Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ulistiinko Christian Balesta mitään? Mutta joo oot ihan oikeassa. Kaikki valitti Affleckista, mutta mun mielestä se veti helvetin hyvän roolin batmanina.Aina kaikista Batman-castingeista on ulistu netissä ihan tolkuttomasti mutta kyllähän ne ovat osuneet kohdilleen varsin hyvin. Pattinsonia ei voi tuomita Twilightien takia, sitä roskaa ei olisi edes nuori Harrison Ford pelastanut.
Ulistiinko Christian Balesta mitään? Mutta joo oot ihan oikeassa. Kaikki valitti Affleckista, mutta mun mielestä se veti helvetin hyvän roolin batmanina.
No joo, Balesta ei kyllä pahemmin valitettu, mutta hänet pois lukien jokainen casting Burtonin elokuvista lähtien on herättänyt hyvin voimakkaita reaktiota. Ja varmasti jokainen muistaa reaktiot Ledgerin Jokeriin.
Itellä ei ainakaan tuu mieleen yhtään supersankari leffaa missä joku ois vetänyt roolinsa paremmin. Toki onhan noi Robert Downey, Josh Brolin jne vetänyt myös ihan helvetin hyvinLedgerin jokeri nostetaan aina esille, jos se ei ois kuollu se rooli ei olisi saanut niin isoa suosiota. Hyvin veti, mut ei se mikään jumalainen suoritus ollut.
Itellä ei ainakaan tuu mieleen yhtään supersankari leffaa missä joku ois vetänyt roolinsa paremmin. Toki onhan noi Robert Downey, Josh Brolin jne vetänyt myös ihan helvetin hyvin
Aina kaikista Batman-castingeista on ulistu netissä ihan tolkuttomasti mutta kyllähän ne ovat osuneet kohdilleen varsin hyvin. Pattinsonia ei voi tuomita Twilightien takia, sitä roskaa ei olisi edes nuori Harrison Ford pelastanut.
Katsotaan nyt ekana tosiaan leffa ja sanotaan sitten.
Tuo "Braveheart 2" näyttäisi olevan virallisesti ihan vaan Robert the Bruce nimeltään ja se ei ensimmäisten (britti-)arvostelujen mukaan ole kovin hyvä ja en löytänyt sille nyt julkaisupäivää Suomesta tai USA:sta, eli se siitä vissiin...Sanokaa nyt joku mulle et nää Braveheart 2 ja Batman on jotain vitsejä. Siis mitä helvetin paskaa mä just katoin.