, sitä roskaa ei olisi edes nuori Harrison Ford pelastanut.

Aina kaikista Batman-castingeista on ulistu netissä ihan tolkuttomasti mutta kyllähän ne ovat osuneet kohdilleen varsin hyvin. Pattinsonia ei voi tuomita Twilightien takia, sitä roskaa ei olisi edes nuori Harrison Ford pelastanut.
Ulistiinko Christian Balesta mitään? Mutta joo oot ihan oikeassa. Kaikki valitti Affleckista, mutta mun mielestä se veti helvetin hyvän roolin batmanina.

Ulistiinko Christian Balesta mitään? Mutta joo oot ihan oikeassa. Kaikki valitti Affleckista, mutta mun mielestä se veti helvetin hyvän roolin batmanina.

No joo, Balesta ei kyllä pahemmin valitettu, mutta hänet pois lukien jokainen casting Burtonin elokuvista lähtien on herättänyt hyvin voimakkaita reaktiota. Ja varmasti jokainen muistaa reaktiot Ledgerin Jokeriin.

No joo, Balesta ei kyllä pahemmin valitettu, mutta hänet pois lukien jokainen casting Burtonin elokuvista lähtien on herättänyt hyvin voimakkaita reaktiota. Ja varmasti jokainen muistaa reaktiot Ledgerin Jokeriin.

Ledgerin jokeri nostetaan aina esille, jos se ei ois kuollu se rooli ei olisi saanut niin isoa suosiota. Hyvin veti, mut ei se mikään jumalainen suoritus ollut.

Ledgerin jokeri nostetaan aina esille, jos se ei ois kuollu se rooli ei olisi saanut niin isoa suosiota. Hyvin veti, mut ei se mikään jumalainen suoritus ollut.
Itellä ei ainakaan tuu mieleen yhtään supersankari leffaa missä joku ois vetänyt roolinsa paremmin. Toki onhan noi Robert Downey, Josh Brolin jne vetänyt myös ihan helvetin hyvin

Itellä ei ainakaan tuu mieleen yhtään supersankari leffaa missä joku ois vetänyt roolinsa paremmin. Toki onhan noi Robert Downey, Josh Brolin jne vetänyt myös ihan helvetin hyvin

Heitetään tähän nyt vielä Batman sarjisten sekä leffojen fanina aliarvostettu suoritus Danny DeVitolta Pingviininä, jollekkin saattaa olla näinä päivinä hyvinkin koominen hahmo/suoritus. Itselle iski kun ekaa kertaa näin roolissa ja arvostan vielä tänäkin päivänä elokuvan korkealle sarjismaailmassa juurikin kyseisen roolin takia.

Oleellisin leffoissa on käsikirjoitus, huonoa leffaa ei pelasta hyvä näyttelijäkään. Pattinsonia taitaa seurata pitkään Twilight leima, kuten monia jotka ovat olleet pidempi aikaisesti jossain leffassa "kiinni"

Katsotaan nyt ekana tosiaan leffa ja sanotaan sitten. Toisaalta DC supersankari leffat eivät ole tähän mennessä olleet läheskään niin hyviä mitä Marvelilta on tullut ulos.

Sanokaa nyt joku mulle et nää Braveheart 2 ja Batman on jotain vitsejä. Siis mitä helvetin paskaa mä just katoin.
Tuo "Braveheart 2" näyttäisi olevan virallisesti ihan vaan Robert the Bruce nimeltään ja se ei ensimmäisten (britti-)arvostelujen mukaan ole kovin hyvä ja en löytänyt sille nyt julkaisupäivää Suomesta tai USA:sta, eli se siitä vissiin...
Robert the Bruce (2019) - Rotten Tomatoes

Sitten taas DCEU saisi mun puolesta ihan mielellään rebootata koko Batmaninsä nuoremmaksi ja vähän vähemmän kyyniseksi tapaukseksi. En ollenkaan pitänyt näistä parista viimeisimmästä yrityksestä vaikka Ben Affleck roolissa ihan hyvä olikin. Eli toivon, että Matt Reevesin The Batman ei jää Jokerin tapaan yksittäiseksi elseworlds-tarinaksi vaan yhdistyy jossain vaiheessa muuhun DCEU-menoon.

Ja tuo "traileri" oli siis epävirallinen fanien tekele. The Batmanin kuvauksia ei ole vielä aloitettu ja leffan on tarkoitus tulla ulos kesällä 2021.

Tätä kyllä ootetaan. Jumalauta! Se 1998 tehty Mulan on ihan saamarin kova ja synkähkö animaatio. Oli jo aikakin et siitä tehdään leffa. Juoni on musta tosi mielenkiintoinen ja pirun siisti siinä animaatiossa, että oon joskus vuosia sit keilaillutkin päässä et tehtäispä siitä joskus oikea elokuva.

[QUOyifigre, post: 5606301, member: 62187"]Tätä kyllä ootetaan. Jumalauta! Se 1998 tehty Mulan on ihan saamarin kova ja synkähkö animaatio. Oli jo aikakin et siitä tehdään leffa. Juoni on musta tosi mielenkiintoinen ja pirun siisti siinä animaatiossa, että oon joskus vuosia sit keilaillutkin päässä et tehtäispä siitä joskus oikea elokuva.
[/QUOTE]

Jotenkin pelonsekaisin fiiliksin, mutta kuitenkin innolla odotan. Harvoin animaatio leffoista tehdään edes puoli kelvollisia live-action versioita... Mutta Liu Yifei:heart::heart::heart:. Trailerikin iti kattoa pari kertaa uudelleen

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom