Tulevat leffat

Mistä elokuvasta pitäisi alkamaan katsoa, jos käytännössä ei ole yhtään Avengeria, yms Iron Mania katsellut?

Siis käytännössä kaikki Thorit yms Marvelin tykitykset mennyt ohi ja nyt alkanut mieli aloittaa katsomaan kaikki.
Ihan Iron Man on ensimmäinen nykyistä Marvel leffamaailmaa.

Googleen "List of Marvel Cinematic Universe films", niin sillä löytyvä enkku Wikipedia-artikkeli listaa järjestyksen.
Eli alkuun kohta phase one.

Järjestyksessä tokana oleva The Incredible Hulk vuodelta 2008 kuuluu myös, vaikka näyttelijä roolissa vaihtui myöhemmin.

Kronologisesti järjestys on eri, mutta ihan julkaisutahtiin ne toimii varsin hyvin eli kuten ovat tuolla Wikipediassa. En tiedä voisiko kronologisesti katsottuna mennä jopa jotkut post credits kohtaukset ja ehkä viittaukset epäloogisesti. Eli katsoisin itse kyllä julkaisujärjestyksessä.

Viimeksi muokattu:
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nyt on erikoinen James Gunn pätkä.....

What if a child from another world crash-landed on Earth, but instead of becoming a hero to mankind, he proved to be something far more sinister? With Brightburn, the visionary filmmaker of Guardians of the Galaxy and Slither presents a startling, subversive take on a radical new genre: superhero horror.​

:confused:

View: https://www.youtube.com/watch?v=g6eB0JT1DI4

Nyt on erikoinen James Gunn pätkä.....

What if a child from another world crash-landed on Earth, but instead of becoming a hero to mankind, he proved to be something far more sinister? With Brightburn, the visionary filmmaker of Guardians of the Galaxy and Slither presents a startling, subversive take on a radical new genre: superhero horror.​

:confused:

View: https://www.youtube.com/watch?v=g6eB0JT1DI4

toi traileri on tos pari viestiä ylempään.

Kiitoksia TML, tulee melkosen eeppinen elokuva reissu kun alottaa katsomisen!

Parasta kun saa noin monta elokuvaa katsoa ja tietää että varmasti on hyviä.

toi traileri on tos pari viestiä ylempään.
Hyvin mä nään........... :whistle:
Sivuutin tuon trailerin kun näin tässä ketjussa aiemmin, ja nyt sen linkkas kaveri saatetekstein niin tuli katsottua. :ROFLMAO:

Kiitoksia TML, tulee melkosen eeppinen elokuva reissu kun alottaa katsomisen!

Parasta kun saa noin monta elokuvaa katsoa ja tietää että varmasti on hyviä.
Mä oon vähän kateellinen sulle tästä asetelmasta.:LOL: Muistan hyvin kun tuli katsottua noi kaikki lähes putkeen jossain viikon/parin aikana.:nolo: Tosiaan kuten tuolla ylhäällä mainittiin niin muista katsoa ne "cliffhangerit" noitten leffojen lopussa. Sieltä jokaisessa tulee pieni klippi lopputekstien jälkeen!(y)

Itsellä menossa sama homma, hyvin ehtii ennen Captain Marvelia katsoa kaikki.
Seuraavana vuorossa Thor: The Dark World. :)

Ainoa minkä huomasin melko vittumaiseksi on se, että osaa noista ei tunnu löytyvän käytännössä mistään. Esimerkkinä juuri vkl katsottu Iron Man 3 sattui tulemaan töllöstä. En löytänyt sitä mistään osana tilausta, tai edes vuokrattavana. Se ei myöskään ole Ruutu+:ssa, joka myös itsellä on, vaikka tuli just Neloselta.
Eiköhän se toki jossain ole vuokralla, siis netissä, kun katsoin vain muutaman. Fyysisenä ei kyllä onnistu vuokraus, koska ei ole taloudessa yhtään levyä syövää laitetta. Eikä kyllä siten ostokaan.

Piti tulla kertomaan jo aamulla tähän aiheeseen liittyen.

Fiilistellyt tätä samaa asiaa itsekkin, että parasta elämässä on joku timanttinen sarja Netflixissä katsomatta tai hyvä elokuva.
No, nyt noita elokuva on tossa hyvin varastossa.

Eilen alotin, Iron Manin katsoin ja voi helvetti se oli timanttia! Yöllä menin nukkumaan niin leffa pyöri päässä ja mietin vaan että vittu jes, huomenna Hulk! Seuraan siis nyt Wikipedian listan mukaisesti.

Joulun välipäivät menee varmaan aika haipakkaa!

Mä oon vähän kateellinen sulle tästä asetelmasta.:LOL: Muistan hyvin kun tuli katsottua noi kaikki lähes putkeen jossain viikon/parin aikana.:nolo: Tosiaan kuten tuolla ylhäällä mainittiin niin muista katsoa ne "cliffhangerit" noitten leffojen lopussa. Sieltä jokaisessa tulee pieni klippi lopputekstien jälkeen!(y)

Itsellä menossa sama homma, hyvin ehtii ennen Captain Marvelia katsoa kaikki.
Seuraavana vuorossa Thor: The Dark World. :)

Ainoa minkä huomasin melko vittumaiseksi on se, että osaa noista ei tunnu löytyvän käytännössä mistään. Esimerkkinä juuri vkl katsottu Iron Man 3 sattui tulemaan töllöstä. En löytänyt sitä mistään osana tilausta, tai edes vuokrattavana. Se ei myöskään ole Ruutu+:ssa, joka myös itsellä on, vaikka tuli just Neloselta.
Eiköhän se toki jossain ole vuokralla, siis netissä, kun katsoin vain muutaman. Fyysisenä ei kyllä onnistu vuokraus, koska ei ole taloudessa yhtään levyä syövää laitetta. Eikä kyllä siten ostokaan.

Sori hyonosti Quotattuja viestejä.

Itse löysin Iron Manin Elokuvat.tv sivustolta, siitä en tiedä onko laillista mutta löyty kun googlettelin.

Näyttää erittäin lupaavalta.:)
Toivottavasti ei kuitenkaan noin paljo vitsejä ja huumoria koko elokuvassa. Kuitenkin puhuivat, että olisi synkempi ja vakavampi kuin Guillermo Del Toro Hellboyt.

Suomen levityksestä en tiedä, mutta jenkeissä avautuu vain 1vko Shazam jälkeen ja 3vko siitä Avenger 4, kivassa välissä.

Viimeksi muokattu:
Oisin itse paljon mielummin halunnu nähdä helmimiehen ja toron kolmannen ja trilogian päättävän leffan :/

itteä kyl vähän ärsyttää tää marvelmainen komedia melkein jokaisessa leffassa, toivottavasti traileri oli vaan huono.

Tuo Hellboy on trailerin perusteella melkoinen pettymys, samaa voi lukea Youtuben kommenteista. Men in black vaikutti ihan hyvältä kertakäyttökamalta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom