Tulevat leffat

Alkanut todella kiinnostaa tää leffa kun katsoin ton trailerin,mutta onko kellään tietoa milloin tää leffa on tulossa suomen teattereihin?
Netistä löytyi tällainen päivä kun 13.11.,mutta ainakaan finnkinon sivuilta ei löydy mitään tietoa koko leffasta...apua!!!

Tuo päivä näyttäisi imdb:ssä olevan. Ehkä Finnkino päivittelee sivujaan myöhemmin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuo päivä näyttäisi imdb:ssä olevan. Ehkä Finnkino päivittelee sivujaan myöhemmin.
Joo nyt löytyy jo finnkinon sivuilta,eli ensi-ilta 13.11.
Pakko mennä katsomaan onko tuo niin pelottava kuin väitetään...ainakin IMDB:llä saanut ihan hyviä arvosteluja ja kommenttejen mukaan mm.jengiä itkenyt (pelosta)näytöksissä...

kertokaas millon ricky gervaisin ja jennifer garnerin tähdittämä komedia the invention of lying tulee suomeen? vai tuleeko ollenkaan?

Wall street on tosiaan hyvä leffa, joten jatko täytyy ehdottomasti nähdä.

A Nightmare On Elm Street

Freddy on palannut tässä remakessa. En koskaan oikein päässyt jyvälle mikä niissä alkuperäisissä leffoissa oikein keräsi katsojia. Ei kuulu omiin kauhuleffasuosikkeihin, mutta täytynee tarkastaa tämä kuitenkin. Kasvonkohotusta on kuitenkin tehty, kun Englund ei enää näyttele pääroolissa ja Krugerin lärvikin on erilainen mitä ennen.

Miksi jokaisesta klassikosta pitää pakolla vääntää remake. Kyllähän sen ymmärtää että teknologia on kehittynyt ja saadaan parempia erikoistehosteita väännettyä. Mutta ei se tarkoita että pitää aina samaa juonta kierrättää.

Onhan se selvä, että kun leffoja tulee jatkuvalla syötöllä tänne synkkään pohjolaankin, ei kaikki vaan voi tulla teatterin kautta. Toki se laajentaisi valintoja. :D

Mutta ihan oletus vain tuo suoraan lätylle päätyminen.

Missä sotaleffat!?

Olen viimeksi nähnyt hyvän sotaleffan, kun näin Enemy at the Gates ja Behind Enemy Lines. Ja niitten ilmestymisestä alkaa olla 8vuotta aikaa!! Behind Enemy Lines poiki jatko-osia jopa 2kpl ja tulos oli palleja musertavan surkea! Eikö sotaelokuvat kiinnosta muita kuin minua..? Onhan se totta että yhden miehen takia ei kannata tehdä elokuvia. Inglorious Basterds oli todella hyvä. Mutta en laittaisi sitä katekoriaan sotaleffat...

Eli onko pakkiksella joku, joka osaa googlettaa paremmin, että onko mitään sotaleffoja edes tulossa???

Olen viimeksi nähnyt hyvän sotaleffan, kun näin Enemy at the Gates ja Behind Enemy Lines. Ja niitten ilmestymisestä alkaa olla 8vuotta aikaa!! Behind Enemy Lines poiki jatko-osia jopa 2kpl ja tulos oli palleja musertavan surkea! Eikö sotaelokuvat kiinnosta muita kuin minua..? Onhan se totta että yhden miehen takia ei kannata tehdä elokuvia. Inglorious Basterds oli todella hyvä. Mutta en laittaisi sitä katekoriaan sotaleffat...

Eli onko pakkiksella joku, joka osaa googlettaa paremmin, että onko mitään sotaleffoja edes tulossa???

Tä on jo muutaman vuoden vanha, mutta kannattaa ehdottomasti katsoa, jos et ole vielä nähnyt.

http://www.imdb.com/title/tt0386064/

Ei elokuva, mutta varmasti kova minisarja Band of Brothersin tekijöiltä:
http://www.hbo.com/events/pacific/

tulossa siis 2010

Suositut

Back
Ylös Bottom